THArdstyler schreef:
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld Parvuz, maar ik bekijk het van de andere kant. Dat er hier veel mensen zijn die zich afzetten tegen dingen die populair zijn, heeft ook een beetje betrekking op de discussie/stellingen die in het HEE-HOO topic aan bod komen.
Je ontkomt er bij de populaire tracks/dj's/feesten gewoon niet aan dat je tegen 'dagjesmensen' et cetera aan loopt, of dat je je niet meer kan associëren met de gemiddelde festivalbezoeker. Het feit dat je je dan gaat afzetten tegen de populaire dingen en een voorkeur geeft aan onbekendere tracks/dj's/feesten is daar dan een logisch gevolg van. Weet niet of dit is wat je bedoelde, maar dit is hoe ik er tegen aan kijk

Snap dat niet, hoezo zou je jezelf überhaupt "vergelijken" met een ander festivalbezoeker? Dat je dan je voorkeur gaat leggen naar onbekende feesten, tracks en Dj's slaat toch ook nergens op?

Dus als E-force, Digital Punk, B-Front, Delete etc. opeens heel populair worden onder de andere "dagjesmensen" ga jij niet meer naar hun toe of luistert hun tracks niet meer?

begrijp sowieso niet waar sommige mensen zich hier soms druk om maken.

Enige waar ik een schijt hekel aan heb is het HeeHoo, maar dat kan je opzich van te voren al weten bij welke stage je staat