Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 13:44 

Hardtraxx Veteran

De plaat van defqon, zn 4 keer gehoord haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:08 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Snap de hele hype rondom dit nummer dus echt totaal niet...

Ook niet super, het is een E-Force plaat zoals wel meer, enkel dit keer met een ingebouwde versnelling. Op zich klinkt het gewoon als een goede plaat, maar ik snap niet 100% waarom deze plaat zoveel beter is dan andere E-Force platen.

Ik denk omdat deze plaat best anders is dan een gemiddelde doorsnede raw plaat van tegenwoordig en dat mensen door aspecten zoals die distorted kicks, een climax met stutted vocals en de versnelling, snel populair wordt omdat veel mensen toch op zoek zijn naar verfrissing en nieuwe dingen binnen in de Hardstyle scene want tegenwoordig klinkt zoveel gewoon allemaal hetzelfde en hoor je weinig unieks imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:13 

Hardtraxx Veteran

En daarnaast vinden mensen het altijd leuk om te doen alsof ze niet snappen waarom een plaat populair is, terwijl ze van binnen het ook echt wel snappen.
Hype dit, hype dat. Als een track/act goed in elkaar zit, dan is de kans groot dat het grote publiek dit ook ziet en dan wordt het dus een "hype". En bij deze track is het niet zo dat het met het oog op het grote publiek gemaakt is. Tenminste, dat gevoel heb ik totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

True, er is redelijk weinig variatie in het rauwere spectrum op het moment. Maar E-Force heeft toch wel meer van dit soort platen gemaakt?

Begrijp me niet verkeerd Parvuz, ik heb het helemaal niet over een hype of wat dan ook. De track zit ook gewoon goed in elkaar een de kwaliteit is prima, maar ik vind deze plaat niet "specialer" dan andere E-Force platen terwijl veel mensen vinden van wel. Fair deal, maar dan vraag ik me af wat ze dan dat speciale vinden, zo raar is dat toch niet?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:22 

Aan het typen...

Wat Khadber zegt ben ik het mee eens, in die laatste sample dacht ik zelfs al dat hij hetzelfde nummer op het begin draaide. Verder vind ik de screeches niet echt bijzonder, er zit een beetje teveel reverb op en de 'compositie' ervan klinkt wat willekeurig. Het enige boeiende aan deze plaat vind ik de stukjes zware bassline, maar die zijn maar erg kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ik doel niet op jou persoonlijk Khadber. Ik heb het eigenlijk over de algehele trend. :P

Het zit gewoon in de mens om te zeggen dat iets kut is als merendeel het vet vind. Je afzetten tegen de groep is stoer. ^^
En natuurlijk mag iedereen zn mening hebben. Maar dit gevoel heb ik steeds meer op ons mooie forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:34 

Denk dat je dat niet zomaar kan zeggen over een mening over een liedje... Deze vind ik ook niet zo boeiend maar Hollow wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

Wij vinden het toch allemaal leuk om als een collega tegen je zegt dat hij Frontliner leuk vindt, om dan te zeggen hoe kut dat wel niet is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:07 

dies niet kut omdat die populair is, die is kut omdat die kut is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:09 

Hardtraxx Veteran

Hmmm oke, slecht voorbeeld. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

voor mij is het ook echt het lachje en de kick, ik kan mijn mening niet zo goed onderbouwen als sommigen hier, maar toen ik hem op Qapital hoorde pakte hij me gewoon meteen, en kon ik de dagen daarna het filmpje waar hij toen volledig op stond alleen nog maar op repeat blijven drukken, ondanks de slechte kwaliteit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:50 

Rickzel schreef:
voor mij is het ook echt het lachje en de kick, ik kan mijn mening niet zo goed onderbouwen als sommigen hier, maar toen ik hem op Qapital hoorde pakte hij me gewoon meteen, en kon ik de dagen daarna het filmpje waar hij toen volledig op stond alleen nog maar op repeat blijven drukken, ondanks de slechte kwaliteit. :loving:

Precies dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:54 

Donateur

Parvuz schreef:
Wij vinden het toch allemaal leuk om als een collega tegen je zegt dat hij Frontliner leuk vindt, om dan te zeggen hoe kut dat wel niet is? :P

Dus als ik jou 5 Frontliner platen voorschotel met de vraag of je ze wil voorzien van een cijfer 1-10 geef je misschien gemiddeld een 6. Als ik je nu in een ruimte zet met een Frontliner fan / collega / HT-er die ze een 9 geeft ga jij je cijfer naar beneden stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 08:28 

Hardtraxx Veteran

Das niet helemaal wat ik bedoel. Het is gewoon stoerder om meer liefhebber te zijn van dingen die niet populair zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:07 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Das niet helemaal wat ik bedoel. Het is gewoon stoerder om meer liefhebber te zijn van dingen die niet populair zijn. ^^

Nee, dat is helemaal niet waar. Je kan toch ook een keer een track minder leuk vinden, terwijl iedereen om je heen de track wel gaaf vindt.

Ik begrijp niet waarom mensen dat altijd denken, maar ik kan hier niets 'speciaals' in horen. Voor mij is dit een standaard E-Force plaat. Als iets standaard is hoeft het ook niet gelijk negatief te zijn. Dat heeft niets te maken met het afzetten van de grote groep omdat het stoer is, dat heeft te maken met smaak.

Over de track zelf ben ik het met Khadber eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:10 

Hardtraxx Veteran

Ik doel niet specifiek meer op deze track. Meer op de algehele trend die ik merk hier op Hardtraxx. Maar goed, zo zie ik het. Laten we door gaan met ons leven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:30 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld Parvuz, maar ik bekijk het van de andere kant. Dat er hier veel mensen zijn die zich afzetten tegen dingen die populair zijn, heeft ook een beetje betrekking op de discussie/stellingen die in het HEE-HOO topic aan bod komen. Je ontkomt er bij de populaire tracks/dj's/feesten gewoon niet aan dat je tegen 'dagjesmensen' et cetera aan loopt, of dat je je niet meer kan associëren met de gemiddelde festivalbezoeker. Het feit dat je je dan gaat afzetten tegen de populaire dingen en een voorkeur geeft aan onbekendere tracks/dj's/feesten is daar dan een logisch gevolg van.

Weet niet of dit is wat je bedoelde, maar dit is hoe ik er tegen aan kijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Parvuz schreef:

Nee, dat is helemaal niet waar.

Jawel dat is wel waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:44 

Aan het typen...

Inderdaad, ik luister de hele dag muziek die ik niet leuk vind en weiger te luisteren naar mooie nummers omdat ze populair zijn, zodat ik extra stoer ben op een forum vol met mensen die ik niet ken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:50 

Hardtraxx Veteran

Van jou weten we dat je een rebel bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:32 

Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld Parvuz, maar ik bekijk het van de andere kant. Dat er hier veel mensen zijn die zich afzetten tegen dingen die populair zijn, heeft ook een beetje betrekking op de discussie/stellingen die in het HEE-HOO topic aan bod komen. Je ontkomt er bij de populaire tracks/dj's/feesten gewoon niet aan dat je tegen 'dagjesmensen' et cetera aan loopt, of dat je je niet meer kan associëren met de gemiddelde festivalbezoeker. Het feit dat je je dan gaat afzetten tegen de populaire dingen en een voorkeur geeft aan onbekendere tracks/dj's/feesten is daar dan een logisch gevolg van.

Weet niet of dit is wat je bedoelde, maar dit is hoe ik er tegen aan kijk :innocent:

Snap dat niet, hoezo zou je jezelf überhaupt "vergelijken" met een ander festivalbezoeker? Dat je dan je voorkeur gaat leggen naar onbekende feesten, tracks en Dj's slaat toch ook nergens op? :P Dus als E-force, Digital Punk, B-Front, Delete etc. opeens heel populair worden onder de andere "dagjesmensen" ga jij niet meer naar hun toe of luistert hun tracks niet meer? :huh: begrijp sowieso niet waar sommige mensen zich hier soms druk om maken. :P Enige waar ik een schijt hekel aan heb is het HeeHoo, maar dat kan je opzich van te voren al weten bij welke stage je staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:54 

Hardtraxx Veteran

Het is niet dat ik het doe hoor, maar dit is de enige reden die ik me kon bedenken dat het gedaan wordt :thumbup:
't zal mij echt een worst zijn wat mensen van DJ's of nummer vinden, als ik 't vet vind dan ben ik echt wel op de plek te vinden waar die nummer gedraaid worden. Ongeacht welke soort mensen er zijn.
Aan de andere kant, zoals ik in het HEE HOO topic al aangaf, vind ik wel dat als je een feest in z'n puurste vorm wil beleven (lees goed verstaanbaar geluid, genoeg ruimte voor losgaan, sfeer), dan is datt bij té populaire DJ's al vaak niet van toepassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 18:08 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Inderdaad, ik luister de hele dag muziek die ik niet leuk vind

Jij vindt niks leuk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 18:40 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Lyst schreef:
Inderdaad, ik luister de hele dag muziek die ik niet leuk vind

Jij vindt niks leuk. :P

hij is wel een van de weinigen die goed kan onderbouwen WAAROM hij iets niet leuk vind :P ik kan echt geen verslag van 400 woorden schrijven waarin ik onderbouw waarom ik een nummer niet vet vind haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 19:30 

Hardtraxx Veteran

Plaat van het jaar :worship: , er moet wel een heel bijzondere plaat komen wil die deze overtreffen. Met name de kickroll voor de 2e climax is echt briljant. Afgelopen zondag op de main echt fantastisch, volgens mij in die 3 kwartier nog nooit zo hard losgegaan op een mainstage.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle