Ik haat dat volledig dus, klinkt nergens naarjambekkie wrote:Ik vind die pitch niet erg. Pluspunt eigenlijk
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
De track, in 1 woord:
Die 4 maten na de vocals, net voor de kicks van de mid-intro erin komt vind ik ook geniaal
En zoals vele hier al zeiden, jammer van de pitchkicks, geniale track verder 
Die 4 maten na de vocals, net voor de kicks van de mid-intro erin komt vind ik ook geniaal
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
2de climax hebben geen pitchkicks nodig, althans niet zoals ze nu staan, eerste vind ik ze persoonlijk heerlijk staan je weet gewoon dat als ze niet pitchen de harmonie en het geheel minder klinkt, toch?! 
Het klinkt nu ook niet, dus veel zijn ze er niet mee opgeschoten 
zoals eerder gezegd, ook ik vind de pitchkicks echt wel veel meer toevoegen dan wanneer ze niet gepitched worden (2e climax), geniale plaat! fijn dat er nu een HQ'tje is!jambekkie wrote:Ik vind die pitch niet erg. Pluspunt eigenlijk
Vind die kick er niet onder passen.
Voor de rest wel een aardig nummer.
Voor de rest wel een aardig nummer.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Intro
De rest doet me (nog) niet zoveel.
Godnondeju wat een sfeer in deze track, heerlijk gewoon
Zal ik aan Heady vragen om speciaal voor jou een early special van HWS te makenLyst wrote:Het klinkt nu ook niet, dus veel zijn ze er niet mee opgeschoten
Of een ultrarauwe B-front release met reversed bass kicks erin
Ik gaf de pitchkicks graag nog een kans omdat ik de rest van de track zo vet vind, maar nee, ze komen echt uit het niets en gaan te hoog. Erg jammer 
Verdomme, wat een heerlijke track!
Doodzonde van de kicks die nogal matig zijn volgens mij.
Doodzonde van de kicks die nogal matig zijn volgens mij.
Kan slotje op staat al tussen release topic
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
kan dicht!
echt waar?Wildstylerz wrote:kan dicht!