Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 01:43 
 
Donateur

sterker nog die komt op gelijke hoogte, HAHAHAHAHA ik lich nu dubbel haha :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb die promo's ook even gedownload, maar ligt het aan mij of is de kwaliteit gewoon kut? Ik wacht wel op de gewone release..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:55 
 

Jolle schreef:
Heb die promo's ook even gedownload, maar ligt het aan mij of is de kwaliteit gewoon kut? Ik wacht wel op de gewone release..

hier ook en vind de kwaliteit echt matig.. heb ze gelijk verwijdert.. ik wacht idd ook wel op de release :thumbsup:
Do The Happy Face :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd en ik was even op soundarea aan het rond kijken en de Warrior E.P staat ook gwn op :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter mailen jullie naar die upload-sites of ze die illegale download links verwijderen :P

Aan de andere kant word je label er wel bekender door als je dat "illegaal/gratis" downloaden door laat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 11:41 
 
Artiest

'Illegaal' downloaden is niet eens zo illegaal, zo lang het voor persoonlijk gebruik is.
Mailen naar die sites helpt toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Beter mailen jullie naar die upload-sites of ze die illegale download links verwijderen :P

Aan de andere kant word je label er wel bekender door als je dat "illegaal/gratis" downloaden door laat gaan.


Doen ze toch niet, als ze alles wat illegaal is verwijderen dan gaan die sites als Megaupload failliet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga lekker huilen aan de deur van stichting brein ofzo. Jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
RobertV schreef:
Jay schreef:
school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet

kun je blij mee zijn :x


ja eigenlijk wel want heb een meer dan modaal salaris tegenwoordig :D :thumbsup:

Tot dat je je baan verliest en zonder diploma op de arbeidsmarkt terecht komt :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit heel zonde voor Theracords maar vooral voor Degos & Re-done, hun eerste release, dat gun je ze niet! Gelukkig is het maar een ongemasterde versie en dus niet heel erg bruikbaar. Ik wil niet zeggen dat ik alles koop maar ik hoop dat dit z.s.m van de downloadsites verwijderd wordt. Ik hoop dat jullie er nog achter kunnen komen wie het heeft gedaan. Misschien sowieso een idee om een nummer te plaatsen in het broncode bestand ter beveiliging o.i.d.

Keep on Smiling, Do the Happy Face! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een kut muziek, dit noem ik geen hardstyle :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Antagonist schreef:
wat een kut muziek, dit noem ik geen hardstyle :')

:lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik vind dit heel zonde voor Theracords maar vooral voor Degos & Re-done, hun eerste release, dat gun je ze niet! Gelukkig is het maar een ongemasterde versie en dus niet heel erg bruikbaar. Ik wil niet zeggen dat ik alles koop maar ik hoop dat dit z.s.m van de downloadsites verwijderd wordt. Ik hoop dat jullie er nog achter kunnen komen wie het heeft gedaan. Misschien sowieso een idee om een nummer te plaatsen in het broncode bestand ter beveiliging o.i.d.

Keep on Smiling, Do the Happy Face! :D


t is hun 1e release op theracords, ze hebben er al wat staan op andere labels. tis gewoon sneu dat het zo moet

mensen downloaden toch wel, maar nu is de track gewoon vroeger dan gepland op de markt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Theracords dan wel even wat beter dan Label Mythica, of waar hun zaten. Anyways, wat ik bedoel is gewoon dat het zonde is. Dat hij op de releasedag te downloaden is oke, dan zijn er toch nog genoeg die het kopen. Nu zal dat aantal minder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is tracks releasen gewoon leuk voor de props op internet maar verdienen artiesten er geen zak aan, zeker niet bij een relatief klein en onbekend label als Theracords. Ik denk dat een labelbaas het releasen van tracks dan ook meer als promotie kan beschouwen dan als substantiele bron van inkomsten. Ik kan het niet met cijfers onderbouwen uiteraard want ik heb geen idee hoeveel webjes er van een gemiddelde track daadwerkelijk gekocht worden maar lijkt me niet dat je daarvan kan leven. Uiteindelijk komt het meeste geld binnen van boekingen. Correct me if i'm wrong Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is tracks releasen gewoon leuk voor de props op internet maar verdienen artiesten er geen zak aan, zeker niet bij een relatief klein en onbekend label als Theracords. Ik denk dat een labelbaas het releasen van tracks dan ook meer als promotie kan beschouwen dan als substantiele bron van inkomsten. Ik kan het niet met cijfers onderbouwen uiteraard want ik heb geen idee hoeveel webjes er van een gemiddelde track daadwerkelijk gekocht worden maar lijkt me niet dat je daarvan kan leven. Uiteindelijk komt het meeste geld binnen van boekingen. Correct me if i'm wrong Thera?

Klopt zeker wat je hier zegt, maar dat dikgedrukte is misschien wel best vaak een misvatting. Er zijn echt al een groot aantal releases van Theracords hoog ge-eindigt op Juno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is tracks releasen gewoon leuk voor de props op internet maar verdienen artiesten er geen zak aan, zeker niet bij een relatief klein en onbekend label als Theracords.

Ik denk dat dat je nog vies tegenvalt aangezien iedere release op Juno altijd erg hoog komt te staan. Theracords heeft zoals je merkt een erg trouwe fanbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En als ze zo doorgaan wordt het alsmaar groter.

Geen fan van het eerste uur maar wel een fan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk Ding-Dong shirt besteld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:38 
 
Artiest

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is tracks releasen gewoon leuk voor de props op internet maar verdienen artiesten er geen zak aan, zeker niet bij een relatief klein en onbekend label als Theracords.

Ik denk dat dat je nog vies tegenvalt aangezien iedere release op Juno altijd erg hoog komt te staan. Theracords heeft zoals je merkt een erg trouwe fanbase.


Ik Denk dat als je kijkt naar grootsheid en bekendheid van labels in vergelijking met verkochte platen Theracords uitermate hoog komt te staan.
Omdat Theracords vaak een wat ouder publiek aan spreekt die de dingen vaak kopen, iemand als HHZ spreekt een veel jonger publiek aan.
Maar alsnog zal het geen inkomen zijn om nou ff dikke keet te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Antagonist schreef:
wat een kut muziek, dit noem ik geen hardstyle :')

Slaat nergens op.

Dan noem ik Psyko Punks ook geen hardstyle meer hoor, maar gewoon top40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Happy face makes my head hurt.
Don't make me use this bell :nono:

allemaal likies (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is tracks releasen gewoon leuk voor de props op internet maar verdienen artiesten er geen zak aan, zeker niet bij een relatief klein en onbekend label als Theracords.

Ik denk dat dat je nog vies tegenvalt aangezien iedere release op Juno altijd erg hoog komt te staan. Theracords heeft zoals je merkt een erg trouwe fanbase.


Dat is waar maar qua bekendheid is theracords nog mijlenver verwijderd van scantraxx, fusion, saifam etc. En het is denk ik ook wel zo dat mensen die theracords vet vinden er vaker voor betalen dan mensen die scantraxx vet vinden. Maar als je puur kijkt naar aantallen verkopen (wat er per release misschien een paar honderd zijn?) x prijs dan heb je weinig inkomsten. Denk ik. Maar goed ik heb dus geen cijfers en ben eigenlijk wel benieuwd. Kan je hier wat over zeggen thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 10:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja dat kan ik...! xd

Maar ok, ik zal t ook doen dan haha! Digitale verkopen stellen over het algemeen niet ontzettend veel voor, dat geldt voor alle hardstyle. Het voordeel wat wij hebben, is dat we vooral buiten Nederland een behoorlijke fanbase hebben. Het illegaal downloaden is in bijv. de UK, Australiƫ en Scandinavische landen veel minder en daar is men ook al veel meer bekend met het legaal kopen. Releases zijn dus voornamelijk promotie

Betreft illegaal downloaden heb ik zelf altijd zoiets: wie alleen maar illegaal download zal nooit overgaan tot legaal downloaden, dus in dat opzicht vind ik het niet erg dat t ook illegaal te verkrijgen is. Degene die ons echt supporten, kopen de releases namelijk wel gewoon. Het is nu natuurlijk wel jammer dat vanwege t lekken de illegale downloaders nu in voordeel zijn om de release te hebben, dat zie ik natuurlijk liever andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:33 
 
Artiest

Ik heb er geen problemen mee als je het gratis downloadt, maar ik waardeer het zeer als je ons support door het te kopen. Alle kleine beetjes helpen veel!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle