Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 19:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
WZY schreef:
Dan staat zijn kraan dag en nacht aan -.-

:lol:


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:43 
 
Hardtraxxer

Na meerdere keren naar het album te hebben geluisterd worden de tracks toch steeds beter,
zelfs If You Find, wat ik eerst echt vreselijk vond is goed te doen. Ook de Spacer Remuxx wordt steeds beter, het enige wat ik nu nog echt vervelend vind is dat hij het 'stukje melodie met 1 kick' te lang herhaald, dat is even leuk maar nu is het iets te lang. Watever is toch nog een redelijk album filler.
De Time Edit is toch wel gaaf, zeker die vocals voegen nog wel wat toe, toch blijft de melodie van het origineel beter.
Who I Am Remix wordt ook steeds beter, is toch een erg leuke remix.

Opposites (Te simpel)en Move To Thiz (LegoLand melodie) blijf ik vreselijk vinden.


Alleen jammer dat het geen echte album gevoel als bijvoorbeeld het Toneshifterz Album geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha heb mezelf aangeleerd om na het werk even op 9gag.com te kijken, maar de tegengestelde reacties hier toveren ook een glimlach op mn gezicht xd . vertel me toch eens wat mooi is aan een track en wat niet. meest gehate persoon lyst is een van de betere daarin. Kritiek is natuurlijk zwaar..
ot, ik heb nog niet de mogelijkheid gehad het album te checken, kijken of ik er nog tijd voor wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:57 
 
Hardtraxxer

Wel redelijk album maar had er ( zoveel ) meer van verwacht, en ben het grotendeels wel met Lyst eens.. De tracks die mij het meest kunnen bekoren zijn: Dream Dust, External Life, Creative Community en Extreme Loudnezz. Mischien wat meer collabs zou het album beter hadden gemaakt had wel verwacht dat ie wat met Wildstylez, NC of HHZ had gedaan. de Spacer Remuxx vind ik de tweede climax opzich nog wel grappig voor de rest is het niks :P Ik vind het album een 7 waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:21 
 
Hardtraxx Addict

delange schreef:
haha heb mezelf aangeleerd om na het werk even op 9gag.com te kijken, maar de tegengestelde reacties hier toveren ook een glimlach op mn gezicht xd


Memebase.com is ook leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:37 
 

Bart0ving schreef:
delange schreef:
haha heb mezelf aangeleerd om na het werk even op 9gag.com te kijken, maar de tegengestelde reacties hier toveren ook een glimlach op mn gezicht xd


Memebase.com is ook leuk!

Thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké. De hoeveelheid spam offtopic is wel weer genoeg geweest. Ontopic houden. Ben een beetje klaar met alle bagger hier.

Volgende die op alle meuk hierboven in gaat kan wat mij betreft een waarschuwing verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net het hele album op Spotify geluisterd. Man man man, ik ben echt een beetje verdrietig. Ik heb Frontliner echt heel hoog zitten dankzij Time en The First Cut maar dit valt toch wel erg tegen. Alleen Dream Dust, Creative Community en het intro van Whatever! weten me echt te boeien. Voor de rest is het het allemaal totaal niet, het komt niet eens in de buurt van wat ik nog acceptabel vind. Met als klap op de vuurpijl natuurlijk die Remuxx. Mijn god.. doet echt een beetje pijn van binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerste album die steeds minder goed wordt naar mate de tracks voorbij komen.
Begint redelijk lekker met Lose The Style en eindigt dramatisch met Spacer Remuxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alsof de mensen hier het beter doen dan Frontliner :')
U jelly?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Alsof de mensen hier het beter doen dan Frontliner :')
U jelly?


En daar gaan we weer....

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Fusionmania schreef:
Alsof de mensen hier het beter doen dan Frontliner :')
U jelly?


En daar gaan we weer....

:yawn:

Mag ik hier niks zeggen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jahwel, maar wees is serieus. Vind jij dit nou echt zo goed ? Als je het vergelijkt met zijn vroegere producties?


Dat waren echt stuk voor stuk pareltjes en nu komt ie met dit aanzetten.. Dood zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jahwel, maar wees is serieus. Vind jij dit nou echt zo goed ? Als je het vergelijkt met zijn vroegere producties?


Dat waren echt stuk voor stuk pareltjes en nu komt ie met dit aanzetten.. Dood zonde


Jaa mee eens! Had dit album best hoog zitten aangezien zijn vroegere releases echt :bomb: waren (expressionz niet meegeteld) maar stelt me een beetje teleur dit! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jahwel, maar wees is serieus. Vind jij dit nou echt zo goed ? Als je het vergelijkt met zijn vroegere producties?


Dat waren echt stuk voor stuk pareltjes en nu komt ie met dit aanzetten.. Dood zonde

Tja, natuurlijk vind ik het zonde dat hij niet meer met platen zoals Discorecord, I Saw it, etc aankomt ;)
Alhoewel, ik We forget to live, Who I am, Dream Dust en Skills (op de vocals na dan) wel goed vindt, met name de vetgedrukte. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
roberttt schreef:
Jahwel, maar wees is serieus. Vind jij dit nou echt zo goed ? Als je het vergelijkt met zijn vroegere producties?


Dat waren echt stuk voor stuk pareltjes en nu komt ie met dit aanzetten.. Dood zonde

Tja, natuurlijk vind ik het zonde dat hij niet meer met platen zoals Discorecord, I Saw it, etc aankomt ;)
Alhoewel, ik We forget to live, Who I am, Dream Dust en Skills (op de vocals na dan) wel goed vindt, met name de vetgedrukte. :P


Dan noem je best wel nieuwe nummers ;)

Greenhouse, First Cut, Toxxxic, Self Deprecation, Muzyk, Time, Sunblast, Rollin, Tuuduuu, Spacer, Warphole, Collabs met B-front enz
Als je die nummers vergelijkt met de tracks op dit album.... :(

Creative Community en Dream Dust zijn de enige 2 goede platen en de intro van Move 2 Thiz kan er ook zeker mee door maar die climax is verre van bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Frontliner ft. Ellie – Lose The Style 5
Intro klinkt nog redelijk vet met die reverse. Tussen het intro en de break klinkt het als Technohead - I Wanna Be A Hippie viel me op. De break ligt teveel gefocust op de zang voor mijn smaak, ze kan goed zingen dat wel.
Melodie is de zoveelste weer opnieuw door de blender heen, kick is ook niks aan.
2. Frontliner – Dream Dust 7,2
Goed nummer, de anti is vrij goed in de intro. En de melodie klinkt ook heerlijk. Kick is ook redelijk te doen.
3. Frontliner – You Want It 6
Lekker vaag intro, alleen word het na een tijd wel irritant, die kicks is ook wat vreemd vind ik maar wel lekker.
Reverse klonk hier beter. Jezus gaat die intro ooit nog is over, 2 minuten aan intro is mij wat te veel. Melodie is veelste heppie de peppie, de kick daarintegen is wel lekker maar dan zon grafpitch bleh.
4. Frontliner & Max Enforcer – We Forget To Live 6,5
Die kick in de intro is best lekker, dat hele stijltje mag ik ook wel.
Die 2e kick stelt dan weer geen hol voor. Kicks zijn schijt en de het is een sidechain synthesizer en daar scoor je bij mij automatisch +1.
5. Frontliner – Who I Am (Scope DJ Rmx) 5
Kort samengevat, hetzelfde als het origineel met een iets andere synth en kicks.
Vind m maar matig. kicks zijn heel slap. Intro gaat nog
6. Frontliner – Opposites 2
Wat is dit nouweer voor bagger dan. Klinkt als een amateuristisch werkje. Intro kicks zijn me veel te simpel, de kicks in de climax zijn graflelijk, de melodie stelt niks voor.
7. Frontliner – Creative Community 6,5
Lekker intro, leuke reverse. Opbouw is goed. Die kicks zijn vet aan de ene kant en aan de andere kant gruwlijk irritant door die klik die erin zit. Melodie is wel ok. Slechtere versie van dream dust.
8. Frontliner & Deepack – Move 2 Thiz 5
Ik vind die deepack kick altijd wel wat hebben dus het intro gaat al best lekker. Dan die break, gatverdamme wat een vocals en wat een reetmelodie, simpel en gaat maar ergens heen. Kick is ook niet zo lekker als in het intro.
9. Frontliner – Time (Album Edit) 5
Origineel was goed dus eens kijken. Nee dit is weer eens niks, de kick is ruk en de sfeer van het origineel zit er niet in.
10. Frontliner – Whatever! 6
Intro heeft wel iets zwaars, klinkt redelijk vet. Is wel enorm Deadmau5 achtig. Melodie is wel heel hoog. De kick gaat wel totdat ie net zo hoog schiet als de melodie zelf :sick:
11. Frontliner – If You Find 2
If you fly?, if you pie? fjai. Vaag vocaltje. Reverse begint goed. Maar dan zo'n simpele kick a'la Expressionz. Gatverdamme. Een verkrachte melodie van extreme loudnezz en een lelijke kick. Deze plaat ging na 20 seconden hard bergafwaarts.
12. Ran-D & Frontliner – Skills 7
Intro met rap heeft ergens wel wat, de tekst is wel gay maarja. Ik stoor me er niet aan, laat staan dat ik er naar luister. Melodie is wel vet en de kick is gewoon standaard spul. Ok plaatje.
13. Frontliner – External Life 6,7
Intro heeft lekkere screeches, kick is standaard. Melodie vind ik dan wel weer lekker. De pitch gaat een beetje apart maar de kick is dan ook weer klassiek lelijk. bijna jongen.
14. Frontliner – Extreme Loudnezz 7,5
Lekkere plaat, leuk intro, goeie melodie. En die 2e melodie is helemaal vet. De kick is wel ok, niet storend tenminste.
15. Frontliner – Spacer (The Prophet Remuxx) 3
Simpel, leeg, recyclede MOH/Genesis Projection kick, melodie is zo kaal als zn hoofd. Vind de kick alleen vet, als je er een hardcore melodie en tempo in zou zetten.

Eindoordeel : 5,36

Ik maak er een 5 van omdat de meeste platen die voldoende scoren(6,5 +) al lange tijd gehoord zijn en op een cd zijn. Dus niks innovatiefs en vernieuwend, maar een oude voor mij lelijke trukendoos opengegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had hier zulke hoge verwachten van, maar helaas. :cry:
Na Dreamdust als eerste voorproefje al een flink tijdje geleden gehoord te hebben, was ik helemaal verliefd. Het blijft voor mij een super vette melodie ne kan me elke keer weer boeien. :D

Dan heb je 'We Forget To Live' nog, wat wel een vette track is met een opzwepende melodie. Dat zijn dan voor mij gelijk de 2 'pareltjes' van de cd, verder vind ik het allemaal erg simpel en weinig innovatie in de goede richting geven.
Oproep aan alle DJ's die bezig zijn met een album: neem er eens de tijd voor en wil het niet binnen een paar maanden af hebben. Zal mij een worst wezen als een DJ een jaar over een album doet (zolang hij dat maar voor zich houd, zodat niet alle fora vol komen te staan wanneer dat komt) en dan uiteindelijk met een supervet resultaat komt :thumbup:

Who I Am heeft een leuke kick, maar vind het origineel beter. Als je deze kick onder het origineel plakt is het een vette track, deze re-make haalt voor mij de 'feeling' weg helaas :(

Extreme Loudnezz blijft dan een bazentrack, maar die heb ik al zovaak gehoord dat ik niet meer kan zien helaas.
En dan als laatste de Remuxx, ik ga er geen woorden aan vuil maken, maar ik ben benieuwd wat Dov met een IQ test zou scoren :yawn: :nono:

De rest vd tracks die ik niet genoemd heb, spreken mij dus totaal niet aan, daar ben ik dus maar ook niet per track op ingegaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het toch wel een vermakelijk album. Paar leuke nummertjes, helaas ook wat 'album vullers'.. maar dat heeft ieder album wat ik tot nu toe heb gehoord.. Gelukkig hou ik ook van 'vrolijke' nummers, dus kan ik hier ook gewoon goed naar luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik vind het toch wel een vermakelijk album. Paar leuke nummertjes, helaas ook wat 'album vullers'.. maar dat heeft ieder album wat ik tot nu toe heb gehoord.. Gelukkig hou ik ook van 'vrolijke' nummers, dus kan ik hier ook gewoon goed naar luisteren :thumbup:


Hoezo zet je vrolijk tussen aanhalingstekens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Frontliner ft. Ellie – Lose The Style (6)
2. Frontliner – Dream Dust (7,5)
3. Frontliner – You Want It (6)
4. Frontliner & Max Enforcer – We Forget To Live (8)
5. Frontliner – Who I Am (Scope DJ Rmx) (7,5)
6. Frontliner – Opposites (6)
7. Frontliner – Creative Community (7,5)
8. Frontliner & Deepack – Move 2 Thiz (8,5)
9. Frontliner – Time (Album Edit) (5)
10. Frontliner – Whatever! (7)
11. Frontliner – If You Find (5)
12. Ran-D & Frontliner – Skills (8), vind de vocals juist totaal niet irritant
13. Frontliner – External Life (7,5)
14. Frontliner – Extreme Loudnezz (8,5)
15. Frontliner – Spacer (The Prophet Remuxx) (3)

totaal een 6,7 afgerond een 7, mijn verwachtingen waren eerst heel erg hoog omdat Fronliner (toen) tot een van mijn favo producers hoorden, toen ik de album previews stuk voor stuk ging beluisteren gingen mijn verwachtigen weer heel erg omlaag, waardoor de waardering uiteindelijk eigenlijk iets te hoog is.
nog steeds zonde want ik mis platen als Spacer, The First Cut, Save.Exit.Planet, Who I Am (origineel) en On The Rise
vind het ook zonde dat er met sommige platen niks tot vrij weinig mee gebeurd oa: I Saw It, Symphonic Noise en die plaat onder dat USA tour filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 00:12 
 
Hardtraxxer

Mag ik hier als newbie vermelden dat ik het album eigenlijk in zn geheel gezien wel lekker vind klinken, of kan ik beter ook mn smoel houden? :cry:

Vind ongeveer de eerste helft van het album best goed, daarna wordt het inderaad wat minder. Ben toch wel erg benieuwd om enkele platen live eens goed te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Mag ik hier als newbie vermelden dat ik het album eigenlijk in zn geheel gezien wel lekker vind klinken, of kan ik beter ook mn smoel houden? :cry:

Vind ongeveer de eerste helft van het album best goed, daarna wordt het inderaad wat minder. Ben toch wel erg benieuwd om enkele platen live eens goed te horen :)

Dat mag zeker :thumbup:
Valt me mee dat je niet vraagt of we het zelf beter kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Mag ik hier als newbie vermelden dat ik het album eigenlijk in zn geheel gezien wel lekker vind klinken, of kan ik beter ook mn smoel houden? :cry:

Vind ongeveer de eerste helft van het album best goed, daarna wordt het inderaad wat minder. Ben toch wel erg benieuwd om enkele platen live eens goed te horen :)


Je mag hier zeggen wat je wilt hoor :P . Jij mag 't best mooi vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 03:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die Extreme Loudnezz zowat het lekkerste nummer van dit jaar vind? :P (vooral de 2e climax dan)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle