Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Het is inderdaad een world of madness....

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon zeggen dat je je geld terug wilt omdat je anders naar de rechter stapt. Als iedereen dat doet helpt dat misschien wel. De voorwaarden dat dit je lukt zijn namelijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Gewoon zeggen dat je je geld terug wilt omdat je anders naar de rechter stapt. Als iedereen dat doet helpt dat misschien wel. De voorwaarden dat dit je lukt zijn namelijk wel aanwezig.

Daarom, bij misleiding is de verkoopovereenkomst vernietigbaar .

Er wordt een DVD over het hele festival beloofd, en je krijgt van de 140 dj's er maar liefst drie te zien....
Dat strookt nou niet bepaald met een heel festival...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar wordt jou dat beloofd dan? Staat dat letterlijk ergens of verwacht je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waar wordt jou dat beloofd dan? Staat dat letterlijk ergens of verwacht je dat?

Q-dance heeft bij het feest zelf toch gezegd dat er een Blu Ray registratie zal zijn , waarmee je het hele festival nog eens na kunt bekijken.

My wrong als het niet zo is.

edit: kan alleen dit vinden bij de all you need to know

'Blu-Ray/DVD/Live CD
Ook dit jaar wordt er na Defqon.1 een digipack uitgebracht, met een Blu-Ray, DVD en live CD. Houd de website in de gaten voor meer info.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij verwachtte jij gewoon veel te veel dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Volgens mij verwachtte jij gewoon veel te veel dit jaar.

Ik vind het gewoon schandalig, er waren zo'n 140 dj's op Defqon, en dan zetten ze er drie op DVD. Hadden ze vantevoren best wel even kunnen zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap best dat het echt kut is, maar zolang Q-Dance jou niks belooft heb jij weinig te eisen.

Nogmaals: TE PAKKEN! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem het meer op voor een maat van me, want hij heeft 'm wel gekocht :P.

Ikke lekker niet xd. Maar vind het alsnog schandalig haha :lol:

Neemt niet weg dat ik ook erg uit heb gekeken hiernaar, krijg je dit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
mrazura schreef:
Gewoon zeggen dat je je geld terug wilt omdat je anders naar de rechter stapt. Als iedereen dat doet helpt dat misschien wel. De voorwaarden dat dit je lukt zijn namelijk wel aanwezig.

Daarom, bij misleiding is de verkoopovereenkomst vernietigbaar .

Er wordt een DVD over het hele festival beloofd, en je krijgt van de 140 dj's er maar liefst drie te zien....
Dat strookt nou niet bepaald met een heel festival...


Het is niet zozeer misleiding, maar voor de verbintenis is een wil nodig. Door een onjuiste voorstelling van zaken op dat moment treedt wilsgebrek op, Art. 3:33 bw uit me hoofd :P Verder heb je nog altijd dwaling(dit is 3:44 bw geloof ik) en kun je kijken naar de bilijkheid van de gewoonte denk ik. Een live registratie van een festival betekent normaal gesproken dat je het hele festival zou moeten mogen zien. Dit laatste artikel weet ik niet meer waar het staat dat zou je op moeten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Elite

Jammer dat alleen maar NC, HHZ, en Wildstylez op de dvd staan. Dat representeert Defqon helemaal niet. Defqon is een feest met zeer gevarieerde muziekstijlen. Lijkt me logisch dat je daar dan een compilatie van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artikel 228 , BW 6

' 1. Een overeenkomst die is tot stand gekomen onder invloed van dwaling en bij een juiste voorstelling van zaken niet zou zijn gesloten, is vernietigbaar:
a. indien de dwaling te wijten is aan een inlichting van de wederpartij, tenzij deze mocht aannemen dat de overeenkomst ook zonder deze inlichting zou worden gesloten;
b. indien de wederpartij in verband met hetgeen zij omtrent de dwaling wist of behoorde te weten, de dwalende had behoren in te lichten;
c. indien de wederpartij bij het sluiten van de overeenkomst van dezelfde onjuiste veronderstelling als de dwalende is uitgegaan, tenzij zij ook bij een juiste voorstelling van zaken niet had behoeven te begrijpen dat de dwalende daardoor van het sluiten van de overeenkomst zou worden afgehouden.
2. De vernietiging kan niet worden gegrond op een dwaling die een uitsluitend toekomstige omstandigheid betreft of die in verband met de aard van de overeenkomst, de in het verkeer geldende opvattingen of de omstandigheden van het geval voor rekening van de dwalende behoort te blijven.

Aldus mijn wettenbundel :corn:

Puntje b ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie krijgen je geld toch niet terug.

Wat episch dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Jullie krijgen je geld toch niet terug.

Wat episch dit.


Dit is geen gevalletje dwaling vriend :P Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt onbegrijpelijk dit...
Ben heel benieuwd hoe en wanneer Q-Dance hier op gaat reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Artikel 228 , BW 6

' 1. Een overeenkomst die is tot stand gekomen onder invloed van dwaling en bij een juiste voorstelling van zaken niet zou zijn gesloten, is vernietigbaar:
a. indien de dwaling te wijten is aan een inlichting van de wederpartij, tenzij deze mocht aannemen dat de overeenkomst ook zonder deze inlichting zou worden gesloten;
b. indien de wederpartij in verband met hetgeen zij omtrent de dwaling wist of behoorde te weten, de dwalende had behoren in te lichten;
c. indien de wederpartij bij het sluiten van de overeenkomst van dezelfde onjuiste veronderstelling als de dwalende is uitgegaan, tenzij zij ook bij een juiste voorstelling van zaken niet had behoeven te begrijpen dat de dwalende daardoor van het sluiten van de overeenkomst zou worden afgehouden.
2. De vernietiging kan niet worden gegrond op een dwaling die een uitsluitend toekomstige omstandigheid betreft of die in verband met de aard van de overeenkomst, de in het verkeer geldende opvattingen of de omstandigheden van het geval voor rekening van de dwalende behoort te blijven.

Aldus mijn wettenbundel :corn:

Puntje b ?


Je weet dat elke wet ook op internet staat toch? :P

jambekkie schreef:
Henk-Jan schreef:
Jullie krijgen je geld toch niet terug.

Wat episch dit.


Dit is geen gevalletje dwaling vriend :P Hahahaha


Ik denk het ook niet. Maar op art. 3:44 jo. gevalletje billijkheid zou je best wel kunnen proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je best wel eens gelijk in hebben :P.

3.44 art. 3

Bedrog is aanwezig, wanneer iemand een ander tot het verrichten van een bepaalde rechtshandeling beweegt door enige opzettelijk daartoe gedane onjuiste mededeling, door het opzettelijk daartoe verzwijgen van enig feit dat de verzwijger verplicht was mede te delen, of door een andere kunstgreep. Aanprijzingen in algemene bewoordingen, ook al zijn ze onwaar, leveren op zichzelf geen bedrog op.

Als Q-dance vantevoren had medegedeeld slechts beelden van de drie heren op de DVD te zetten, hadden ze het in ieder geval niet verzwegen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

special edition.. krijgen we dan de normale edition ook nog? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me verstandig om de wetboeken weer even neer te leggen en gewoon naar Q-Dance te mailen. Hele verhalen hier hebben ook geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Als Q-dance vantevoren had medegedeeld slechts beelden van de drie heren op de DVD te zetten, hadden ze het in ieder geval niet verzwegen haha.

Maar dan had zowat niemand die dvd gekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bol.com levert hem een week later, dus na het lezen van deze berichten en de klachten van mijn vrienden heb ik de bestelling direct geannuleerd. Wat een aanfluiting zeg...hier kunnen zelfs de 'dagjesmensen' niet mee uit de voeten lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:12 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb tot nu toe bijna alle dvd's van defqon.1 (04,06,07,08,09,10,11) maar ik bestel deze eerst nog maar niet als ik al die reacties lees het moet wel leuk blijven tog ;)

ps: nog opzoek naar de defqon.1 2005 dvd als iemand die kwijt wil pm mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:47 
 
Hardtraxxer

Van de q-dance store "THE PACKAGE CONTAINS THE DVD / BLU-RAY WITH THE DEFQON.1 REGISTRATION IN HIGH DEFINITION, AND ALSO A LIVE CD OF THE GATHERING." Volgens mij is een defqon.1 registratie niet 2 dj's van de RED zeker niet als je elk jaar meerdere area's laat zien. Dit hadden ze dan op ze minst ook wel even mogen vermelden aangezien iedereen ervan uit gaat dat er meerdere area's getoond zullen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dames, doe eens rustig, je kan in Nederland elke aankoop toch gewoon retourneren binnen een week ofzo... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

:list: :list: :list:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle