Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Dikke track alleen die vocal is té lelijk voor woorden, snap niet dat niemand daar nog iets over gezegd heeft :P

Vind het best wel vet zo voor die intro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Dikke track alleen die vocal is té lelijk voor woorden, snap niet dat niemand daar nog iets over gezegd heeft :P

Helemaal mee eens. Vanaf het begin erger ik me al aan die vocal. Voor de rest echt een lekker trackje, kan de kicks wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima trackje, maar snel vergeten waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 15:13 
 
Hardtraxxer

nette plaat, maar idd niet fusion waardig misschien moeten ze toch is gaan denken aan een sublabel :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Prima plaat, niet bijzonder verder :)


Als ze hier Revolution ff bij hadden gedaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer een 1-tracker???? :huh:

Hier had makkelijk nog een andere plaat (Revolution, NCB) bij gekunnen. Snap echt de rede hiervan niet.
ON: Echt een gave track. Voor mij toch een van de betere die deze heren geproduceerd hebben :) In ieder geval stukken en stukken beter dan Fly With Me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk wat er voor een gehuil is in dit topic. "Gooi even die nieuwe promo erbij die pas 1 maand geleden voor het eerst gedraaid is!" Marketingtechnisch natuurlijk heel slim.. Of niet natuurlijk.

Frequencerz: :worship:! Heerlijke plaat! Mooie sfeer, wat verschillende ritmes (leuk mixen dus), dat langzaam zakkende geluidje in de break, doet hem helemaal voor mij.

Vraag me af wat dit keer het excuus is voor jullie om het niet "Fusion-waardig" aan te noemen. De enige die dit namelijk bepaalt is Jowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ongelofelijk wat er voor een gehuil is in dit topic. "Gooi even die nieuwe promo erbij die pas 1 maand geleden voor het eerst gedraaid is!" Marketingtechnisch natuurlijk heel slim.. Of niet natuurlijk.

Frequencerz: :worship:! Heerlijke plaat! Mooie sfeer, wat verschillende ritmes (leuk mixen dus), dat langzaam zakkende geluidje in de break, doet hem helemaal voor mij.

Vraag me af wat dit keer het excuus is voor jullie om het niet "Fusion-waardig" aan te noemen. De enige die dit namelijk bepaalt is Jowan.


Jij vindt iets wel snel gehuil he, als het niet in je straatje ligt. ;)

Als labels eens een keer niet zo aan de euro's dachten zou het marketingtechnisch heeeel normaal zijn om er een nieuwer plaatje bij te gooien. Maarja, we hebben het over hardstyle he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tracks laten opstapelen en wachten tot men ze zat is, dat is marketingtechnisch veel beter inderdaad :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het zat worden van tracks meer aan de mensen zelf ligt dan aan de duur, want ze zijn er sneller dan een hele hoop andere tracks van andere labels en zijn volgens mij echt niet zo ontzettend vaak gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iedereen van Fusion draait die tracks en er zijn volgens mij nog tracks die nog uit moeten komen die begin dit jaar al gedraaid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
want ze zijn er sneller dan een hele hoop andere tracks van andere labels en zijn volgens mij echt niet zo ontzettend vaak gedraaid.


Noem eens wat dan? Want voor zover ik weet releasen de grotere labels (Scantraxx, DWX, Theracords, TiLLT) nieuwere tracks op een aardig tempo. Alleen Digital Age niet maar dat heeft andere redenen.

Fusion loopt er een beetje achteraan te wandelen met 1-trackers terwijl die hele crew maar tracks uit blijft poepen. Die stapel blijft op deze manier gewoon enorm groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:27 
 

jammer dat het weer een 1-tracker is >.<
maar de laatste 2 Fusion releases die eraan komen deze en die Titan remix zijn wel over het algemeen dikke tracks! :thumbsup: hoop dat Fusion een beetje snel meer gaat releasen want ze hebben teveel platen liggen die ze eigenlijk allang uit hadden moet brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als fusion alleen 1-trackers wil releasen, waarom laten ze er dan niet 1 op maandag én vrijdag komen ofzo.

Of maak een keer een sublabel... :/



On: erg lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fearfull Symmetry zat op de release zonder dat ooit iemand er van gehoord had. Die re-amp van Marlboro-Man en die track met Buddahman van The Pitcher werden ook al gereleased voordat de meeste hem gehoord hadden. Visions is echt heel snel uitgekomen en zal er vast nog wel paar vergeten dus Fusion released opzich wel snel. Maar als een artiest nu meerder tracks klaar heeft liggen (er vanuit gaande dat ze die ook de deur uit willen doen) waarom dan niet op 1 release doen. Tegen de tijd dat die andere dan uitgekomen is hebben ze toch weer zat klaar liggen met z'n allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de vocals echt verschrikkelijk, verder gaat ie wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tracks laten opstapelen en wachten tot men ze zat is, dat is marketingtechnisch veel beter inderdaad :innocent:

:worship:

Khadber schreef:
Ik denk dat het zat worden van tracks meer aan de mensen zelf ligt dan aan de duur, want ze zijn er sneller dan een hele hoop andere tracks van andere labels en zijn volgens mij echt niet zo ontzettend vaak gedraaid.

Het feit dat mensen het zat worden, moet je voor zijn als je dan toch over 'marketingtechnisch' praat Khadber! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:57 
 
Artiest

Lijkt me betere marketing dan te vroeg vrijgeven...
Net als met de Zatox E.P. van vorig jaar, met Poltergeist etc. Duurde super lang tot die gereleased was, maar tegen de tijd dat die kwam kende iedereen de tracks. Dus mensen wisten meteen wat ze binnen haalden en welke DJ die zich hardstyle fanaat noemt heeft nu niet die E.P. binnen gehaald?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het deels wel met Khadber eens, je bepaalt zelf wanneer je een track zat wordt. Je kunt tracks in 1 dag ook al wel zat worden, ligt er maar net aan hoe vaak je hem hoort.

Aan de andere kant stapelt het zich nu wel op, maar dat kunnen ook plannen voor in de toekomst zijn. Misschien willen ze een compilatie-album uitbrengen, of na deze periode van 1-trackers een tijdje alleen maar 4-trackers uitbrengen. Ach, we zien het allemaal wel. Ik kan me er niet echt aan ergeren zolang er maar goede platen blijven komen. Voor mij persoonlijk is dit ook het geval, dus ik heb niks te klagen ^^

Heerlijke plaat dit trouwens, vooral live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Ongelofelijk wat er voor een gehuil is in dit topic. "Gooi even die nieuwe promo erbij die pas 1 maand geleden voor het eerst gedraaid is!" Marketingtechnisch natuurlijk heel slim.. Of niet natuurlijk.

Frequencerz: :worship:! Heerlijke plaat! Mooie sfeer, wat verschillende ritmes (leuk mixen dus), dat langzaam zakkende geluidje in de break, doet hem helemaal voor mij.

Vraag me af wat dit keer het excuus is voor jullie om het niet "Fusion-waardig" aan te noemen. De enige die dit namelijk bepaalt is Jowan.


Je slaat de spijker op zijn kop! Je vind het een leuke track of niet..ga het niet gelijk fusion onwaardig noemen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mwua, ze releasen expres niet puur vanwege het 'promos hebben'. Ik snap dat het soms een reden heeft, mensen klaarstomen voor de release. Spanning opbouwen. Echter vind ik het achterlijk hoe langzaam sommige tracks released worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:11 
 
Artiest

Fusion zal ook een super druk schema hebben he.
Stel B-Front heeft 2 tracks af, Fusion prikt een datum voor een release. Dan komt 3 weken later Zany met een track en die track vinden ze zo tof dat veel dj's hem draaien, maar die zal toch later komen want B-Front stond er al eerder op. En er komt achter de schermen veel kijken natuurlijk.
Mixdown moet af zijn en ingeleverd worden, eventueel zelfs feedback en verbeteringen, dan moeten de tracks naar mastering, dat duurt ook weer even. Dan wordt er ook gezorgd voor de art. Vrijwel elke release kun je een strokenplanning voor maken die wel een tijd in beslag neemt.
Het is niet zo dat de tracks klaar zijn en hopla releasen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Fusion zal ook een super druk schema hebben he.
Stel B-Front heeft 2 tracks af, Fusion prikt een datum voor een release. Dan komt 3 weken later Zany met een track en die track vinden ze zo tof dat veel dj's hem draaien, maar die zal toch later komen want B-Front stond er al eerder op. En er komt achter de schermen veel kijken natuurlijk.
Mixdown moet af zijn en ingeleverd worden, eventueel zelfs feedback en verbeteringen, dan moeten de tracks naar mastering, dat duurt ook weer even. Dan wordt er ook gezorgd voor de art. Vrijwel elke release kun je een strokenplanning voor maken die wel een tijd in beslag neemt.
Het is niet zo dat de tracks klaar zijn en hopla releasen natuurlijk.

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:32 
 
Hardtraxxer

ik vind dit toch echt wel een bommetje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Als fusion alleen 1-trackers wil releasen, waarom laten ze er dan niet 1 op maandag én vrijdag komen ofzo.

Of maak een keer een sublabel... :/
Lyst schreef:
Tracks laten opstapelen en wachten tot men ze zat is, dat is marketingtechnisch veel beter inderdaad :innocent:


deze twee in één = mijn mening.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle