Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dubbele post -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lijkt me betere marketing dan te vroeg vrijgeven...
Net als met de Zatox E.P. van vorig jaar, met Poltergeist etc. Duurde super lang tot die gereleased was, maar tegen de tijd dat die kwam kende iedereen de tracks. Dus mensen wisten meteen wat ze binnen haalden en welke DJ die zich hardstyle fanaat noemt heeft nu niet die E.P. binnen gehaald?!

Je kunt tracks ook een half jaar na een release nog kopen. En het lijkt me dat hoe meer mensen hem hebben des te eerder iedereen hem kent. Dus in dat opzicht moet je juist zo snel mogelijk releasen. Maar dat gaat weer ten koste van je exclusiviteit van je DJ act, because nowadays it takes promos to be original. Toch geven ze die promo's aan alle collega Dj's zodat iedereen dezelfde promo's staat te draaien op een festival. Mij ontgaat de logica een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:46 
 
Artiest

Dus? Je kunt fifa 12 ook 6 maanden na de release nog kopen, maar toch kopen mensen hem meteen. Als je de verwachtingen super hoog legt, dus vaak draaien etc. Dan heeft iedereen het erover en kopen mensen het vrijwel meteen. Al denk ik in dit geval dat het meer te maken heeft met drukte van een label dan marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Fly With Me deze track erbij :D
Deze mannen zijn lekker bezig :D

Ik vind de vocal in deze track juist vet!
Past bij het sfeertje naar mijn mening :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lijkt me betere marketing dan te vroeg vrijgeven...
Net als met de Zatox E.P. van vorig jaar, met Poltergeist etc. Duurde super lang tot die gereleased was, maar tegen de tijd dat die kwam kende iedereen de tracks. Dus mensen wisten meteen wat ze binnen haalden en welke DJ die zich hardstyle fanaat noemt heeft nu niet die E.P. binnen gehaald?!

Weet jij het aantal verkochten exemplaren van die E.P. en het aantal exemplaren dat hij zou hebben verkocht als de release eerder was? Nee, dus ga dan ook niet doen alsof je feiten precenteerd, slaat werkelijk nergens op wat je hierboven zegt!

Skedoedelefloeps schreef:
Fusion zal ook een super druk schema hebben he.
Stel B-Front heeft 2 tracks af, Fusion prikt een datum voor een release. Dan komt 3 weken later Zany met een track en die track vinden ze zo tof dat veel dj's hem draaien, maar die zal toch later komen want B-Front stond er al eerder op. En er komt achter de schermen veel kijken natuurlijk.
Mixdown moet af zijn en ingeleverd worden, eventueel zelfs feedback en verbeteringen, dan moeten de tracks naar mastering, dat duurt ook weer even. Dan wordt er ook gezorgd voor de art. Vrijwel elke release kun je een strokenplanning voor maken die wel een tijd in beslag neemt.
Het is niet zo dat de tracks klaar zijn en hopla releasen natuurlijk.

Hier ben ik het wel deels mee een. Er komt natuurlijk zo veel meer bij kijken als het gaat om kwaliteit leveren en Fusion komt wel altijd met mooi gemasterd spul met een cover art etc. aanzetten en hier gaat natuurlijk tijd in zitten. Dat is lochisch, maar als je 2 tracks released in plaats van 1 dan scheelt je dat je ook al weer tijd/geld aan 1 cover art, dus ze maken het zichzelf niet makkelijker op deze manier. Komt er nog eens bij kijken dat ze al tijden meerder platen releasen, dus waarom nu ineens niet meer? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 12:56 
 
Artiest

Tuurlijk scheelt dat geen tijd, als je 2 tracks moet releasen moeten er 2 tracks gemasterd worden, 2 tracks mixdown. Dat kost meer tijd dan een release met maar 1 track. Zeker aangezien een release overall in het teken staat van 1 artiest, als je een release zou doen met meer tracks van verschillende artiesten, ja dan gaat de flow wellicht wat beter. Maar anders kost het alleen nog maar meer tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Tuurlijk scheelt dat geen tijd, als je 2 tracks moet releasen moeten er 2 tracks gemasterd worden, 2 tracks mixdown. Dat kost meer tijd dan een release met maar 1 track. Zeker aangezien een release overall in het teken staat van 1 artiest, als je een release zou doen met meer tracks van verschillende artiesten, ja dan gaat de flow wellicht wat beter. Maar anders kost het alleen nog maar meer tijd.

Puur op cover art gericht ben je dan voordeliger/sneller uit zei ik he! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeie, alle platen komen toch wel een keer uit en als je de preview/LQ niet vaak luisterd ben je hem ook niet zo snel zat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ja jongens Fusion zal zijn werk echt wel goed proberen te doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dik nummer snap niet wat iedereen klaagt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:21 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Tuurlijk scheelt dat geen tijd, als je 2 tracks moet releasen moeten er 2 tracks gemasterd worden, 2 tracks mixdown. Dat kost meer tijd dan een release met maar 1 track. Zeker aangezien een release overall in het teken staat van 1 artiest, als je een release zou doen met meer tracks van verschillende artiesten, ja dan gaat de flow wellicht wat beter. Maar anders kost het alleen nog maar meer tijd.

Puur op cover art gericht ben je dan voordeliger/sneller uit zei ik he! :thumbup:


Maar de cover art is iets wat niet behoort tot het kritieke pad denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wouzer schreef:
dik nummer snap niet wat iedereen klaagt ?

lees anders voorgaande pagina's door :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:00 
 
Hardtraxxer

vind niet echt veel bijzonders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Elite

Aiaaai deze is best lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Johan legt het ff uit op youtube:
@DiePinguinEnte There will be multiple track EP's coming up. We do 1 track EP's so you guys don't have to wait ages to get your hands on a track. In the early days with vinyl, it could take 4-5 months before all tracks were ready to press the vinyl. Now it's finished in the studio and within a few weeks we can release it.

Another fact.. with multiple tracks, most people only buy the "best" one and skip the other one(s). You don't have to buy/download this release.. It's always your own choice.

fusionofsoundnl 17 uur geleden

m.a.w. als dit geen 1-tracker was geweest had het nog veel langer geduurd voordat deze was gekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Tuurlijk scheelt dat geen tijd, als je 2 tracks moet releasen moeten er 2 tracks gemasterd worden, 2 tracks mixdown. Dat kost meer tijd dan een release met maar 1 track. Zeker aangezien een release overall in het teken staat van 1 artiest, als je een release zou doen met meer tracks van verschillende artiesten, ja dan gaat de flow wellicht wat beter. Maar anders kost het alleen nog maar meer tijd.

Puur op cover art gericht ben je dan voordeliger/sneller uit zei ik he! :thumbup:


Maar de cover art is iets wat niet behoort tot het kritieke pad denk ik.

Nee klopt, maar speelt toch een rol in het hele proces.. maargoed laten we er maar over op houden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien dat Fusion aan het groeien is in aantal en Superplastik niet meer bestaat snap ik nog steeds niet waarom ze geen sublabel maken.

Laatste jaren zijn er echt veel bij gekomen... En alleen Noisecontrollers weg en Dozer & Pavo waarvan ik van denk dat niks meer komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat :bomb: snap de negatieve reacties niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Aangezien dat Fusion aan het groeien is in aantal en Superplastik niet meer bestaat snap ik nog steeds niet waarom ze geen sublabel maken.

Laatste jaren zijn er echt veel bij gekomen... En alleen Noisecontrollers weg en Dozer & Pavo waarvan ik van denk dat niks meer komt...

Dozer heeft nog minstens 2 platen klaarliggen. En ook nog collabs met B-Front dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rik schreef:
Aangezien dat Fusion aan het groeien is in aantal en Superplastik niet meer bestaat snap ik nog steeds niet waarom ze geen sublabel maken.

Laatste jaren zijn er echt veel bij gekomen... En alleen Noisecontrollers weg en Dozer & Pavo waarvan ik van denk dat niks meer komt...

Dozer heeft nog minstens 2 platen klaarliggen. En ook nog collabs met B-Front dacht ik.

En Pavo had laatst nog een collab met Thera, die wel trouwens uitkomt op Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Daveytl schreef:
Rik schreef:
Aangezien dat Fusion aan het groeien is in aantal en Superplastik niet meer bestaat snap ik nog steeds niet waarom ze geen sublabel maken.

Laatste jaren zijn er echt veel bij gekomen... En alleen Noisecontrollers weg en Dozer & Pavo waarvan ik van denk dat niks meer komt...

Dozer heeft nog minstens 2 platen klaarliggen. En ook nog collabs met B-Front dacht ik.

En Pavo had laatst nog een collab met Thera, die wel trouwens uitkomt op Theracords.

Zo heel af en toe komt er nog eens wat van zijn kant ja, en dan is het altijd een collab...

Daveytl schreef:
Rik schreef:
Aangezien dat Fusion aan het groeien is in aantal en Superplastik niet meer bestaat snap ik nog steeds niet waarom ze geen sublabel maken.

Laatste jaren zijn er echt veel bij gekomen... En alleen Noisecontrollers weg en Dozer & Pavo waarvan ik van denk dat niks meer komt...

Dozer heeft nog minstens 2 platen klaarliggen. En ook nog collabs met B-Front dacht ik.

Ik verwacht die niet meer op Fusion.

De platen die op Fusion kwamen van Dozer waren van Pollen, volgens mij zoals het nu lijkt voldoen die nieuwe 2 van hemzelf niet aan de eisen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij was samen met bob de studio ingegaan, en toen hebben ze geloof ik wat dingen gemaakt, alleen dit was niet af en omdat bob het zo druk heeft kon t nog wel ff duren.

Aldus tony zelf in dat setje op the limit fm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Rich MFFrequencerz01.Rich MF LabelFusion RecordsCatalog #Fusion 115Releasedate17 October 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Rich MFFrequencerz01.Rich MF LabelFusion RecordsCatalog #Fusion 115Releasedate17 October 2011


lekker duidelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem vet hoor, 2e climax!!!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle