Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
PNXRMX schreef:
De tracks zijn erg sfeervol, varieren van hard tot erg hard


Kun jij mij even precies de sec. aangeven waarbij bij welke track het om 'erg hard' gaat?

Dan kijk ik de YouTube filmpjes nog even terug straks, ik heb het 'erg hard' dan toch echt gemist.

Het is toch Hardstyle?

Of heb je het over een andere release?


Ik zou zeggen 2:03 in de 2012 preview op de Fusion site (http://www.fusionbv.com/records/donkey- ... #playtrack), al moet je wel de opbouw meepakken om het echt over te laten komen. Jij mag het van mij best een lief, schatting nummertje vinden overigens, maar ik mag hopen dat je als muziekliefhebber het wel voor elkaar krijgt om te snappen dat andere mensen dit wel kunnen waarderen.

Ik snap nog steeds niet waarom ik op jou reageer trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Ravenwood schreef:
G1LL schreef:
Wees 's lief voor elkaar onder deze streep :aww: :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zitten gaatjes in die streep. Niet erg subtiel.
:')

Dat was een grapje :)


Zo dan:

______________________________________________________________________________


ja die is ONdoordringbaar!
Dankje Opperhoofd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:12 
 
Artiest

Om nou te zeggen ruiger dan dit kun je niet vinden, nee, maar t blijven wel lekkere plaatjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Is toch wel een lekker nummertje zo.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
katamaran schreef:
Ja want jij kan in de gedachten van die zogenaamde ''schaapjes'' kijken! Je bent echt slimmer dan ik dacht!

Niet alleen dat, je leest ook nog eens meer dan dat er werkelijk staat want waar staat precies dat ik in de gedachten van mensen kan kijken? :')

Naja, ik kan uit jouwn reacties opmaken dat je weet dat mensen meelopen met de rest. Maar dat valt niet te bewijzen, alleen als je de gedachte van die gene kan lezen. Duh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:13 
 
Hardtraxxer

Iemand een vishengel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chaos & Immortal zijn erg lekker maar ik snap niet waarom iedereen 2012 zo bijzonder vind. De intro is redelijk, de anti-climax is wel lekker maar die climax.. het zal wel aan mij liggen. Maar 2012 komt dus echt niet in mijn top 10 van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:02 
 
Hardtraxxer

ShadowLX schreef:
Chaos & Immortal zijn erg lekker maar ik snap niet waarom iedereen 2012 zo bijzonder vind. De intro is redelijk, de anti-climax is wel lekker maar die climax.. het zal wel aan mij liggen. Maar 2012 komt dus echt niet in mijn top 10 van het jaar


2012 steekt goed in elkaar en heeft een heerlijk sfeertje. Ik neem aan dat er mensen zijn die kunnen zeggen of ie live hard gaat of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen respecteer elkaars smaak nou eens. Ik vind Under Attack 10 x beter dan deze hele release, als mensen dat raar vinden laat ik ze lekker zeuren. Dit zijn ook ijzersterke tracks, vooral Chaos pakt mij heel erg en dan met name die intro die erg origineel is. Als mensen deze niet leuk vinden mag dat van mij, en als er 1000 mensen zijn die mijn mening delen nou prima. Echt, waar mensen zich soms druk over kunnen maken...
Laat deze -------> :') :') :') :') :') :') :') <--------- emoticon nou 's met rust in dit topic ok :) :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:24 
 

PNXRMX schreef:
Opperhoofd schreef:
PNXRMX schreef:
De tracks zijn erg sfeervol, varieren van hard tot erg hard


Kun jij mij even precies de sec. aangeven waarbij bij welke track het om 'erg hard' gaat?

Dan kijk ik de YouTube filmpjes nog even terug straks, ik heb het 'erg hard' dan toch echt gemist.

Het is toch Hardstyle?

Of heb je het over een andere release?


Ik zou zeggen 2:03 in de 2012 preview op de Fusion site (http://www.fusionbv.com/records/donkey- ... #playtrack), al moet je wel de opbouw meepakken om het echt over te laten komen. Jij mag het van mij best een lief, schatting nummertje vinden overigens, maar ik mag hopen dat je als muziekliefhebber het wel voor elkaar krijgt om te snappen dat andere mensen dit wel kunnen waarderen.

Ik snap nog steeds niet waarom ik op jou reageer trouwens.


Happy Hardstyle is niet 'hard' of 'erg hard'.

Je blijft je vergissen, maar dat neem ik je niet kwalijk (met jouw intelligentie).

Ik begrijp wel dat menen dit waarderen, maar laten we het nou net niet hebben over waarderen, maar over de 'hardheid' van deze release en/of Hardstyle in het algemeen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso is iemand die mijn intelligentie laag inschat niet serieus te nemen. Laatste woorden die ik verspil daar aan.

Maar goed. Nog 4 daagjes :D Komen echt achterlijk veel releases uit die dag trouwens. Stuk of 3 blutoniums, 2 dwx, een dmwd en nog ns die Krusaders release mss :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:44 
 
Hardtraxxer

Opperhoofd & PNXRMX :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Opperhoofd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:00 
 
Artiest

happy hardstyle :lol:
hoe verzin je de dingen toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Ik houd niet van Happy Hardstyle, en bevind me dus niet onder de hardstyleschaapjes.

Mag ik je vragen waarom je dan nog op de forums te vinden bent?
Is dat écht alleen maar om mensen af te kraken die niet jouw mening delen?

Heb je echt niets beter te doen? Of stel je in het echt niks voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

kom jongens, zo'n release verdient geen ruzie topics!

Ik ben trouwens verliefd op Chaos, moet me eigen inhouden om hem niet te vaak op te zetten. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik ben trouwens verliefd op Chaos, moet me eigen inhouden om hem niet te vaak op te zetten. :love:


Heb ik dus ook met dan filmpje van de Donkey tour :D
Wil hem pas over 4 dagen volop luisteren in goede kwaliteit, maarja liefst zet ik dat filmpje gewoon nu op repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
kom jongens, zo'n release verdient geen ruzie topics!

Ik ben trouwens verliefd op Chaos, moet me eigen inhouden om hem niet te vaak op te zetten. :love:

hehe heb ik ook :P dalijk vind ik hem niet leuk meer als hij uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:47 
 
Hardtraxxer

Dat Opperhoofd een mening heeft is niks mis mee. Daar kun je het mee eens zijn of niet en daarover kun je discussiëren.

Maar één probleem, de manier waarop hij het brengt is nogal onsympathiek.

ON: Heb zin in maandag! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:52 
 

WIJNUH schreef:
Dat Opperhoofd een mening heeft is niks mis mee. Daar kun je het mee eens zijn of niet en daarover kun je discussiëren.

Maar één probleem, de manier waarop hij het brengt is nogal onsympathiek.

ON: Heb zin in maandag! :yay:

Idd, al zijn reacties wat ik gelezen heb van hem, had ik zoiets van wat doe je hier of wat ben je voor een kneus.. maargoed
OT: Nog maar een paar dagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
PNXRMX :/


Mag ik m'n favoriete track van t jaar niet verdedigen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 04:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeeeezus... De Donkey Rollers blijven wel echt de onbetwiste crème de la crème van de hardstyle. Op Chaos zit ik overigens al te wachten sinds Qlimax 2006, niet verwacht dat hij ooit nog uit zou komen, maar al helemaal nooit verwacht dat er zó'n gruwelijke track gemaakt van zou worden _0_

Alleen Immortal vind ik niet verder komen dan 'goed', en er had iets minder melodie in mogen zitten nog (in de totale release).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo inderdaad! Een van de weinige artiesten die naar mijn mening nooit een mindere plaat uitbrengt.
Helden ;)

Vind Chaos de beste van deze release.. die andere 2 meer dan goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een release :loving:
Chaos & Immortal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 12:45 
 
Hardtraxx Addict

Luca77 schreef:
Zo inderdaad! Een van de weinige artiesten die naar mijn mening nooit een mindere plaat uitbrengt.
Helden ;)

Vind Chaos de beste van deze release.. die andere 2 meer dan goed :thumbsup:


Dit is de eerste release van de donkey rollers die ik intressant van alle voorgaande waren niet boeiend. Maargoed iedereen zo zijn mening en smaak
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle