Echt hePommer wrote:Had ik al gezegd dat What We Are godverdomme het beste is wat ik ooit heb gehoord?
Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
- View the latest post: Diffused - 15 Years of Donkey Rollers (The Tribute)
- View the latest post: dave - 15 Years Of Donkey Rollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
jezusTSFH wrote:Lijkt net alsof die op 00:48 ''mod edit: weg'' zegtChrypt0n wrote:flimpske![]()
Evil, of de Hardstyle Rockers remix?STVK wrote:Dit is zo niet mijn stijl
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
hahahaha nu hoor ik het ookklapstoel wrote:jezusTSFH wrote:Lijkt net alsof die op 00:48 ''mod edit: weg'' zegtChrypt0n wrote:flimpske![]()
![]()
Hoop eigenlijk héél erg dat de track op de een of andere manier nog verlengd wordt (3e climax ofzo), maar zo aan de preview te horen gaat dat niet gebeuren. Desalniettemin episch stuk muziekHenk-Jan wrote:Echt hePommer wrote:Had ik al gezegd dat What We Are godverdomme het beste is wat ik ooit heb gehoord?
Ik hoor iets anders dan 'mod edit: weg'TSFH wrote:Lijkt net alsof die op 00:48 ''mod edit: weg'' zegt![]()
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Na What We Are met koningsdag live gehoord te hebben ben ik toch wel helemaal verkocht. Meters kippenvel. 
Niet normaal wat een trackHenk-Jan wrote:Echt hePommer wrote:Had ik al gezegd dat What We Are godverdomme het beste is wat ik ooit heb gehoord?
Waarom moet hier een mod edit van gemaakt worden? Vind het een beetje kinderachtig, het wordt toch niet als belediging naar iemand gebruikt?
Eens!Indy wrote:Man man man wat kinderachtig
Indy wrote:Man man man wat kinderachtig
Vond het niet echt heel netjes, dus weggehaald.
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
-
CHardtraxxer
- last seen Apr 2023
Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugDuruz wrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Dat vermoeden had ik ookDuruz wrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Die plaat stamt zelfs al uit 2004 geloof ikChrypt0n wrote:Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugDuruz wrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
KoekoekSL8492 wrote:Die plaat stamt zelfs al uit 2004 geloof ikChrypt0n wrote:Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugDuruz wrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Ik moest het bij Evil ook ff opzoeken of die nieuw was
Kende die nog niet. Klinkt natuurlijk heel oud, maar had zo een plaat als Activator - Old Skool kunnen zijn.
-
CHardtraxxer
- last seen Apr 2023
Drm was het ook sarcasmeSL8492 wrote:Die plaat stamt zelfs al uit 2004 geloof ikChrypt0n wrote:Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugDuruz wrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Haha inderdaadDuruz wrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
What We Are klapte er in 2003 ook al flink op. Mooie tijden waren dat
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Mooi, na al die tijd nog steeds goedZamble wrote:What We Are klapte er in 2003 ook al flink op. Mooie tijden waren dat
-
CHardtraxxer
- last seen Apr 2023
Ik zet veel liever het origineel op