Dit is wel jammer ja, dan was deze plaat echt totale perfectie geweest. Kan me de laatste plaat die ik zo fantastisch vond als deze niet meer herinneren, misschien NC - So High destijds. Dus dit wordt instant 1 van m'n alltime favorieten denk ikM Unic wrote:Dit is gewoon zo goed he.
Hoe de emotie hierin verwerkt is met dat koor erbij.
Het feit dat dit zeer waarschijnlijk een grote knipoog is naar interstellar maakt het plaatje echt af.
Ben het wel met Stefnov eens. Dit hoort geen gerushte plaat van amper 4 a 5 minuten te zijn.
Ik ben sowieso een voorstander van platen die wat langer zijn om zo hun verhaal te kunnen vertellenD
Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
- View the latest post: Diffused - 15 Years of Donkey Rollers (The Tribute)
- View the latest post: dave - 15 Years Of Donkey Rollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Haha die wilde ik ook aanhalen; je was me voor. Deze draaide Deetox op Freaqshow en die is idd heeel vet.Chroman wrote:Deze was ook meer dan prima: View on YouTubeRickzel wrote:Sinds wanneer maakt Dr Phunk fatsoenlijke hardstyle dan? Al hele tijd geen tracks meer van aangeklikt maar dit klinkt niet slecht (nee mag nog niet in de schaduw staan van 't origineel, maar vind het een prima plaat)
What We Are is echt een van het gaafste wat ik de laatste jaren heb gehoord, precies hoe hardstyle hoort te zijn voor mij. Wat een gruwelijk lekkere kicks ook 
Haha ja ik heb gewoon alles ontweken waar de naam Dr. Phunk aan zat omdat ik dacht dat het kut freestyle meuk was
, maar onterecht. Reckless idd ook een vette plaat!!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vind Apollo (Dr Phunk Remix) ook nog wel leuk. Verder staan er wel een aantal prima tracks op zn albumRickzel wrote:Haha ja ik heb gewoon alles ontweken waar de naam Dr. Phunk aan zat omdat ik dacht dat het kut freestyle meuk was, maar onterecht. Reckless idd ook een vette plaat!!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ook deze blijft zo on-ge-looflijk vet.
Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Gewoon het idee dat er intelligent leven ergens anders is dat alles heeft behalve dit soort muziek. Die dat vervolgens dan heel bijzonder vinden en zelf willen hebben.
Ik vind dat echt prachtig.
Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Gewoon het idee dat er intelligent leven ergens anders is dat alles heeft behalve dit soort muziek. Die dat vervolgens dan heel bijzonder vinden en zelf willen hebben.
View on YouTubeM Unic wrote: Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Vind de bpm in Immeasurably altijd zo storend. Klinkt gelijk zo traag en saai.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ja ik weet het!Mark With A Tarrel wrote:View on YouTubeM Unic wrote: Ik ga altijd helemaal in het verhaal als ik deze hoor...
Staat in mijn top 3 samen met Followers en Revolutions. _0_
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Uptempo is the tempo!TSFH wrote:Vind de bpm in Immeasurably altijd zo storend. Klinkt gelijk zo traag en saai.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Wat blijft Immeasurably toch een pareltje
Als op een gegeven moment dat verhaal afgelopen is ga ik helemaal op in de melodie
Heerlijke opbouw en een gruwelijke climax met leuke fx kicks
Als op een gegeven moment dat verhaal afgelopen is ga ik helemaal op in de melodie
Heerlijke opbouw en een gruwelijke climax met leuke fx kicks
Drop hem in Audacity, gooi BPM omhoog, exporteer > resultaatTSFH wrote:Vind de bpm in Immeasurably altijd zo storend. Klinkt gelijk zo traag en saai.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ook geen fulls op deze?
Immeasurably
Onbeschrijfelijk gevoel wanneer je die op een feest hoort.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 28 minutes ago
Beste remix van het album
Zou het wel vet vinden moesten ze die YouTube-achtergrond van de plaat op een t-shirtje zetten 
Vind deze niet zo bijzonder eigenlijk. Jammer, aangezien ik zijn album inmiddels al meerdere keren op heb gezet.
Die introkicks komen me trouwens angstvallig bekend voor.
Die introkicks komen me trouwens angstvallig bekend voor.
Vind hem ook niet zo veel aan, de tweede climax is wel vetjes