Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 11:50 
 
Hardtraxx Elite

Dit is pas konten likke! Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Reactie ook van Festuca :lol: :lol: :lol: Wil vast weer promo's hebben xd




Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
johnmaybe schreef:
maak maar is iets wat beter is dan de gemiddelde producer waar je iets
over te zeiken hebt !

Amen :worship:

Dat jij hier in mee gaat...

Is het meest waardeloze argument ooit, wat hier steeds weer uit de kast wordt getrokken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:11 
 

Rik schreef:
Almighty schreef:
johnmaybe schreef:
maak maar is iets wat beter is dan de gemiddelde producer waar je iets
over te zeiken hebt !

Amen :worship:

Dat jij hier in mee gaat...

Is het meest waardeloze argument ooit, wat hier steeds weer uit de kast wordt getrokken :/

Afbeelding


En, LOL Festuca :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 14:47 
 

Festuca schreef:
Best album ever! IMO


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Op Fear FM staan welgeteld 0 negatieve reviews. :lol: Die moeten ook hun roze bril eens afzetten.

Of jij moet je zwarte bril eens afzetten :) . Maar even serieus, volgens mij mogen die mensen net zo goed een mening hebben als jij toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Dakpan schreef:
Op Fear FM staan welgeteld 0 negatieve reviews. :lol: Die moeten ook hun roze bril eens afzetten.

Of jij moet je zwarte bril eens afzetten :) . Maar even serieus, volgens mij mogen die mensen net zo goed een mening hebben als jij toch?


Iedereen bepaalt lekker zelf wat voor bril die wil opzetten :)

Uiteraard mag iedereen een mening hebben. FearFM gaat echt geen album afkraken van een grote artiest hoor. Dat zou hun imago kunnen schaden ten opzichte van de dj's en een deel van de luisteraars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Op Fear FM staan welgeteld 0 negatieve reviews. :lol: Die moeten ook hun roze bril eens afzetten.

Als ik een album niet goed vind schrijf ik er ook geen review over ;)
Daarnaast is het gewoon vrijwillig, dus alleen wanneer ik, of andere reviewers er enthousiast van worden en er wat over willen schrijven komt er een review.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Uiteraard mag iedereen een mening hebben. FearFM gaat echt geen album afkraken van een grote artiest hoor. Dat zou hun imago kunnen schaden ten opzichte van de dj's en een deel van de luisteraars.

Ja dat klopt gedeeltelijk. Als ze gewoon zeggen "personally I don't like this part" dan denk ik niet dat dat zo'n probleem is hoor. Dat heb ik geloof ik ook wel eens in reviews zien staan. Alleen ze zijn inderdaad wel beperkt qua negatieve kritiek geven want zoals je al zegt er lezen veel mensen mee en dat zou dus niet goed zijn voor het imago van de artiest of hun eigen imago.

Misschien dat Dakpan dat wel bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
XtD schreef:
Uiteraard mag iedereen een mening hebben. FearFM gaat echt geen album afkraken van een grote artiest hoor. Dat zou hun imago kunnen schaden ten opzichte van de dj's en een deel van de luisteraars.

Ja dat klopt gedeeltelijk. Als ze gewoon zeggen "personally I don't like this part" dan denk ik niet dat dat zo'n probleem is hoor.

Klopt, zulke opmerkingen zijn te vinden in mijn oudere The Pitcher en Alphaverb review (de albums)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?


Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Lyst schreef:
Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?


Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijn :innocent:


Wat een non-argument. Een review is een mening, en als je die niet mag schrijven omdat die negatief is, spreken we over beperking van de vrije meningsuiting, oftewel censuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Lyst schreef:
Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?


Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijn :innocent:

dude, hou daar eens mee op. WIJ GEVEN EEN MENING.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:02 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
emmerick schreef:
Lyst schreef:
Wat is de waarde van een review nog, als hij per se positief moet zijn?


Wat is de waarde van een review nog, als hij per se negatief moet zijn :innocent:

dude, hou daar eens mee op. WIJ GEVEN EEN MENING.


fear fm toch ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OT: Had vele malen meer verwacht van dit album, jammer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een niveau van sommige mensen, geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
15. Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx)

[PREVIEW ONLINE SOON]

Time for the last track of this album, a remix of what could be Frontliner’s biggest hit. It has some extra vocals in the mid-intro which are new to me. The first part sounds like a hardcore edit of the original but the second part is a bit more unique, and gives it more of a hardcore feeling. The use of this track to end the album was a great decision, as the best hard dance experiences usually close with a hardcore track.

geef nou maar toe dat je hem slecht vindt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Reactie ook van Festuca :lol: :lol: :lol: Wil vast weer promo's hebben xd




Afbeelding


U Mad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ja waarom zet je dat zo neer en hier niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Citaat:
15. Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx)

[PREVIEW ONLINE SOON]

Time for the last track of this album, a remix of what could be Frontliner’s biggest hit. It has some extra vocals in the mid-intro which are new to me. The first part sounds like a hardcore edit of the original but the second part is a bit more unique, and gives it more of a hardcore feeling. The use of this track to end the album was a great decision, as the best hard dance experiences usually close with a hardcore track.

geef nou maar toe dat je hem slecht vindt :lol:

Hahaha echt he, ik heb het nog het meeste met Frontliner zelf te doen. Hij werkt in feite voor the prophet bij scantraxx, dus hij moet het maar gewoon uit beleefdheid accepteren dat zijn 'beste hit' word verkracht en op zijn album komt te staan, waardoor deze deels word verneukt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Afbeelding


En, LOL Festuca :lol:

Haha, meestal heb ik t door maar deze keer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:41 
 
Artiest

Maximum schreef:
_theon_ schreef:
Citaat:
15. Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx)

[PREVIEW ONLINE SOON]

Time for the last track of this album, a remix of what could be Frontliner’s biggest hit. It has some extra vocals in the mid-intro which are new to me. The first part sounds like a hardcore edit of the original but the second part is a bit more unique, and gives it more of a hardcore feeling. The use of this track to end the album was a great decision, as the best hard dance experiences usually close with a hardcore track.

geef nou maar toe dat je hem slecht vindt :lol:

Hahaha echt he, ik heb het nog het meeste met Frontliner zelf te doen. Hij werkt in feite voor the prophet bij scantraxx, dus hij moet het maar gewoon uit beleefdheid accepteren dat zijn 'beste hit' word verkracht en op zijn album komt te staan, waardoor deze deels word verneukt. :/


Ik denk dat Frontliner wel redelijk positief is over de track. Plus het feit dat je soms beter maar gewoon water bij de wijn kunt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Dan staat zijn kraan dag en nacht aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Dan staat zijn kraan dag en nacht aan -.-

:lol:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle