Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Donkey Rollers - Total Domination / Not Afraid (FUS165)

Label: Fusion Records
WEB release: 11-03-2013

Tracks:
Total Domination
Not Afraid

Samples:
View on YouTube
View on YouTube
Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Not Afraid vind ik gewoon niks aan,
Total Domination heeft nog wel een leuke intro maar voor de rest ook niet interessant
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Vind ik lekkah :D
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Het enige goed van Total Domination is de nieuwe Youtube layout.

Not Afraid vind ik wel lekker!.

En release verdomme D.O.N.K.E.Y. nou maar....
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
J
Not Afraid is leuk, meer niet
Total Domination is gewoon te slecht voor woorden

Leuk een 2-tracker, nou gas erop, alhoewel deze vast wel 2 weken NA de Re-Volt release zal komen xd
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Dakpan wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit.
Mee eens.

Enige die ik zou willen hebben is D.O.N.K.E.Y
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Minste Donkey release ooit :(
J
Slim Shore - Into Space/Call Out The Ravers/Wauw! (& Focuz)
Zany - Causing Hysteria/Quakers (& Frequencerz)
Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U
Titan - Necropsy/Born To Fight
B-Front - Undiscovered/Our Curse (& Jack of Sound)
B-Freqz tracks

Doe dat nou eens Fusionnnnnnn :cry:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Nee, dit doet mij net als de andere recente Donkey releases gewoon niks :(. Beter releasen ze D.O.N.K.E.Y. inderdaad een keer.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Beide wel leuk, maar niet het niveau van DR van voor 2012
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Ze hadden altijd een vrij unieke stijl, maar nu gaan ze de meute achteraan met deze "net-niet-raw" platen
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 12 days ago
patrickjeb wrote:Beide wel leuk, maar niet het niveau van DR van voor 2012
Helemaal mee eens!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Total Domination. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Dakpan wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
:worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Dakpan wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
Eens, al vind ik Not Afraid toch wel dik. Jammer dat de kicks weer zwaar onder de maat zijn.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Total domination is een combinatie van Hoodoo Voodoo (sounds) en Revolution Is Here (NC Remix) (screeches). Niet heel erg origineel dus...

Not Afraid is vet, maar de kicks vind ik toch iets te hol.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Total Domination is zoo dik he :love:
Not Afraid nog niet aandachtig geluisterd maar vind het maar een saaie pop-plaat.
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
In beide tracks zitten goede elementen maar het zijn inderdaad geen top tracks tegenover vroeger. Jammer. En ja, bekende elementen uit andere tracks wat het niet echt origineel maakt en dat stoort me ook wel.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Dakpan wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit.
Echt exact dit... Wat zijn de Donkey Rollers toch zwaar afgezwakt. :(
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Total Domination is nog best oké. Maar net als de vorige release niet echt zo episch als de Donkey Rollers kunnen zijn (remix van Revolution is Here vond ik wel gruwelijk).
N
Ik vind total domination ook best vet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Ben het hiermee eens, hoop dan ook dat ze op Loudness meer oudere platen gaan draaien. Ook als ik de Zany van nu vergelijk met die van bijvoorbeeld 2010/2011 nog .... :cry:
N
Ooh maar dat komt wel goed denk ik. Denk dat de liveact van DR niet aan het begin staat dus moeten ze wel beuken. Daarbij komt nog dat Zany vorig jaar meer dan prima/geweldig heeft gedraaid op Loudness. Ja, er is afgelopen jaar veel gebeurd, maar Zany kan gewoon knallen als het moet. Maar na zo'n lange carriere hoef je niet meer zo te knallen en ga je voor het geld xd. Daarom doet hij het niet meer, gewoon luiheid ofzo.
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Had de track van met The Pitcher samen hier ook wel bij verwacht