Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:45 
 
Artiest

djpatt schreef:
de liefde tussen mij en het label komt nog eens helemaal goed :P

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het had wat tijd nodig maar ik begin deze platen nu echt te respecteren :) .

Toppertjes hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.

Thera :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.

Thera :thumbsup:

Ik raad ook iedereen aan die het niet kent of alleen op YT gehoord heeft het een keer live mee te maken.
Had gister Sjoerd bij me die hier ook wel eens af en toe op het forum rondhangt, en die stond met open mond, toen de kick van Do The Happy Face erin klapte :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.

Thera :thumbsup:

(L) (L) (L) SUPER om te horen echt :D :D

Ik ben heel eerlijk over onze kwaliteit, wij zijn op zich pas 2 jaar en een beetje bezig dus er zit echt nog wel groei in om technisch beter te worden vind ik (waarvoor in menigeen studios van Theracords artiesten nu ook steeds meer investeringen worden gedaan)

maar het feit blijft wel, ik hou ontzettend van een bepaalde kick (laag) frequentie omdat ie live gigantisch knalt, dat t dan op YT minder klinkt, ja, jammer maar de dansvloer is meer heilig haha :D


Betreft t lekken zeg ik nog maar 1 ding: we hebben besloten om toch NIET de releases eerder te doen. Hiermee zouden we namelijk het uitlekken van de tracks belonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Taxi schreef:
Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.

Thera :thumbsup:

(L) (L) (L) SUPER om te horen echt :D :D

Ik ben heel eerlijk over onze kwaliteit, wij zijn op zich pas 2 jaar en een beetje bezig dus er zit echt nog wel groei in om technisch beter te worden vind ik (waarvoor in menigeen studios van Theracords artiesten nu ook steeds meer investeringen worden gedaan)

maar het feit blijft wel, ik hou ontzettend van een bepaalde kick (laag) frequentie omdat ie live gigantisch knalt, dat t dan op YT minder klinkt, ja, jammer maar de dansvloer is meer heilig haha :D


Betreft t lekken zeg ik nog maar 1 ding: we hebben besloten om toch NIET de releases eerder te doen. Hiermee zouden we namelijk het uitlekken van de tracks belonen.


ik moet zeggen dat ik tracks met geck-o of hij solo sowieso de beste vind. tracks van jou en de andere producers vind ik wel steeds beter worden, maar nog steeds niet helemaal mijn ding

op sommige uitgezonderd natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De tracks van Degos & Re-Done, Co² en The DizZorder & R-Tillary spreken mij tot nu toe meer aan dan die van Geck-o & Thera maar ik heb ze ook nog nooit live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ook deze is gelekt op het Internet... Theracords has a R A T

WTF man kansloze lui die dit flikken

degos & re-done komen er bij en gelijk 2 releases gelekt waar iets van degos & re-done in zit .... op zijn minst merkwaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jay schreef:
En ook deze is gelekt op het Internet... Theracords has a R A T

WTF man kansloze lui die dit flikken

degos & re-done komen er bij en gelijk 2 releases gelekt waar iets van degos & re-done in zit .... op zijn minst merkwaardig

Dat is waarschijnlijk de reden niet. Theracords is zeer snel aan het groeien en daardoor zal de 'promopool' dus ook groter zijn geworden, waar het nu fout is gegaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat zou idd ook kunnen maar vind t wel "toevallig"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jay schreef:
dat zou idd ook kunnen maar vind t wel "toevallig"

Iedereen heeft geleerd vroeger op school dat "erna, dus erdoor" een drogreden is :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay schreef:
school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet

kun je blij mee zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ding dong :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
De tracks van Degos & Re-Done, Co² en The DizZorder & R-Tillary spreken mij tot nu toe meer aan dan die van Geck-o & Thera maar ik heb ze ook nog nooit live gehoord.


ja catatonic was ik vergeten en degos and redone zijn net nieuw op het label ;)

catatonic overload zijn de grootste bazen van het label
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
RobertV schreef:
De tracks van Degos & Re-Done, Co² en The DizZorder & R-Tillary spreken mij tot nu toe meer aan dan die van Geck-o & Thera maar ik heb ze ook nog nooit live gehoord.


ja catatonic was ik vergeten en degos and redone zijn net nieuw op het label ;)

catatonic overload zijn de grootste bazen van het label


Heb ze ook nog nooit live gehoord (helaas). Vond het eerst ook maar een minder label. Maar begin het echt steeds en steeds meer te waarderen. Niet alleen die tracks van Geck-o en Thera, maar ook alle andere artiesten + Remixen. En idd zijn Catatonic Overload ook mijn favorieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Jay schreef:
school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet

kun je blij mee zijn :x


ja eigenlijk wel want heb een meer dan modaal salaris tegenwoordig :D :thumbsup:

On-Topic : hoop voor thera dat dit de laatste gelekte release is.... als elke nieuwe thera nu zo leaked lijkt me nie rooskleurig voor t label terwijl ze juist zo goed aan de weg timmeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
RobertV schreef:
Jay schreef:
school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet

kun je blij mee zijn :x


ja eigenlijk wel want heb een meer dan modaal salaris tegenwoordig :D :thumbsup:

On-Topic : hoop voor thera dat dit de laatste gelekte release is.... als elke nieuwe thera nu zo leaked lijkt me nie rooskleurig voor t label terwijl ze juist zo goed aan de weg timmeren

met dat laatste ben ik het helemaal eens..hoop het echt niet voor ze :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:33 
 
Donateur

xmegan91 schreef:
Ding dong

jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Taxi schreef:
Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.

Thera :thumbsup:

(L) (L) (L) SUPER om te horen echt :D :D

Ik ben heel eerlijk over onze kwaliteit, wij zijn op zich pas 2 jaar en een beetje bezig dus er zit echt nog wel groei in om technisch beter te worden vind ik (waarvoor in menigeen studios van Theracords artiesten nu ook steeds meer investeringen worden gedaan)

maar het feit blijft wel, ik hou ontzettend van een bepaalde kick (laag) frequentie omdat ie live gigantisch knalt, dat t dan op YT minder klinkt, ja, jammer maar de dansvloer is meer heilig haha :D


Betreft t lekken zeg ik nog maar 1 ding: we hebben besloten om toch NIET de releases eerder te doen. Hiermee zouden we namelijk het uitlekken van de tracks belonen.

Denk dat het een goede keuze is om niet te vervroegen :thumbup:

En over het Theracords virus :loving: , ik heb het nu al te pakken en heb het nog niet eens live gehoord ( :$ )

frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong

jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!

Haha, jij bent toch de enige die er op reageerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 00:04 
 
Donateur

Rik schreef:
frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong

jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!

Haha, jij bent toch de enige die er op reageerd

dat viel mij ook al op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 00:42 
 
Artiest

frankhardenberg schreef:
Rik schreef:
frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong

jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!

Haha, jij bent toch de enige die er op reageerd

dat viel mij ook al op :P


de rest van die gasten speelt hard to get :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 00:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
frankhardenberg schreef:
Rik schreef:
frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong

jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!

Haha, jij bent toch de enige die er op reageerd

dat viel mij ook al op :P


de rest van die gasten speelt hard to get :whistle:

En niemand die de deur even open doet voor dr he....tss


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 01:41 
 
Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
de rest van die gasten speelt hard to get

HAHAHA nominatie voor mooiste uitspraak van het jaar! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 01:42 
 
Donateur

DjThera schreef:
En niemand die de deur even open doet voor dr he....tss

lol snap hem nu pas xd
die staat ook hoog in de nominatie! :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle