Ik wil hier een Sogma edit van zonder vocals!!
Related topics
- View the latest post: Intents Festival - Circus Of Insanity (26, 27 & 28 mei 2017, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)
- View the latest post: Luminite - Circus of Insanity (Unofficial Intents Festival 2017 Soundtrack)
- View the latest post: Intents Festival 2017 - Warmup Mix Digital Punk & Adaro
- View the latest post: Digital Punk & Frequencerz Ft MC NolZ - We Don't Give A F_ck (Digital Punk's Qapital Edit)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vooral hele inspirerende tekst.
Voor de rest wel positief verrast!
Voor de rest wel positief verrast!
-
SHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Lekker plaatje, aardig drive. Maar die vocals...

Ik vind dit een prima anthem hoor. Vocals vind ik iets minder maar niet heel erg storend. Het is een lekker zomers en melodieus nummer, wat in mijn ogen ook hoort bij een festival-anthem 
Heb hem nu wat vaker geluisterd, en begin hem toch langzaam best vet te vinden. Vocalen blijven wat zwak, maar de rest is best wel gaaf.
Leuke plaat hoor, lekker energiek
Maar Gristus die vocals
Maar Gristus die vocals
Wel een leuk nummer ja, alleen de vocalen zijn een totale no-go inderdaad...
-
K
Leuke melodie, maar die vocals 
Melodie blijft wel heerlijk in je kop hangen 
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Geen fan van de mid intro, vind ik echt niet veel aan. De vocals zijn een beetje anders, maar na een paar keer luisteren kan ik me er wel in vinden, de melodie is gewoon vet! Summer, where are you? 
Melodie is sterk, mid iets minder en de vocals ronduit slecht. Vind de vocals niets op textueel vlak, maar ook de uitspraak laat te wensen over..
De track heeft een beetje last van het "rellen in de hel" syndroom, een best vet nummer verpest door de vocals.
Positief verrast! Wat een heerlijke melodie 
Was in eerste instantie ook niet zo'n fan van de vocals, maar ze groeien wel bij me.
Verder erg leuke melodie. Laat toch wel zien dat Digital Punk en Adaro het echt nog niet kwijt zijn
Verder erg leuke melodie. Laat toch wel zien dat Digital Punk en Adaro het echt nog niet kwijt zijn
Een paar keer geluisterd nu en ik vind deze echt toch wel heeeeel erg vet hoor! Niet verwacht van deze 2 heren 
Snap de positieve reacties niet echt eigenlijk.
Tergende vocalen, ingeleid door een zo mogelijk nog afgezaagder intro, afgetopt met een nietszeggende melodie.
Dit anthem vergeet ik heel snel weer!
Tergende vocalen, ingeleid door een zo mogelijk nog afgezaagder intro, afgetopt met een nietszeggende melodie.
Vond de vocalen de eerste keer maar raar, maar ik moet eerlijk zeggen dat het na een paar keer luisteren toch is gaan wennen. De rest is sowieso erg fijn. Klonk gisteren erg lekker live 
Crippled wrote:Snap de positieve reacties niet echt eigenlijk.
Kan me hier wel in vinden. Vond het anthem eerst eigenlijk niets, maar ben hem toch wel erg gaan waarderen.ThaBomba. wrote:Vond de vocalen de eerste keer maar raar, maar ik moet eerlijk zeggen dat het na een paar keer luisteren toch is gaan wennen. De rest is sowieso erg fijn.
Hier wel hetzelfde!Pannenkoek wrote:Kan me hier wel in vinden. Vond het anthem eerst eigenlijk niets, maar ben hem toch wel erg gaan waarderen.ThaBomba. wrote:Vond de vocalen de eerste keer maar raar, maar ik moet eerlijk zeggen dat het na een paar keer luisteren toch is gaan wennen. De rest is sowieso erg fijn.
Zal ik me dan ook maar aansluiten bij bovenstaande? Hoorde het anthem in de laatste We Are The Nightbreed voorbij komen, en stoorde me nauwelijks aan de vocalen en de melodie van dit nummer is misschien simpel maar volgens mij wel redelijk effectief op de dansvloer.