Tering mannen kom op dit is algemene kennis hoor 
Haha letterlijk, maar wel mooi dat ze t vet vinden.ErikZ wrote:Tering mannen kom op dit is algemene kennis hoor
Haha letterlijk, maar wel mooi dat ze t vet vinden.ErikZ wrote:Tering mannen kom op dit is algemene kennis hoor
Uniforce wrote:Nope, wist ik niet. Vroeger niet alle platen van Donkey Rollers meegekregen, het spijt me hardtraxx.

Dat was heeeel gaaf! Aangename verrassing ook.Uberhout wrote: (toch?)
Uniforce wrote:Nope, wist ik niet. Vroeger niet alle platen van Donkey Rollers meegekregen, het spijt me hardtraxx.
Jezus wootum. Ook aan het refreshen op Youtube zeker?wootum wrote:View on YouTube
Nee? Werd er op geattendeerd en toen ben ik op de Youtube pagina gaan kijken. Komen ze normaal om 7 uur online dan?Helicaze wrote: Jezus wootum. Ook aan het refreshen op Youtube zeker?
Geen idee. Ik zag de preview op facebook, ging naar YT en zag dat de preview een paar seconden geleden geplaatst was. En ja, hij stond hier al.wootum wrote:Nee? Werd er op geattendeerd en toen ben ik op de Youtube pagina gaan kijken. Komen ze normaal om 7 uur online dan?Helicaze wrote: Jezus wootum. Ook aan het refreshen op Youtube zeker?
Die set was sowieso episch, niet de standaard platen maar ook Ruff, Evil, Thunderbeats Re-Amp etc.Indy wrote:Dat was heeeel gaaf! Aangename verrassing ook.Uberhout wrote: (toch?)
KloptCivitas wrote:Ruff blijft een vette plaat.
Voor het laatst live gehoord op Q-base 2013 volgens mij tijdens Degos & Re-Done
Klopt ookwootum wrote:B-Front wil hem ook wel eens draaien. Volgens mij op Loudness ofzo.

Ik vind dit ook een zeer geslaagde idd :o Vooral dat geluid alsof iemand door de ruimte loopt, super vet gedaan. (ben ik de enige die dat hoort, dat geruis alsof iemand langsloopt langs meubels op een houten vloer?)MelvinFR wrote:Zo goed weer![]()
Hele toffe plaat! Climax had wel iets langer gemogen en ik mis toch ergens een beetje de pitchkicks.wootum wrote:View on YouTube