Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 20:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DJ Isaac & D-Block & S-te-Fan - Slave To The Rave (EVO084)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 23/06/2022

Tracks:
DJ Isaac & D-Block & S-te-Fan - Slave To The Rave

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, deze klinkt goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF beste producers voor mij op het moment, wat een plaat weer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalist die ze voor deze en andere tracks gebruiken vind ik zo ongelofelijk lekker. Echt een unieke stem.

Goeie plaat weer! :thumbsup:

edit: bizarre show ook tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is eigenlijk niks op aan te merken, maar toch heb ik meteen na het luisteren zoiets van 'oké next'. Van de kicks, tot de melodie, tot de vocals, ik vind het allemaal zo voorspelbaar. Ik vind persoonlijk dat DBSTF voor de niet die hard DBSTF fan eigenlijk te veel nieuwe platen maakt om het nog interessant te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind persoonlijk dat DBSTF voor de niet die hard DBSTF fan eigenlijk te veel nieuwe platen maakt om het nog interessant te houden.


Wat bedoel je hier precies mee? IK ben absoluut geen die hard DBSTF fan maar herken dit eigenlijk niet. Als je de vlogjes van Enter Your Mind ook volgt zie je ook goed welke unieke elementen ze er per track ingestopt hebben.

Het is in de grote lijnen best allemaal enorm herkenbaar DBSTF maar ondanks dat vind ik absoluut niet dat het hele simpele copy paste bedoeling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Svbtwee schreef:
Ik vind persoonlijk dat DBSTF voor de niet die hard DBSTF fan eigenlijk te veel nieuwe platen maakt om het nog interessant te houden.


Wat bedoel je hier precies mee? IK ben absoluut geen die hard DBSTF fan maar herken dit eigenlijk niet. Als je de vlogjes van Enter Your Mind ook volgt zie je ook goed welke unieke elementen ze er per track ingestopt hebben.

Het is in de grote lijnen best allemaal enorm herkenbaar DBSTF maar ondanks dat vind ik absoluut niet dat het hele simpele copy paste bedoeling is.

Ik had beter kunnen zeggen 'voor mij als de niet die hard fan'. Ik vind DBSTF sowieso al niet een hele interransante naam (af en toe vind ik ze nog eens een dikke plaat maken) en het gevoel van overkill zorgt er voor dat ik ze alleen nog maar minder interessant ga vinden. Als dit de eerste nieuwe plaat van hun was geweest in de afgelopen 4 maanden dan had ik deze plaat waarschijnlijk ook meer gewaardeerd dan nu.

Is het beetje zoals Chinees eten. Best oké, en om 4 keer per jaar bij de Chinees te gaan eten vind ik ook leuk. Maar als dat 10 keer per jaar zou zijn, is het bijzondere er af en sla ik de elfde keer liever over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En hoe is dan de verhouding naar dbstf tracks?
Is dat 1:1 of bijvoorbeeld: 1 chinees = 3 dbstf tracks ?


;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Er is eigenlijk niks op aan te merken, maar toch heb ik meteen na het luisteren zoiets van 'oké next'. Van de kicks, tot de melodie, tot de vocals, ik vind het allemaal zo voorspelbaar. Ik vind persoonlijk dat DBSTF voor de niet die hard DBSTF fan eigenlijk te veel nieuwe platen maakt om het nog interessant te houden.


Hier wel enigszins mee eens. Het is altijd wel typisch DBSTF, maar het ligt altijd maar net een beetje aan de melodie en kicks wat ik vet vind, want de rest van de sounds lijken altijd wel op elkaar.

Good Times, Fearless en Diamond Hearts vind ik tof, maar tegelijkertijd vind ik Gates Of Paradise, Losing Control en Believe weer weinig aan.

Het is altijd heel erg on the fence of ik het vet vind of niet. Want er is niks op aan te merken, het is zeer goed gemaakt. Maar het is gewoon niet altijd even interessant na zo veel platen in die zelfde stijl. Dan gaat het echt net liggen aan of de melodie aanslaat op mij of niet. Iets wat ik ook wel bij een B-Front en Delete had op bepaalde tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
B-Front


Ja heb dat op dit moment ook enorm met B-Front, ondanks dat ik altijd groot fan blijf is het enorm hit or miss geworden. Waar 'm dat dan precies in zit is echt een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo dames en heren komen we bij het fenomeen "smaak".
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op Revelation live gehoord. Gruwelijk gave kicks en sounds weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2021 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net gehoord in hun Qlimax set, vet plaatje weer hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tweede plaat :)

Wat een heerlijke kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 0:20 & komt op 23 juni uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 16:21 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 12:54 
 
Hardtraxxer

lekker nummer! Toch vind ik de melodieen ietwat lastig te volgens. Ook de nieuwe Primal energy versie is ook een heerlijke plaat, maar af en toe lastig te volgen.

Al met al wel weer geweldige hoogstandjes :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
lekker nummer! Toch vind ik de melodieen ietwat lastig te volgens. :bomb:


Ben het hier vooral mee eens. Niet een topper maar prima voor op de dansvloer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle