Donkey Rollers - Total Domination (Warface Remix)
Dit.iRon wrote:Hopelijk nog een interessante soloplaat met die oude sounds erbij.
Dit.iRon wrote:Hopelijk nog een interessante soloplaat met die oude sounds erbij.
Pommer wrote:Hopelijk geremasterd.
Dit heb ik ook bij die andere remixen hoor, enige wat me een beetje aantrekt is die van Phuture Noize. De rest... tipt echt niet aan de originele platen. Die gaan als nog ondanks de moderne techniek nog altijd 3x zo hard.Wenzel wrote:Voice of Conscience is een tijdloze klassieker, de remix van Requiem is echt een leeggezogen huls van het origineel. Deze remix geeft voor mij perfect het verschil aan (in negatieve zin) tussen de harde sound van toen en die van nu, de kicks, de kickrolls omdat ze er in moeten zitten. Ik was hier bij de aankondiging van het album al bang voor omdat de meeste van deze klassiekers een modern raw jasje krijgen.
Hoop en verwacht dat de toevoegingen van B-front en Noisecontrollers wél goed uitpakken, kan ook niet anders eigenlijk
Ik vind het echt een megadikke plaat. Tipt misschien niet aan het origineel, maar toch erg geslaagdDelt-A wrote:Hoodoo Voodoo (Retrospect Remix)
https://www.facebook.com/donkeyrollers/ ... 060396984/
ALBUM PREVIEW #4
Here’s another Donkey Rollers classic that will appear on CD2 of ’15 Years of Hardstyle’.
Back in the day our brothers from Showtek made us a killer remix. This track has been a key part of our live act for years and has up untill this day never failed to get the crowd going.
‘Loaded with vinyl, equiped with their spinning turntables. Ready to BLOW your mind: NO ONE CAN STOP US!’
wat een dikkeng schijfwootum wrote:ALBUM PREVIEW #4
Here’s another Donkey Rollers classic that will appear on CD2 of ’15 Years of Hardstyle’.
Back in the day our brothers from Showtek made us a killer remix. This track has been a key part of our live act for years and has up untill this day never failed to get the crowd going.
‘Loaded with vinyl, equiped with their spinning turntables. Ready to BLOW your mind: NO ONE CAN STOP US!’
Die bestond toch al een tijdje ?Deuntje wrote:wat een dikkeng schijfwootum wrote:ALBUM PREVIEW #4
‘Loaded with vinyl, equiped with their spinning turntables. Ready to BLOW your mind: NO ONE CAN STOP US!’![]()
Pas een jaar of 10...Nuracore wrote: Die bestond toch al een tijdje ?
Ja precies, maar bij die reactie dat dit weer een nieuwe remix wasVitality wrote:Pas een jaar of 10...Nuracore wrote: Die bestond toch al een tijdje ?
deze live gisterAppelsapman wrote:View on YouTube
Chroman wrote:Die kicks vanaf 0:49 zijn echt niet best