Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Daveytl schreef:
:woot: :yay: Ben alleen wel benieuwd of sowieso 1 van die tracks een keer te beluisteren is op een groot feest.

Edwinn schreef:
Ga dan naar Heartbeat op 25 Maart. ;)

Heartbeat is geen groot feest :P

Maar dit is juist wel het jammere van de huidige draaistijlen. Er wordt te veel eigen werk gedraaid zo niet wel een recente track. Er wordt nooit echt meer gevarieerd gedraaid op grote stages :)

Daar maakte Thera zich ook schuldig aan op Hysteria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 03:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begin het allemaal al iets vetter te vinden, maar het blijft het voor mij toch allemaal net-niet. 't Zit hem in de kleine dingetjes van hardcore-achtige vocals hetgeen ik nooit echt stijlvol vind, schreeches die net even niet lekker uit de afmixverf komen, maar ook bijvoorbeeld de huisstijl die ik nog wat amateuristisch vind.

En verder zijn sommige kicks gewoon echt te lomp, wat voor sommigen positief is, maar voor mij alle perceptie van energie weghaalt. 't Moet wel stijlvol blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tel schreef:
Daveytl schreef:
:woot: :yay: Ben alleen wel benieuwd of sowieso 1 van die tracks een keer te beluisteren is op een groot feest.

Edwinn schreef:
Ga dan naar Heartbeat op 25 Maart. ;)

Heartbeat is geen groot feest :P

Maar dit is juist wel het jammere van de huidige draaistijlen. Er wordt te veel eigen werk gedraaid zo niet wel een recente track. Er wordt nooit echt meer gevarieerd gedraaid op grote stages :)

Daar maakte Thera zich ook schuldig aan op Hysteria.


Yeps dat krijg je vanzelf, ik wil dan toch die theracords tracks laten horen omdat je ze anders nooit hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:56 
 
Donateur

Theracords is juist zo'n label waar ze eigen spul veel moeten draaien, het is nou niet bepaald een label die zo tussen de andere past ;)
kzou wel heel graag Trespassing op de main van DefQon. 1 voorbij willen komen horen maar dat zal waaschijnlijk helaas nooit gebeuren :(
daarom vind ik het juist goed dat bijv. op Hysteria veel Theracords word gedraait door Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..

Tillt? Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Edwinn schreef:
Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..

Tillt? Fusion?

Vindt ik niet, een uur lang nieuwe Fusion plaatjes horen gaat vervelen. Alleen als ze er wat ouder bij doen wordt het leuk, maarja dat gebeurd amper..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Daveytl schreef:
Edwinn schreef:
Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..

Tillt? Fusion?

Vindt ik niet, een uur lang nieuwe Fusion plaatjes horen gaat vervelen. Alleen als ze er wat ouder bij doen wordt het leuk, maarja dat gebeurd amper..

Kan wel ff een tracklist neerzetten, die IMO bewijst dat er veel variatie in Fusion zit.
Bijvoorbeeld: We are the Future, A Ghost Story, Feelings, Escape, Big Bang, In Darkness, Savor Time, Nightmare, Neophobia, Bang the Bass, 2012, Darkside. En zo kun je er nog héél wat platen bij zetten.
(Of kan ik in dit geval Escape & Big Bang niet als fusion-releases beschouwen?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kan wel ff een tracklist neerzetten, die IMO bewijst dat er veel variatie in Fusion zit.
Bijvoorbeeld: We are the Future, A Ghost Story, Feelings, Escape, Big Bang, In Darkness, Savor Time, Nightmare, Neophobia, Bang the Bass, 2012, Darkside. En zo kun je er nog héél wat platen bij zetten.
(Of kan ik in dit geval Escape & Big Bang niet als fusion-releases beschouwen?)


Ik vindt daar toch weinig variatie inzitten. Kijk alleen al is naar de opbouw van de meeste platen, allemaal hetzelfde.. Daarnaast lijkt Darkside, Neophobia, 2012, Nightmare al helemaal op elkaar. Kijk is naar Theracords daar zit toch veel meer variatie in. ;)
Overigens vindt ik het gewoon dat je als je optreed je niet alleen eigen platen/platen van het label moet draaien, maar ook andere platen en dat geldt dus voor Fusion artiest en ook voor Theracords artiesten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met je laatste standpunt eens, maar ben het absoluut niet eens met je Thera standpunt.
Bijna alles wat ze doen is alternatief, en dat er toevallig andere sounds in zitten, betekent niet dat er veel variatie in zit, heeft ook te maken met kicks, opbouw en energie. Maar dit is mijn mening, en jouw mening wijkt daar van af (of vice versa).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik ben het met je laatste standpunt eens, maar ben het absoluut niet eens met je Thera standpunt.
Bijna alles wat ze doen is alternatief, en dat er toevallig andere sounds in zitten, betekent niet dat er veel variatie in zit, heeft ook te maken met kicks, opbouw en energie. Maar dit is mijn mening, en jouw mening wijkt daar van af (of vice versa).


Tussen een Don't You Lose It, Sexual Thrill en bijv. Serotonin zit echt wel meer variatie in dan de platen die jij noemt. En dan heb ik het nu alleen nog maar over het Theracords label geeneens het sublabel Therabyte, want als je die erbij pakt heb je nog veel meer variatie/diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Do The Happy Face :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Tussen een Don't You Lose It, Sexual Thrill en bijv. Serotonin zit echt wel meer variatie in dan de platen die jij noemt.

Tussen Motherfuck, Pure, Nothing Else Matters en Psychedelic Trip zit duizend keer meer variatie.

Sorry hoor maar dat andere labels niet kunnen boeien over een hele set is gelul. Op Q-dance presents Fusion draaiden ze het hele label van voor tot achter en dat had van mij nog een dag langer door kunnen gaan, ook qua nieuwe platen. Het is zo'n ontzettend veelzijdig label dat vorig jaar niet voor niets zo populair werd. Namelijk omdat zij verfrissende dingen durfden te doen!
Theracords heeft een andere sound, een eigen stijl. En misschien wel gevarieerder dan de huidige nummers op Fusion, Tillt of Scantraxx, maar dat betekent nog niet dat je van die 3 labels geen gevarieerde set kan maken.
En variatie oké, maar op Theracords is ook ontzettend veel waardeloze shit uitgekomen (vooral in het verleden).

Je laat je een beetje verblinden door je eigen voorkeur. Als iets je niet aanspreekt wil het nog niet zeggen dat het niet veelzijdig is.

Vind het overigens niet erg dat Thera alleen eigen label draait. Hij is de enige (met Geck-O en wat andere Theracords DJ's die toch haast nergens optreden) die Theracords draait dus het is hem vergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Tussen een Don't You Lose It, Sexual Thrill en bijv. Serotonin zit echt wel meer variatie in dan de platen die jij noemt.

Tussen Motherfuck, Pure, Nothing Else Matters en Psychedelic Trip zit duizend keer meer variatie.

Sorry hoor maar dat andere labels niet kunnen boeien over een hele set is gelul. Op Q-dance presents Fusion draaiden ze het hele label van voor tot achter en dat had van mij nog een dag langer door kunnen gaan, ook qua nieuwe platen. Het is zo'n ontzettend veelzijdig label dat vorig jaar niet voor niets zo populair werd. Namelijk omdat zij verfrissende dingen durfden te doen!
Theracords heeft een andere sound, een eigen stijl. En misschien wel gevarieerder dan de huidige nummers op Fusion, Tillt of Scantraxx, maar dat betekent nog niet dat je van die 3 labels geen gevarieerde set kan maken.
En variatie oké, maar op Theracords is ook ontzettend veel waardeloze shit uitgekomen (vooral in het verleden).

Je laat je een beetje verblinden door je eigen voorkeur. Als iets je niet aanspreekt wil het nog niet zeggen dat het niet veelzijdig is.

Vind het overigens niet erg dat Thera alleen eigen label draait. Hij is de enige (met Geck-O en wat andere Theracords DJ's die toch haast nergens optreden) die Theracords draait dus het is hem vergeven.


Ik zeg toch ook niet voor niets de nieuwe Fusion platen. En dan kom jij aanzetten met Pure en Motherfuck, kwestie van eerst goed lezen.
Ik geloof ook best dat je het naar je zin had op Fusion, maar ik zeg ook dat het mij niet een uur lang kan boeien. Verder vindt ik dat het wel mee valt dat ze nieuwe doen. Tuurlijk ze doen andere dingen, maar veel variatie, nee dat ook weer niet. Er zit wel variatie in, maar echt niet zoveel als in Theracords (en al helemaal niet als je Therabyte erbij rekent).
Verder snap ik deze twee zinnen niet:
Citaat:
En variatie oké, maar op Theracords is ook ontzettend veel waardeloze shit uitgekomen (vooral in het verleden).

Je laat je een beetje verblinden door je eigen voorkeur. Als iets je niet aanspreekt wil het nog niet zeggen dat het niet veelzijdig is.

Ten eerste vindt ik gewoon dat Theracords veelzijdiger is als Fusion, dit is gewoon mijn mening en ten tweede laat jij je ook leiden door je eigen voorkeur want je zeg dat er veel shit is uitgekomen op Theracods, dus daar spreek je jezelf aardig tegen. En als we het toch over diveriteit/variatie/veelzijdigheid enz. hebben: als je nieuwe dingen probeert kunnen er altijd mindere dingen uit komen rollen. Dit is toch helemaal niet erg? Het is juist goed dat je verschillende dingen probeert, de ene track spreekt die aan de andere track spreekt een andere aan. Dat het voor jou shit is betekent nog niet dat het voor een ander shit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..


Wat een bullshit argument. Theracords heeft ook een bepaalde stijl en als je elke week een feest zou hebben met Theracords artiesten die elke week een uur lang Theracords nummers draaien wordt het ook saai en voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:18 
 
Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..


Wat een bullshit argument. Theracords heeft ook een bepaalde stijl en als je elke week een feest zou hebben met Theracords artiesten die elke week een uur lang Theracords nummers draaien wordt het ook saai en voorspelbaar.

maar omdat ze niet zo vaak draaien als WZ en HHZ bijv. een poos terug (nu ook nog wel) heeft edwin dus eigenlijk wel gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Theracords is ook een van weinige labels die het zich kan veroorloven om veel spul van zichzelf te draaien omdat er zoveel diversiteit in zit. Andere labels lijken de platen teveel op elkaar, dus kan je nooit alleen maar eigen platen pakken of het wordt een saaie set..


Wat een bullshit argument. Theracords heeft ook een bepaalde stijl en als je elke week een feest zou hebben met Theracords artiesten die elke week een uur lang Theracords nummers draaien wordt het ook saai en voorspelbaar.

maar omdat ze niet zo vaak draaien als WZ en HHZ bijv. een poos terug (nu ook nog wel) heeft edwin dus eigenlijk wel gelijk ;)


Nee eigenlijk niet want omdat ze minder boekingen hebben willen ze graag hun eigen platen laten horen (zegt Thera hierboven zelf).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:26 
 
Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Nee eigenlijk niet want omdat ze minder boekingen hebben willen ze graag hun eigen platen laten horen (zegt Thera hierboven zelf).

dus als ze meer zouden worden geboekt zouden ze gevarieerder draaien waarschijnlijk.
wat weer betekent dat jij gelijk hebt indd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punt 1: dat ik sommige Theracords platen waardeloos vind heeft niets te maken met het feit dat een label wel of niet gevarieerde spullen uitbrengt. Daar kijk ik doorheen bij een beoordeling. Want ik vind bijv. Theracords wel gevarieerder dan Tillt, terwijl er op Tillt nog geen enkele voor mij slechte plaat is uitgekomen.

Punt 2: Gaan we ons bij de feiten houden, en pak je het jaar 2010 van Theracords en het jaar 2010 van Fusion, dan is er op Fusion veel breder geproduceerd binnen het hardstyle-genre. Ik heb die compilatie-CD van Theracords beluisterd en ze zijn in details inderdaad erg veelzijdig. Maar als je heel oppervlakkig luistert is het gewoon veel van hetzelfde. Bij Fusion komt alles aan bod, van melodieus tot snoeihard, duister beukwerk. Het aanbod is tientallen malen breder. Dan luister ik zonder te kijken naar mijn smaak (ik ben heel breed geïnteresseerd in muziek dus kan ik er goed doorheen kijken), maar kijk ik gewoon puur naar hoe platen zijn opgebouwd, naar kicks, synths, hoe ze zijn afgemixt etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, ik heb me wel een beste discussie aan de gang gezet :huh:

Het is inderdaad wel super bullshit dat Thera wel zijn eigen label werk mag draaien, puur omdat het Theracords is. Ik vind dat er meer gevarieerder gedraaid mag worden. Je gaat naar een artiest toe en je weet gewoon wat je te verwachten staat, en soms kan dit echt heel erg slecht overkomen :/

Maar goed, we hebben het hier over Do The Happy Face release, en niet over de draaistijlen van dj's. Daar hebben we een ander topic voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

In maart komt er een mix album van me uit (via Nukleuz), dan hoor je wel hoe divers ik kan draaien haha xd

Ontopic: er is nu ook officiele merchandise verkrijgbaar van deze release :D
http://theracords.spreadshirt.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ontopic: er is nu ook officiele merchandise verkrijgbaar van deze release :D
http://theracords.spreadshirt.nl

Haha vet, al had ze liever alle 3 op 1 shirt gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ding Dong was al vet, maar na nog eens geluisterd te hebben. Kill the Trespassers klinkt ook HEEL dik! Lomp stampwerk! (L)
Wat betreft de shirts, in het zwart zien ze er alle 3 goed uit! En 18.9-19.9€ is een mooie prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:02 
 

Rik schreef:
DjThera schreef:
Ontopic: er is nu ook officiele merchandise verkrijgbaar van deze release :D
http://theracords.spreadshirt.nl

Haha vet, al had ze liever alle 3 op 1 shirt gezien :P

en idd had ze liever ook alle 3 op 1 shirt gezien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ontopic: er is nu ook officiele merchandise verkrijgbaar van deze release :D
http://theracords.spreadshirt.nl

Aanschaffe! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle