Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:59 
 
Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
sanderovic schreef:
Nou ik verbaasde me ook al hier in dit topic.. Weer heel veel reacties met Wow dit is echt wel release van het jaar... Damn dan zijn er dit jaar wel heeeel veel gekomen want onderhand heb ik dat bij 10 releases wel gelezen..

Sorry hoor, maar net alsof jij van elke naam hier op het forum bijhoud wat hij reageert bij een release met de inhoud: ''Dit is de release van het jaar.'' Dit is weer een typisch gevalletje alles over 1 kam scheren, er zitten hier zoveel mensen op het forum. En jij denkt dat als er wat zeggen dat het de release van het jaar is dat dat precies die zijn als de vorige keer. Want dat heb jij waarschijnlijk wel onthouden wie dat de vorige keer zeiden. Beetje raar dit, net alsof je als individu niks meer te zeggen hebt en wordt behandeld als 1 samengeklonte mening met de rest van het forum met dezelfde denkrichting. :/


Sorry hoor, maar ik overdrijf ook maar... Maar het komt er wel op neer dat deze tracks helemaal de hemel in worden geprezen terwijl deze tracks niet eens zo heel speciaal, vernieuwend of wat dan ook zijn. En er zitten hier zoveel mensen op het forum, nou dat vind ik ook nog wel meevallen. Zie meestal toch veel posts van dezelfde mensen en af en toe eens iemand waarvan je minder vaak wat hoort. Maargoed ik kan deze discussie wel weer gaan voeren met jou net als dat geneuzel over dat Ran-D voor jou de producer van het jaar is..... Ik denk dat we t toch niet eens worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Ga weg opperhoofd, niemand mag jou. :thumbdown:

Ben ik nu ook een schaapje omdat ik hem quote :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RELEASE VAN HET JAAR!!! :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 01:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
RELEASE VAN HET JAAR!!! :love: :thumbsup:


dat zijn der al 12! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Juist ja, en het werd vorige week pas bekend dat deze dit jaar nog kwam, dus wat? Voor mij was het eerst Magic/Become the Sky, maar nu is het deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Ga weg opperhoofd, niemand mag jou. :thumbdown:

wie is opperhoofd ? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt al dat gezeik over of je een release wel of niet goed mag/kan vinden..slaat allemaal helemaal nergens op en dat schaapjes gedoe al helemaal niet:o...als mensen dit een goeie release vinden mogen ze dat toch gwn zeggen dat heet een mening hebben...en opperhoofd loopt altijd alles af te zeiken daarom snap ik ook niet wat hij op een hardstyle forum doet als hij het toch sinds 2006 ofzo geen goeie muziek meer vind...ik vind dit een super dikke release en ik vind dat mensen dat ook mogen vinden zonder dat erover gezeken wordt dat iedereen elkaar na praat;)...miss valt alles wat niet commercieel is gwn steeds meer bij mensen in de smaak;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wees 's lief voor elkaar onder deze streep :aww: :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zitten gaatjes in die streep. Niet erg subtiel.
:')

Dat was een grapje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Er zitten gaatjes in die streep. Niet erg subtiel.
:')

Dat was een grapje :)

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Er zitten gaatjes in die streep. Niet erg subtiel.
:')

Dat was een grapje :)

dit is nog drooger dan een stokbrood die net uit de oven komt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Immortal lijkt trouwens wel veel op een Pitcher track hé?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Immortal lijkt trouwens wel veel op een Pitcher track hé?

ik heb Immortal nog niet in HQ gehoord en heb op home page dat filmpje niet gekeken want daar wordt ik denk ik niet veel wijzer van :P

Edit: je hoort wel dat melo duidelijk The Pitcher idd..benieuwd naar HQ preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, zelfs een nummer van het Smack album die bijna 2 druppels water is, maar weet even niet welke (zit op me werk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:09 
 

Chaos :worship: :love: :woot: :drool: :bomb: :loving: :yay: :innocent:
2012 :love: :drool: :woot: :worship: :loving:
Immortal :thumbsup: :love: :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dat duistere stijltje :drool:
Donkey Rollers is altijd top! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:54 
 

katamaran schreef:
Ja want jij kan in de gedachten van die zogenaamde ''schaapjes'' kijken! Je bent echt slimmer dan ik dacht!


Niet alleen dat, je leest ook nog eens meer dan dat er werkelijk staat want waar staat precies dat ik in de gedachten van mensen kan kijken? :')

PNXRMX schreef:
Ik zie het als compliment dat je aangeeft dat we van mening verschillen.


:thumbup:

dawasiknie schreef:
Zo ist, volgend jaar weer gewoon alle feesies af toch? Weer naar Australië voor 2000 euro om het schaap uit te hangen? Mafketel.


Ik doe sowieso maar vier feesten per jaar aan, niet alle.

Defqon.1 Sydney bedoel je? Daar bezoek ik alleen de GREEN en ORANGE area.

Geen BLUE en zeker geen RED.

Waarom? Ik houd niet van Happy Hardstyle, en bevind me dus niet onder de hardstyleschaapjes.

Heb je nog meer knulletje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:57 
 

Ravenwood schreef:
G1LL schreef:
Wees 's lief voor elkaar onder deze streep :aww: :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zitten gaatjes in die streep. Niet erg subtiel.
:')

Dat was een grapje :)


Zo dan:

______________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
"Weer zo'n topic waar alles echt 10x te hard wordt opgehemeld." zeg je niet als je de platen gewoon zelf niet zo geweldig vindt en meer niet. Je suggereert duidelijk dat veel mensen in dit topic om 1 of andere reden overdrijven in hun mening.

Denk jij dat dat niet zo is dan? Van een aantal members weet ik dat ze een eigen mening hebben die ze kunnen onderbouwen, zoals jij, Dakpan, enz. De harde kern zeg maar. En daarom heen zitten heel veel schapen.


Tuurlijk zullen er wel tussen zitten, maar ik kan heel goed begrijpen waarom heel veel hier dit echt een geweldige release vinden. De tracks zijn erg sfeervol, varieren van hard tot erg hard en zijn toch vrij toegankelijk. Scheelt ook dat iedereen er lang op heeft zitten wachten, maar dat ze ondertussen helemaal niet overplayed zijn of wat dan ook.

En dan nog, al kunnen velen hun mening niet onderbouwen, wil het niet zeggen dat ze hun mening vervormen om met de rest mee te lopen. Als ik deze tracks 'gewoon' op zet (vooral 2012 en Chaos) of live hoor, dan krijg ik er een veel sterker gevoel bij dan vrijwel alle andere releases dit jaar. Er zijn maar weinig tracks die me zo pakken zoals 2012, en dan is het natuurlijk ook erg zeldzaam dat er nog een enorme klapper bij zit zoals Chaos. Enige release die dicht bij komt (maar dan meteen ook erg dicht bij) is Scary Noises / Chemical voor mij. Under Attack / Struggle For Existence gaan beide niet eens in m'n top 10 wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 15:54 
 

PNXRMX schreef:
De tracks zijn erg sfeervol, varieren van hard tot erg hard


Kun jij mij even precies de sec. aangeven waarbij bij welke track het om 'erg hard' gaat?

Dan kijk ik de YouTube filmpjes nog even terug straks, ik heb het 'erg hard' dan toch echt gemist.

Het is toch Hardstyle?

Of heb je het over een andere release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer gaat er een facepalm emoticon komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:06 
 
Hardtraxxer

Meer mensne die 2012 echt een BOUT-nummer vinden ? De melo is imo gewoon leeg >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
PNXRMX schreef:
De tracks zijn erg sfeervol, varieren van hard tot erg hard


Kun jij mij even precies de sec. aangeven waarbij bij welke track het om 'erg hard' gaat?

Dan kijk ik de YouTube filmpjes nog even terug straks, ik heb het 'erg hard' dan toch echt gemist.

Het is toch Hardstyle?

Of heb je het over een andere release?


Gast, koop een paar subwoofers en haast elke track gaat hard, met pitchkicks of niet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:13 
 

Ben benieuwt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=FH1WGDb6 ... =recentlik hq chaos
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle