Mid-intro
. Doet me eigenlijk een beetje aan Rebelion denken. In de anit hoor je wel weer die typische Delete geluidjes imo. Gewoon een prima beukplaat dit 
Related topics
- View the latest post: Chris One Minimix by Chris One
- View the latest post: Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix) (TILLT031)
- View the latest post: Chris One & The Machine - Different kind of Therapy (2nd Mix/ Chris One Mix)
- View the latest post: [Free Release] Brennan Heart - Faith in Your DJ(Chris One Remix) / Rev!val X (Chris One Remix)
- View the latest post: Delete - Syndrome (Chris One Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Wordt compleet verpest door de kicks
Precies dit....doodzonde ditwootum wrote:Wordt compleet verpest door de kicks
Vind de punch ook niet zo, kick gaat wel goed laag. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Dit vooraljaTitatovenaar wrote:Geniale video
Vind het verder niet een slechte track. Hij springt alleen ook nergens bovenuit.
Verder ook niet erg. Prima track voor tussendoor in een set ofzo.
Kicks zijn voor mij gewoon prima, 2e climax is

Blijf bij dit, 2de climax wel erg dik!kegel77w wrote:Geen hele interessante plaat, wel leuk, maar blijf me verbazen hoe hard deze live gaat.
Titatovenaar wrote:Geniale video
haha ziek vette clip idd
Hmmm niet echt mijn ding dit. Video is inderdaad wel sterk. 
Alm1ghty wrote:Vind de punch ook niet zo, kick gaat wel goed laag.
Klapt er live bizar hard op ja, maar voor de rest is deze plaat verre van bijzonder helaas... Had meer verwacht van deze 2 
Ja dit. Zal hem daarom thuis ook niet zo snel op zetten. Benieuwd hoe die live gaat.Alm1ghty wrote:Vind de punch ook niet zo, kick gaat wel goed laag.
Jordi, ze doen het weer!Seeker Of Fire wrote:Klapt er live bizar hard op
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Oh cool! Zo schreef ik mijn MSN naam vroeger ook
Broken Balance wrote:Jordi, ze doen het weer!Seeker Of Fire wrote:Klapt er live bizar hard op
Broken Balance wrote:Maar snap je dan niet dat edgy inside jokes die niemand snapt posten enorm grappig is?
De ekte elite snapt het alleen!!
FilthyFrank vocals
Ben er niet echt kapot van voor de rest.
Ben er niet echt kapot van voor de rest.
Opzich wel leuke nummer alleen niet heel erg weg van de eerste kick. Climax is vet!
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Zeg wollah?TSFH wrote:Opzich wel leuke nummer alleen niet heel erg weg van de eerste kick. Climax is vet!
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
TSFH wrote:Wollah ah sahbiiiiii!
Leuke plaat, kicks kunnen her en der wel wat beter.. Hoop dat Delete wat meer naar zijn oudere kicks gaat 
staat gewoon op het forum hoor beetje vreemd ditcorneelwr wrote:Broken Balance wrote:Jordi, ze doen het weer!Seeker Of Fire wrote:Klapt er live bizar hard opBroken Balance wrote:Maar snap je dan niet dat edgy inside jokes die niemand snapt posten enorm grappig is?
De ekte elite snapt het alleen!!