Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Mitzinator schreef:

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:


Dit is gewoon zo goed he.
Hoe de emotie hierin verwerkt is met dat koor erbij.
Het feit dat dit zeer waarschijnlijk een grote knipoog is naar interstellar maakt het plaatje echt af.

Ben het wel met Stefnov eens. Dit hoort geen gerushte plaat van amper 4 a 5 minuten te zijn.
Ik ben sowieso een voorstander van platen die wat langer zijn om zo hun verhaal te kunnen vertellenD


Dit is wel jammer ja, dan was deze plaat echt totale perfectie geweest. Kan me de laatste plaat die ik zo fantastisch vond als deze niet meer herinneren, misschien NC - So High destijds. Dus dit wordt instant 1 van m'n alltime favorieten denk ik :loving:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
Sinds wanneer maakt Dr Phunk fatsoenlijke hardstyle dan? Al hele tijd geen tracks meer van aangeklikt maar dit klinkt niet slecht (nee mag nog niet in de schaduw staan van 't origineel, maar vind het een prima plaat)


Deze was ook meer dan prima: https://www.youtube.com/watch?v=D0ShWBPKLcE

Haha die wilde ik ook aanhalen; je was me voor. Deze draaide Deetox op Freaqshow en die is idd heeel vet.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2017 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

What We Are is echt een van het gaafste wat ik de laatste jaren heb gehoord, precies hoe hardstyle hoort te zijn voor mij. Wat een gruwelijk lekkere kicks ook :loving:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2017 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik heb gewoon alles ontweken waar de naam Dr. Phunk aan zat omdat ik dacht dat het kut freestyle meuk was >.< , maar onterecht. Reckless idd ook een vette plaat!!
Bericht Geplaatst op 23 apr 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Haha ja ik heb gewoon alles ontweken waar de naam Dr. Phunk aan zat omdat ik dacht dat het kut freestyle meuk was >.< , maar onterecht. Reckless idd ook een vette plaat!!

Vind Apollo (Dr Phunk Remix) ook nog wel leuk. Verder staan er wel een aantal prima tracks op zn album :P
Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 16:53 
 

Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:23 
 
Hardtraxx Addict

Ook deze blijft zo on-ge-looflijk vet. :loving: :loving:

Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Gewoon het idee dat er intelligent leven ergens anders is dat alles heeft behalve dit soort muziek. Die dat vervolgens dan heel bijzonder vinden en zelf willen hebben.
Ik vind dat echt prachtig. (L)
Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Gewoon het idee dat er intelligent leven ergens anders is dat alles heeft behalve dit soort muziek. Die dat vervolgens dan heel bijzonder vinden en zelf willen hebben.
Ik vind dat echt prachtig. (L)


Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de bpm in Immeasurably altijd zo storend. Klinkt gelijk zo traag en saai.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 18:13 
 
Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
M Unic schreef:
Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Gewoon het idee dat er intelligent leven ergens anders is dat alles heeft behalve dit soort muziek. Die dat vervolgens dan heel bijzonder vinden en zelf willen hebben.
Ik vind dat echt prachtig. (L)




Ja ik weet het! :D Des te origineler dat ze het zo goed in een track hebben weten te verwerken .
Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat in mijn top 3 samen met Followers en Revolutions. _0_
Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 19:27 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Vind de bpm in Immeasurably altijd zo storend. Klinkt gelijk zo traag en saai.

Uptempo is the tempo!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2017 19:29 
 
Hardtraxxer

Wat blijft Immeasurably toch een pareltje :loving:
Als op een gegeven moment dat verhaal afgelopen is ga ik helemaal op in de melodie :loving:
Heerlijke opbouw en een gruwelijke climax met leuke fx kicks :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vind de bpm in Immeasurably altijd zo storend. Klinkt gelijk zo traag en saai.


Drop hem in Audacity, gooi BPM omhoog, exporteer > resultaat
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ook geen fulls op deze?
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 17:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Immeasurably :loving: :loving: :loving: Onbeschrijfelijk gevoel wanneer je die op een feest hoort.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/donkeyrollers/ ... 353986984/
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Beste remix van het album
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het wel vet vinden moesten ze die YouTube-achtergrond van de plaat op een t-shirtje zetten xd
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze niet zo bijzonder eigenlijk. Jammer, aangezien ik zijn album inmiddels al meerdere keren op heb gezet.

Die introkicks komen me trouwens angstvallig bekend voor.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 21:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind hem ook niet zo veel aan, de tweede climax is wel vetjes
Bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
:worship: :worship:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle