Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 21:59 

Hardtraxxer

Lekker nummer hor :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 22:45 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Ik heb ook iedere keer het idee dat iemand een willekeurige track van een Thunderdome album op zet uit 1997, het is net een oude hardcore track.

:/

Als iets klinkt als oude hardstyle is het vet en als het klinkt als oude hardcore is t niets? Huh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 23:40 

Donateur

Oude hardcore uit 1997 is dan ook precies het zelfde als oude hardstyle :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Oude hardcore uit 1997 is dan ook precies het zelfde als oude hardstyle :')

Dat bedoel ik toch niet. :P Als een hardstyle plaat het oude gevoel boven brengt is het meestal juist iets wat hier op HT aangemoedigd wordt. Maar blijkbaar als het als een oude hardcore plaat klinkt niet. Toch beetje vreemd ergens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:29 

Donateur

Maar ik bedoel het wel, wat snap jij niet aan het argument dat oude hardstyle iets totaal anders is dan oude jaren 90 hardcore en dat een hoop mensen hier daar geen fan van zijn omdat het 2 totaal verschillende dingen zijn?

Ik hou ook van oude kaas, maar oude wijn vind ik vies. Of is dat ook vreemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:35 

Hardtraxx Veteran

Haha het gaat meer om het gevoel wat je kan krijgen als je luistert naar iets wat je doet herinneren aan hoe de muziek 'vroeger' klonk. Als je als kind vaak oude kaas at en oude wijn dronk en je doet dat nu niet meer maar je proeft nu een keer iets wat je doet denken aan oude kaas of oude wijn, dan kan het wel hetzelfde zijn ja.

Maar deze dit gaat helemaal nergens meer over. :P Vond het gewoon opvallend dat klinken als oude hardstyle gewaardeerd wordt en klinken als oude hardcore niet. That's it. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:47 

Donateur

Maar ik vond als kind oude wijn nooit lekker.
Snap je het nu? Ik zelf bijvoorbeeld (en zo zijn er denk ik nog een hoop hier) vind de oude hardcore uit de jaren 90 voor een groot deel saai. Dus als het dan klinkt als een oude hardcore plaat dan word ik er niet zo heel vrolijk van. Oude hardstyle is echter hele andere koek ;)

Ik hoop dat je het je nu voor kan stellen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:10 

Donateur

Vond hem de eerst 2x dat ik hem hoorde live superdik. Ben hem nu alweer meer dan zat :( Vind er niks meer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 12:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar ik vond als kind oude wijn nooit lekker.
Snap je het nu? Ik zelf bijvoorbeeld (en zo zijn er denk ik nog een hoop hier) vind de oude hardcore uit de jaren 90 voor een groot deel saai. Dus als het dan klinkt als een oude hardcore plaat dan word ik er niet zo heel vrolijk van. Oude hardstyle is echter hele andere koek ;)

Ik hoop dat je het je nu voor kan stellen. xd

Gaven ze jou als kind oude wijn? :oh:

Nee maar tuurlijk snap ik je wel. Maar ik vond het gewoon opvallend. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

Ik snap alleen niet hoe je deze plaat gaat vergelijken met early hardcore xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:24 

Hardtraxx Newbie

full hq + download voor de liefhebbers :thumbsup:

Citaat:
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!

Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:31 

Hardtraxx Veteran

Dvyv33 schreef:

Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 16:04 

Hardtraxx Veteran

Ban inc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 16:29 

Hardtraxx Veteran

Dit bericht is reeds gemeld.

Ik wens je een prettige reis terug! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 16:34 

Donateur

provehito schreef:
Respecteer dit, en koop de tracks!

Wel grappig eigenlijk. Ik heb enorm veel respect voor artiesten maar ik koop zelden tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 17:01 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dit bericht is reeds gemeld.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 17:55 

Hardtraxxer

Bijna alles aan de track klinkt lekker, maar ik vind persoonlijk dat gelach in de eerste climax super irritant! Erg jammer, want de tweede climax en de opening daarvan met die kickrolls is gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:39 

Hardtraxxer

KAUWGOMBAL :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:55 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Dvyv33 schreef:

Radical Redemption geeft zelf al aan dat ze geen hol verdienen aan tracks.
Citaat:
In de huidige muziekindustrie verdien je vrijwel niets aan het uitbrengen van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:58 

Het gaat om het principe^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 02:26 

Hardtraxxer

Toch gaat ie voor mij ook door als TOTY.. Vorig jaar op Loudness verliefd geworden op Seven en nu nog streeds hetzelfde verliefde gevoel als ie ingemixt wordt en je dat lachje hoort :loving:
Maakt me ook niet uit in hoeveel setjes in hem voorbij hoor komen op een feest, hier word ik nooit zat van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:19 

Hardtraxxer

Komt me helemaal de strot uit dit nummer. Bump is dan ook vrij vervelend Wianda, ondanks de mooie woorden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

tpr schreef:
Komt me helemaal de strot uit dit nummer. Bump is dan ook vrij vervelend Wianda, ondanks de mooie woorden :(

Ik dacht dat jij hier niet meer terug zou komen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:26 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf 'm ook helemaal geweldig vinden. Gewoon niet te vaak luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:44 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
tpr schreef:

Ik dacht dat jij hier niet meer terug zou komen? :huh:

Ik heb me bedacht :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle