Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Haha Lyst, wat doe je jezelf toch aan door dit album te luisteren :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:30 

Aan het typen...

Dakpan schreef:
Vind dat je nog mild met je cijfers bent geweest Lyst. Had stukken lager verwacht. :P

Tja wat moet je dan, ik heb ook nog tracks als deze in mijn collectie staan:
http://www.trackitdown.net/genre/hardst ... 87602.html

Ik heb een hele diepe put nodig om dit soort nummers nog kwijt te kunnen, en dus ook een lichtere normering. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
Vind dat je nog mild met je cijfers bent geweest Lyst. Had stukken lager verwacht. :P

Tja wat moet je dan, ik heb ook nog tracks als deze in mijn collectie staan:
http://www.trackitdown.net/genre/hardst ... 87602.html

Ik heb een hele diepe put nodig om dit soort nummers nog kwijt te kunnen, en dus ook een lichtere normering. :P

Wat doet zo'n nummer dan ook in je collectie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:36 

Aan het typen...

Verzameling compleet houden he :P Maar laten we het weer over dit te gekke album hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:53 

Hardtraxx Elite

4. Frontliner & Max Enforcer – We Forget To Live 5.0
6. Frontliner – Opposites 5.5

klopt niks van :huh: Opposites is duidelijk minder dan We forget to live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:56 

Aan het typen...

Heb je dat stuk op 0:50 gehoord. Opposites is saai, We forget to live heeft stukken erin zitten die niet om aan te horen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:06 

Hardtraxx Newbie

Vind het album nog wel beetje meevallen :P
Kicks van time blijven wel heerlijk gewooonnn (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:06 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Heb je dat stuk op 0:50 gehoord. Opposites is saai, We forget to live heeft stukken erin zitten die niet om aan te horen zijn.

het is gewoon een overgang en het klinkt in mijn oren niet slecht ofzo? Bovendien vind ik wel dat we forget to live veel hoger dan een 5.0 verdient. Opposites daarintegen is gewoon een saaie album filler.

Ik vind het verder wel een prima album, alleen jammer dat de beste tracks al een tijd te horen waren via youtube. Die track uit die usa tour video had er van mij ook wel op gemogen eigenlijk. De sounds van het album zijn in ieder geval diverser dan het toneshifterz album :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Lose the Style (ft. Ellie): 4,5
Dreamdust: 7,3
You Want It: 2,0 (Nog nooit zo'n lelijke intro gehoord :x Herstel, één van de slechtste nummers die ik ooit heb gehoord)
We Forget To Live (ft. Max Enforcer): 6,7
Who I Am (Scope DJ Remix): 6,3
Opposites: 3,8
Creative Community: 6,9
Move 2 Thiz (ft. Deepack): 6,5
Time (Album Edit): 6,8
Whatever!: 6,1 (Intro was erg lekker)
If You Find: 5,5
Skills (ft. Ran-D): 4,8 (Meest trieste vocals ooit?)
External Life: 5,5
Extreme Loudnezz: 7,1 (Jammer van de pitchkicks, leuke 2e climax)
Spacer (The Prophet Remuxx) 3,2 (waar is het huillachpoppetje? Weet je wat, ik ga de moeite doen om hem te linken, tada: Afbeelding)

Conclusie: 5,5
Ik moet me helaas aansluiten bij Lyst, dit album is een drama. Gemiddeld nog net een voldoende, maar dat komt alleen omdat er een aantal tracks zijn die goed te doen zijn zoals Extreme Loudnezz en Dreamdust. Te veel tracks komen niet verder dan de middelmaat, en een aantal tracks zijn gewoon ronduit sneu. Het hele album is volgens mij een haastklus geweest, want een aantal tracks klinken gewoon onaf en amateuristisch. Heel jammer, want vond het Discorecords EP nog wel aardig, vooral omdat het gewoon prima klonk. Dit is voor mij een stap achteruit in de waardering van Frontliner als producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:16 

Hardtraxx Elite

1. Frontliner ft. Ellie – Lose The Style 7
2. Frontliner – Dream Dust 8 heerlijke plaat ^^
3. Frontliner – You Want It 6,5
4. Frontliner & Max Enforcer – We Forget To Live 8,5 kippevel plaat ! titel zegt al genoeg
5. Frontliner – Who I Am (Scope DJ Rmx) 5,5 niet mijn stijl maar niet slecht
6. Frontliner – Opposites 6,5
7. Frontliner – Creative Community 9 zeer dik nummer
8. Frontliner & Deepack – Move 2 Thiz 7,5 leuke combi !
9. Frontliner – Time (Album Edit) 8,5 normale versie was al top deze ook !
10. Frontliner – Whatever! 6
11. Frontliner – If You Find 7,5 :thumbsup:
12. Ran-D & Frontliner – Skills 7
13. Frontliner – External Life 8
14. Frontliner – Extreme Loudnezz 7,5
15. Frontliner – Spacer (The Prophet Remuxx) 1 kan er niet meer van maken vind het een plaat die niet aan te horen is :sick: de normale versie vond ik gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:55 

Hardtraxx Addict

Gooi You Want It, Opposites, Whatever!, Time edit en die vreselijke Spacer Refuckx er af, doe I Saw It en de originele Time erbij en je hebt al een beter album. Zo jammer dit want Frontliner is toch echt een van mijn helden maar het enige nadeel is dat zijn productiekwaliteiten zo wisselvallig zijn. De ene keer maakt hij een gruwelijke bazentrack die je niet gauw zult vergeten en de andere keer krijg je weer iets voorgeschoteld waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:58 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Lyst schreef:

het is gewoon een overgang en het klinkt in mijn oren niet slecht ofzo? Bovendien vind ik wel dat we forget to live veel hoger dan een 5.0 verdient. Opposites daarintegen is gewoon een saaie album filler.

Ik vind het verder wel een prima album, alleen jammer dat de beste tracks al een tijd te horen waren via youtube. Die track uit die usa tour video had er van mij ook wel op gemogen eigenlijk. De sounds van het album zijn in ieder geval diverser dan het toneshifterz album :(

Dat is meningsgebonden, jij kan niet bepalen wat lyst mooi vindt dus probeer hem niet te overtuigen.
De sounds zijn diverser dan het toneshifterz album, maar dit album vind ik zo belachelijk slecht en die van de toneshifterz niet.. Extreme loudness gaat nog wel samen met dreamdust, voor de rest komt het bij mij niet boven een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:04 

Hardtraxx Addict

1- Frontliner ft. Ellie – Lose The Style 3.5
De intro bij deze track begint al nogal saai, zeer standaard ook de reversed bass lijkt de geluiden nogal weg te drukken. Dan komen we bij de break, wat een ontiegelijk lelijke stem van Ellie, vind dit echt niet om aan te horen. Dan zo'n blije melodie er ook nog bij, nee dit is echt helemaal niks.

2- Frontliner – Dream Dust 7
De track begint goed, een lekkere intro die dit keer wel energiek is, de melodie is ook in orde, overall gewoon een goede plaat alleen is het zo jammer dat ie zo verschrikkelijk overplayed is.

3- Frontliner – You Want It 4
Na die opbouw zijn we al een kwartier verder voordat eindelijk de intro begint, en dan komen er ook nog van die piepende rotgeluiden erbij, de kicks zijn overigens wel best lekker. Dan de break, die klinkt toch opvalled goed moet ik zeggen, alleen dan de melodie die komt is wel erg standaard, en hier klinken de kicks ook niet lekker bij.

4- Frontliner & Max Enforcer – We Forget To Live 6
Intro is over het algemeen best hard, en de melodie is ook netjes, alleen waarom dan die stomme vocals, die waren naar mijn mening helemaal niet nodig in deze track.

5- Frontliner – Who I Am (Scope DJ Rmx) 4
Ben al helemaal geen fan van het origineel, en deze remix klinkt net als iets van 2nd Identity, wat ook bijna allemaal bagger is.

6- Frontliner – Opposites 2
Intro klinkt zo leeg als het maar kan, melodie gaat nergens heen, stomme vocals, vervelende kicks, ik weet niet wat dit voor moet stellen maar dit is de slechtste Frontliner track ooit.

7- Frontliner – Creative Community8.5
Dit is het niveau dat ik van Frontliner verwacht, een heerlijke afwisselende intro, een waanzinnige melodie, en lekkere kicks!

8- Frontliner & Deepack – Move 2 Thiz 7
Overall gewoon een goede track, vooral de melodie blijft goed hangen.

9- Frontliner – Time (Album Edit) 4
Slechte albumfiller, die kicks zijn zo ontzettend lelijk.

10- Frontliner – Whatever! 6.5
Intro klinkt heerlijk, de melodie is wel ok maar niet bijzonder, en de kicks pitchen te hoog.

11- Frontliner – If You Find 7.5
Leuke afwisselingen in de intro, ook de 2 melodien vind ik tof klinken, vocals konden iets beter, en de pitch is ook te overdreven, maar voor de rest is het wel een prima nummer

12- Ran-D & Frontliner – Skills 4
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken, belabberd slechte track.

13- Frontliner – External Life 8.5
Heerlijk energieke intro, en een hele sterke melodie, ook vet dat de intro terugkomt tussen de melodien door, zeer leuke track.

14- Frontliner – Extreme Loudnezz 6
Ik heb deze track nu al zo vaak gehoord dat ie echt mn strot uit komt.

15- Frontliner – Spacer (The Prophet Remuxx) 1
Heeft The Prophet nou echt nul komma nul inspiratie over, dit klinkt als een remuxx van een achtjarig jochie die met wat sample kicks een hardcore nummertje in elkaar plakt, echt lachwekkend slecht.

79,5/15 = 5,3

Tja, ik ben zwaar teleurgesteld in dit album, Frontliner kan zo veel beter, en het meerendeel klinkt alsof het ontzettend snel is afgeraffelt, hopelijk keert ie snel terug naar zijn eerdere kwaliteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:37 

Hardtraxxer

12. Ran-D & Frontliner – Skills 5.5
Titel beloofd weinig goeds, zullen wel weer van die stoere rapvocalen zijn van het niveau Holland In Da Hood. Psyko Punkz achtige kicks eronder en je bent een echte stoere gangster! Listen to me mama, eat my skills. Wou je er ook peper en zout bij? Dat kan deze track in ieder geval wel gebruiken. Het begint met een saaie melodie met lelijke kicks eronder en daarna volgt die irritante Ran-D synth. Nog steeds met dezelfde kicks, want kicks passen tegenwoordig perfect onder elke melodie en synth. Stel je voor dat je je kicks aan moet passen aan een tweede climax..

Ik vind dit wel juist lekkere teksten, lekker mee brulle en dan lekker knalle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:49 

Hardtraxxer

Ik ga me niet wagen aan het geven van cijfers, maar ik denk dat de review van Lyst erg in de buurt komt. Dit kan toch never nooit een album van Frontliner zijn, sommige tracks vind ik gewoon amateuristisch klinken. Als dit Hardstyle van tegenwoordig moet representeren, dan is het slecht gesteld met de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:58 

Hardtraxx Elite

Hunt schreef:
Ik ga me niet wagen aan het geven van cijfers, maar ik denk dat de review van Lyst erg in de buurt komt. Dit kan toch never nooit een album van Frontliner zijn, sommige tracks vind ik gewoon amateuristisch klinken. Als dit Hardstyle van tegenwoordig moet representeren, dan is het slecht gesteld met de scene.

ja 1 album representeerd de hele scene :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:02 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Hunt schreef:

net zoals spelling de persoon representeert. Hij is toch vrij bekent en een 'vooraanstaand' voor het gemiddelde hardstyle volk en als ik dan retweets zie van frontliner en propnerd dat mensen de spacer remeuk goed vinden denk ik echt van: waar gaat dit heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:10 

Hardtraxx Addict

Ook maar eens wat cijfertjes geven.

Lose The Style - 4 (houd niet van deze happy/jumpstyle/whatever melodien)

Dream Dust - 7 (had alleen wat langer dan 2 minuut 50 gemogen?)

You Want It - 5 (ik vind de intro wel leuk maar de climax klinkt te hol/saai)

We Forget To Live - 8 (Super dikke plaat!)

Who I Am (Scope DJ Remix) - 7 (Vind de originele beter maar de mid intro heeft wel hele brute kicks!)

Opposites - 4 (Voegt niks toe behalve een extra nummertje op het album)

Creative Community - 9 (Mijn kippevel plaat!)

Whatever! - 5 (leuk voor erbij, maar ik zou hem niet zomaar draaien)

If you find - 7.5 (EIGHTY FIVE! Nee geintje, leuke plaat met fijne kicks in de mid-intro. Die anti-climax vind ik trouwens niet zo nodig, en ik knip hem er liever uit. Verder heerlijke melodie!)

Skills - 6 (Ja beetje vaak gehoord....)

External Life - 8 (Super bruut nummer! Gewoon lekker hard met fijne melodie!)

Extreme Loudnezz - 6.5 (Fijne plaat maar ook wel veel gehoord)

Spacer (prophet blablabla) - 1 (Wat een bagger zeg.....)

Totaal : 5.2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:11 

Hardtraxxer

WZY schreef:
emmerick schreef:
Hunt schreef:

net zoals spelling de persoon representeert. Hij is toch vrij bekent en een 'vooraanstaand' voor het gemiddelde hardstyle volk en als ik dan retweets zie van frontliner en propnerd dat mensen de spacer remeuk goed vinden denk ik echt van: waar gaat dit heen.

I feel you bro , komt door het paupervolk wat naar hs luistert en tegenwoordig wordt die groep steeds groter heb ik het idee. Ik zeg loop ff een rondje op de main van Decibel bijvoorbeeld en je weet wat ik bedoel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:35 

Hardtraxx Elite

kan the prophet niet stoppen met produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Al die veel te subjectieve reviews >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:49 

Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:

Beter dan zeggen: Leuk album, of slecht album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:06 

Slecht album.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:42 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:

Wacht ff, subjectieve review? Een review is een beoordeling, daarom is het altijd een mening, daarom is het altijd subjectief.

Ik snap best wat je bedoelt hoor, maar mensen op hardtraxx zijn nou eenmaal iets kritischer over hardstyle en verlangen graag naar iets origineels, creatiefs.. Dus zal een album als deze sneller worden afgekraakt, omdat het meer van hetzelfde is (hoe plezant het voor jou misschien klinkt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:39 

Hardtraxx Veteran

Ik vind em goed (op enkele nummers (*prophet! kuch*) na) :P Om het evenwicht er weer in te krijgen ^^
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle