Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Dakpan schreef:
Echt pure kunst dit, niet normaal.


Ik hoef alleen maar aan Chaos te denken en ik heb kippenvel. Dit is ook mijn release van het jaar, en Chaos is voor mij een van de vetste nummers die ik tot nu toe gehoord heb. Live komt die helemaal tot zn recht! (zoek eigenlijk naar een emoticon die het gevoel kan omschrijven wat ik bij dat nummer voel)


helemaal mee eens. gvd zeg wat ging dat nummer lekker in de HMH tijdens Fusion.... krijg weer kippenvel als ik er aan terugdenk :$ voor mij het moment van Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:06 
 
Hardtraxx Addict

2012: echt typische the pitcher sound als je naar dat album kijkt, had er zo tussen gepast! Moet wel zeggen dat het wel een fijn nummertje is, maar ook niet meer dan dat...
Chaos: beukt wel lekker door. Maar ik vind de melodie van de climax wat simpel... Denk dat ik hem wat vaker moet luisteren!
Immortal: Beukt lekker door en hier pakt de melo me wel! Denk dat ik dit de vetste van de 3 vind...

Normaal gesproken heb ik t niet zo met de releases van de donkey rollers. Deze 3 tracks vind ik toch wel lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld.
Zijn gewoon redelijke tracks, niks bijzonders. En die Pitchkicks die elke keer omhoog gaan in 2012 zijn echt graflelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld.
Zijn gewoon redelijke tracks, niks bijzonders. En die Pitchkicks die elke keer omhoog gaan in 2012 zijn echt graflelijk.


Goh je hebt gelijk, eigenlijk zijn deze tracks helemaal niet zo bijzonder, maar gewoon redelijk. Steeds die pitchkicks maar weer omhoog. Tis gewoon dat we elkaar allemaal napraten en het stoer is om Donkeys leuk te vinden dat iedereen deze release verder geweldig vindt. Je weet het idd beter, wij zijn het gewoon veel te hard aan het ophemelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet zo bij de hand he pnxrmx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het wel deels eens met Gangsterdwerg, snap niet wat er zo bijzonder is aan Immortal en Chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:12 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld.
Zijn gewoon redelijke tracks, niks bijzonders. En die Pitchkicks die elke keer omhoog gaan in 2012 zijn echt graflelijk.


Vind dat deze toch wel waardering verdient, ook al is het overdreven volgens jou. Dat er wordt geroepen dat dit wel eens de release van het jaar is, daar sta ik niet van te kijken.
Vind dit prima passen in het straatje van Magic, Scary Noises, Under Attack, Sleepwalker en Fade To Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik ben het wel deels eens met Gangsterdwerg, snap niet wat er zo bijzonder is aan Immortal en Chaos.

Lang leven meningsverschillen, kan niemand wat aan doen. En er wordt de laatste tijd ook steeeeeds vaker ingegaan op het goed vinden van een ''rauwere'' track... erger me daar soms echt aan. Direct wordt iedereen dan bestempeld als meeloper of RAW loverrr. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld.
Zijn gewoon redelijke tracks, niks bijzonders. En die Pitchkicks die elke keer omhoog gaan in 2012 zijn echt graflelijk.


Goh je hebt gelijk, eigenlijk zijn deze tracks helemaal niet zo bijzonder, maar gewoon redelijk. Steeds die pitchkicks maar weer omhoog. Tis gewoon dat we elkaar allemaal napraten en het stoer is om Donkeys leuk te vinden dat iedereen deze release verder geweldig vindt. Je weet het idd beter, wij zijn het gewoon veel te hard aan het ophemelen.


Ik had er denk ik bij moeten zeggen dat IK VIND dat hij te hard wordt opgehemeld. Ik zie niet in wat er zó geweldig is aan deze platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:31 
 
Artiest

Jonguh lekker boeiend, zeg gewoon wat je wilt zeggen en wat je vind van die platen en laat raw of niet raw en meelopen of niet lekker buiten beschouwing. Zulke discussies kunnen we inmiddels allemaal wel dromen dus, hou t gewoon ff lekker bij de release en de rest doet er niet toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

Nog even, en dan zijn deze 3 gouden platen er :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld." zeg je niet als je de platen gewoon zelf niet zo geweldig vindt en meer niet. Je suggereert duidelijk dat veel mensen in dit topic om 1 of andere reden overdrijven in hun mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:56 
 

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld.
Zijn gewoon redelijke tracks, niks bijzonders. En die Pitchkicks die elke keer omhoog gaan in 2012 zijn echt graflelijk.


Goh je hebt gelijk, eigenlijk zijn deze tracks helemaal niet zo bijzonder, maar gewoon redelijk. Steeds die pitchkicks maar weer omhoog. Tis gewoon dat we elkaar allemaal napraten en het stoer is om Donkeys leuk te vinden dat iedereen deze release verder geweldig vindt. Je weet het idd beter, wij zijn het gewoon veel te hard aan het ophemelen.


Inderdaad, PNXRMX, eindelijk zeg je eens wat verstandigs.

Ik weet dat je het niet werkelijk zo bedoelde, maar toch heb je gelijk.

Hardstyle-schaapjes die elkaar overal volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die omhoogpitchende kicks in 2012 juist heerlijk klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld.
Zijn gewoon redelijke tracks, niks bijzonders. En die Pitchkicks die elke keer omhoog gaan in 2012 zijn echt graflelijk.


Goh je hebt gelijk, eigenlijk zijn deze tracks helemaal niet zo bijzonder, maar gewoon redelijk. Steeds die pitchkicks maar weer omhoog. Tis gewoon dat we elkaar allemaal napraten en het stoer is om Donkeys leuk te vinden dat iedereen deze release verder geweldig vindt. Je weet het idd beter, wij zijn het gewoon veel te hard aan het ophemelen.


Inderdaad, PNXRMX, eindelijk zeg je eens wat verstandigs.

Ik weet dat je het niet werkelijk zo bedoelde, maar toch heb je gelijk.

Hardstyle-schaapjes die elkaar overal volgen.

Ja want jij kan in de gedachten van die zogenaamde ''schaapjes'' kijken! Je bent echt slimmer dan ik dacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga weg opperhoofd, niemand mag jou. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Inderdaad, PNXRMX, eindelijk zeg je eens wat verstandigs.

Ik weet dat je het niet werkelijk zo bedoelde, maar toch heb je gelijk.

Hardstyle-schaapjes die elkaar overal volgen.


Ik zie het als compliment dat je aangeeft dat we van mening verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
"Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld." zeg je niet als je de platen gewoon zelf niet zo geweldig vindt en meer niet. Je suggereert duidelijk dat veel mensen in dit topic om 1 of andere reden overdrijven in hun mening.

Denk jij dat dat niet zo is dan? Van een aantal members weet ik dat ze een eigen mening hebben die ze kunnen onderbouwen, zoals jij, Dakpan, enz. De harde kern zeg maar. En daarom heen zitten heel veel schapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mogen we nu ook al geen mening meer hebben dat we iets goed vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Hardstyle-schaapjes die elkaar overal volgen.

Zo ist, volgend jaar weer gewoon alle feesies af toch? Weer naar Australië voor 2000 euro om het schaap uit te hangen?
Mafketel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Nou ik verbaasde me ook al hier in dit topic.. Weer heel veel reacties met Wow dit is echt wel release van het jaar... Damn dan zijn er dit jaar wel heeeel veel gekomen want onderhand heb ik dat bij 10 releases wel gelezen.. En zoals ik al eerder zei, ik vind de releases van de donkey rollers nooit heel boeiend, alleen deze is nog wel aardig... Had donkey er graag bij gezien en in hq gehoord ben benieuwd of die echt zo dik is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een beetje overdreven, dan heb ik veel meer respect voor de Pitcher want zijn versies klinken stukken beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Nou ik verbaasde me ook al hier in dit topic.. Weer heel veel reacties met Wow dit is echt wel release van het jaar... Damn dan zijn er dit jaar wel heeeel veel gekomen want onderhand heb ik dat bij 10 releases wel gelezen..

Sorry hoor, maar net alsof jij van elke naam hier op het forum bijhoud wat hij reageert bij een release met de inhoud: ''Dit is de release van het jaar.'' Dit is weer een typisch gevalletje alles over 1 kam scheren, er zitten hier zoveel mensen op het forum. En jij denkt dat als er wat zeggen dat het de release van het jaar is dat dat precies die zijn als de vorige keer. Want dat heb jij waarschijnlijk wel onthouden wie dat de vorige keer zeiden. Beetje raar dit, net alsof je als individu niks meer te zeggen hebt en wordt behandeld als 1 samengeklonte mening met de rest van het forum met dezelfde denkrichting. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach joh laat ze zeiken, dit is gewoon een toprelease en t boeit me geen fuck wat de andere mensen hier vinden... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:39 
 

Dutch_Master schreef:
Ach joh laat ze zeiken, dit is gewoon een toprelease en t boeit me geen fuck wat de andere mensen hier vinden... :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle