Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry hoor maar wie durft er te beweren dat Frequencerz niet Fusion waardig zijn?

Phaser was zo'n supervette plaat! Die mid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:47 
 

Wildstylerz schreef:
Rich MFFrequencerz01.Rich MF LabelFusion RecordsCatalog #Fusion 115Releasedate17 October 2011

Artiestenstatus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat! Vind de screech in de intro echt vet en de melodie is gewoon lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Baasplaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
@Hardstyle.com

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 23:37 
 
Hardtraxxer

Dikke track! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 00:10 
 
Hardtraxxer

Dik Ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 07:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Sorry hoor maar wie durft er te beweren dat Frequencerz niet Fusion waardig zijn?


Ik.

Ik vind al hun releases maar simpel, en daardoor erg saai. Zullen mij wellicht nooit bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! :) Van de week halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.
Intro is nog wel leuk, screech is erg lekker. Die vocal komt totaal niet op me over, versta het amper en lijkt wel alsof het verkeerd gecut is waardor er letters wegvallen. Midintro is ook veels te kort, en ht 2e deel van de midintro is echt een stuk saaier. Die melodie die erin komt is echt ontzettend "gemaakt" en past totaaaaaaal niet bij de rest van de track. Dat huppeltje erin is ook echt facking storend. 2e melodie als die 'sneller' gaat klinkt al beter maar vind het totaal geen eenheid dit nummer. Fly With My was 100x beter en ook Revolution overtreft dit met gemak. Matige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hmm... tot nu toe hebben deze mannen nog niet bewezen dat ze bij Fusion horen imo.


Almighty schreef:
Vind deze niet veel aan



Distattack schreef:
vind niet echt veel bijzonders..



Gangsterdwerg schreef:
Nee.
Intro is nog wel leuk, screech is erg lekker. Die vocal komt totaal niet op me over, versta het amper en lijkt wel alsof het verkeerd gecut is waardor er letters wegvallen. Midintro is ook veels te kort, en ht 2e deel van de midintro is echt een stuk saaier. Die melodie die erin komt is echt ontzettend "gemaakt" en past totaaaaaaal niet bij de rest van de track. Dat huppeltje erin is ook echt facking storend. 2e melodie als die 'sneller' gaat klinkt al beter maar vind het totaal geen eenheid dit nummer. Fly With My was 100x beter en ook Revolution overtreft dit met gemak. Matige track.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn plaatje! Echt zo'n Fusion sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nee.
Intro is nog wel leuk, screech is erg lekker. Die vocal komt totaal niet op me over, versta het amper en lijkt wel alsof het verkeerd gecut is waardor er letters wegvallen. Midintro is ook veels te kort, en ht 2e deel van de midintro is echt een stuk saaier. Die melodie die erin komt is echt ontzettend "gemaakt" en past totaaaaaaal niet bij de rest van de track. Dat huppeltje erin is ook echt facking storend. 2e melodie als die 'sneller' gaat klinkt al beter maar vind het totaal geen eenheid dit nummer. Fly With My was 100x beter en ook Revolution overtreft dit met gemak. Matige track.


Heb ik precies het zelfde, Vocal vind ik echt heel lelijk eerlijk gezegt. Melodie past inderdaad niet bij de rest. Samenstelling is ver te zoeken. Geef mij maar tracks ala Phaser/Driver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de vocal dan weer erg vet! De break is ook erg gaaf gedaan, jammer
dat ze die sfeer niet hebben kunnen doortrekken naar de climax. 2e climax
vind ik dan weer geweldig in deze plaat. Al met al een goede release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel leuk, maar niet uitzonderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hmm... tot nu toe hebben deze mannen nog niet bewezen dat ze bij Fusion horen imo.

Zeker X-Pand gemist :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle