Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:47 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Ik zie het nut er niet zo van in om hier een lijst neer te zetten, aangezien het slechts mijn mening is, maargoed:

The Machine - Rollin
The Machine - Within Each of Us
Titan - Hooked
A² All-Stars - The Resistance
Noisecontrollers - Come Wake Up
Phuture Noize - Wrong Attitude
Adventum - Clock is Ticking
Hit The Floor (E-Force Remix)
Typhoon - Glimpse of the Future
Outbreak - The Nightmare Factory
Jack of Sound - Starlight
Degos & Re-Done - Drugs of Choice
High Voltage - Dead Stars
Vazard - The Debt
Vazard & Delete - The End
Out of Control (Vazard & Delete Remix)
Before the Storm (The Machine Remix)
Warface - FTP
Warface - Schitzophrenic
Prefix & Density & Solutio - Artillery

Ik heb zelfs alleen naar het stevigere werk gekeken, mainstream niet meegerekend dus en dan zijn er nog de platen die ik enigszins gelijkwaardig beschouw aan Seven.

18/20 tracks vind ik minder goed dan Seven imo. FTP vind ik wel vet en al helemaal na dat momentje op Intents:P & Dead Stars, Maar de rest vind ik niet echt interessanter dan Seven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Kwestie van smaak dus :P Maar om het bij E-Force te houden, ik vind The Game en LTBHTF Remix persoonlijk leuker. Ik krijg bij deze plaat meer dat 'geforceerde raw' gevoel wat sommige mensen bij RR hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:57 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Kwestie van smaak dus :P Maar om het bij E-Force te houden, ik vind The Game en LTBHTF Remix persoonlijk leuker. Ik krijg bij deze plaat meer dat 'geforceerde raw' gevoel wat sommige mensen bij RR hebben.

Vind op zich The Game indd ook wel wat beter, mja vind persoonlijk dit gewoon een track die je lekker met een hoger BPM op een feest moet knallen (wat E-force tot nu toe doet)
Want op een feest is dit nummer echt geniaal imo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 13:42 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:

The Game, Liberty, Crucifix en Attention blijven zn beste tracks vind ik :P en idd dat geforceerde raw is tegenwoordig een hype wat eigenlijk best jammer is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 13:48 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:

Blijft idd kwestie van smaak. :D Sterke lijst als nog wel hoewel ik er veel onder vind doen voor Seven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 13:53 

Kraak... Piep...

Citaat:

Serieus? Die nep hardcore track? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 14:21 

Hardtraxx Crew

Weet er wel een aantal gave dingen uit te vissen. Die wazige screech, die lach, de breaks zijn gaaf gedaan. De kicks zijn in orde. Het gaafste vind ik die bazen kickrolls aan het begin van de 2e climax. Heel gaaf dit, maar zeker geen TOTY materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 20:13 

Hardtraxx Addict

Geen TOTY inderdaad, maar wel een goede plaat. Sfeer in de break, lachje voor de climax en tempoversnelling zijn heerlijk. Een van de beste platen die ik hoorde op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:

Serieus? Die nep hardcore track? :P

Yup, normaal ben ik daar ook niet zo van, maar deze vind ik toch wel heel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 23:58 

Hardtraxx Addict

Half augustus is de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 00:45 

Hardtraxx Veteran

Seven (Brazilian remuxx)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 01:16 

Hardtraxx Addict

Vette plaat. Eenvoudig maar toch effectief :) Live is hij echt gruwelijk. Thuis net wat minder maar kan hem erg waarderen! Maar om nu te spreken over een plaat die Magic evenaart? Vind ik wat ver gaan :P Komt ook bij lange na niet in aanmerking tot Track Of The Year.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:38 

Hardtraxxer

Zin schreef:
Rawbin schreef:

The Game, Liberty, Crucifix en Attention blijven zn beste tracks vind ik :P en idd dat geforceerde raw is tegenwoordig een hype wat eigenlijk best jammer is. :(

Ik snap niet helemaal hoe je Liberty en Crucifix beter kan vinden dan Seven aangezien ze alle 3 dezelfde geluiden gebruiken, maar Seven wel de dikste kicks van de 3 heeft.

Dat is voor mij ook de reden dat Seven zo vet is, die wobbly E-Force sounds zijn weer terug :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:32 

Hardtraxx Addict

Duke schreef:
Zin schreef:
Rawbin schreef:

Ik snap niet helemaal hoe je Liberty en Crucifix beter kan vinden dan Seven aangezien ze alle 3 dezelfde geluiden gebruiken, maar Seven wel de dikste kicks van de 3 heeft.

Dat is voor mij ook de reden dat Seven zo vet is, die wobbly E-Force sounds zijn weer terug :thumbsup:

Seven heeft idd de dikste kicks dat klopt, maar het gaat mij niet alleen om de kicks + Ik weet nog gewoon heel goed toen ik Crucifix en Liberty live hoorde op Qapital vorig jaar ik dat zo genieten vond :D
Seven is ook wel heerlijk live alleen hij word nu minder en minder, omdat hij nu teveel gedraaid word en ik heb zo'n voorgevoel dat dit nog maar net het begin van de hype is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 22:59 

Hardtraxx Veteran

Vind deze plaat ook lang niet zo vet meer.. maargoed ik ben dan ook niet een ekte rauwstijl liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 13:59 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
maargoed ik ben dan ook niet een ekte rauwstijl liefhebber.

Nou ben jij ff stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 15:58 

Hardtraxx Veteran

Terakorts is tog fet raw man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:39 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:

Minus Militsia is veel rauwer maaan, iedereen kopieert hun kiks enzoooo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:59 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Rawbin schreef:

Minus Militsia is veel rauwer maaan, iedereen kopieert hun kiks enzoooo >.<

omgg, wtf lol egt nie waar joh.

Iedereen kopieert tog alles van Headhunterzzzz, hij is egt du beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:00 

Hardtraxx Veteran

Jathunterz hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:31 

Hardtraxx Veteran

Vind hem wel vet, maar ben er lang niet zo kapot van als de meeste hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:35 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Vind hem wel vet, maar ben er lang niet zo kapot van als de meeste hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 20:06 

Hardtraxx Elite

Twijfel zelf ook of ik The Game of Seven nou vetter vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 20:10 

Donateur

iRon schreef:
Twijfel zelf ook of ik The Game of Seven nou vetter vind.

Ik niet , ik maak me er niet zo heel erg druk om
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 20:46 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Jathunterz hahahahaha

Begint die weer xd
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle