Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer netjes van Q-dance.

Hopelijk hebben ze nu ook door dat er nog steeds mensen zijn die niet alleen voor de mainstream house-hardstyle komen. Er staan niet voor niets 13 areas op dat festival, dan verwacht je op zn minst ook wat beelden van Black en Blue :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
hea

????

Wel chille actie van ze overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:17 
 
Hardtraxxer

Er staat over die CD actie dat dat alleen geld voor mensen die hem besteld hebben(hadden) t/m 2 november. Dus als jij hem nu nog besteld krijg je ook nog die cd erbij of alleen die vanochtend nog besteld zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Er staat over die CD actie dat dat alleen geld voor mensen die hem besteld hebben(hadden) t/m 2 november. Dus als jij hem nu nog besteld krijg je ook nog die cd erbij of alleen die vanochtend nog besteld zijn?

Er staat tot en MET anders stond er wel alleen tot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:30 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Murcie schreef:
Er staat over die CD actie dat dat alleen geld voor mensen die hem besteld hebben(hadden) t/m 2 november. Dus als jij hem nu nog besteld krijg je ook nog die cd erbij of alleen die vanochtend nog besteld zijn?

Er staat tot en MET anders stond er wel alleen tot :P


Ja maar er staat dat de CD's al de deur uit zijn, dus weet niet of ze nog een nieuwe lading opsturen. En anders gaat iedereen nu nog bestellen zodat ze die CD er ook nog bij krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terecht dat ze het oplossen op deze manier. Als iemand zijn gat brand dan moet diegene op de blaren zitten, niks respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Goed opgelost natuurlijk, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ze het zo niet meteen hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P

Ik snap eigenlijk niet hoe snel dat kan, want een stuk video bewerken van DVD lengte kost echt enorm veel tijd. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze dan hierop zetten om dat zo snel in elkaar te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat voor cd ze versturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 10:00 
 
Hardtraxx Newbie

Rossieking schreef:
Ben benieuwd wat voor cd ze versturen


Ik hoop op de liveset van Headhunterz tijdens DefQon.1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
:lol: hardstyle.com zet hem te koop en plaatst een linkje op facebook. De eerste reactie: Jullie weten hoeveel klachten er zijn over deze prut DVD en toch maken jullie er reclame voor? Shame on you!!

Hardstyle.com daarop: Hoi ..., wij oordelen niet verder over dvd's of cd's. wij bieden deze items aan omdat er vraag naar is.


Tja Sander ik moest het echt kwijt... ;) Vind het inderdaad een goede reactie van Q-Dance maar stiekem iets te laat en heb toch een gevoel van mosterd na de maaltijd. Oh wee als ze op de Qlimax DVD alleen maar het podium laten zien, dan wordt ik woest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
bRt_ schreef:
Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P

Ik snap eigenlijk niet hoe snel dat kan, want een stuk video bewerken van DVD lengte kost echt enorm veel tijd. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze dan hierop zetten om dat zo snel in elkaar te gooien.

Als het moet kan het opeens wel.
Overigens wel een degelijke actie. Volstaat wel dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:42 
 

Die blu-ray is ook gewoon dvd-kwaliteit (of slechter), tering xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
bRt_ schreef:
Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P

Ik snap eigenlijk niet hoe snel dat kan, want een stuk video bewerken van DVD lengte kost echt enorm veel tijd. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze dan hierop zetten om dat zo snel in elkaar te gooien.

Kost helemaal niet zo veel tijd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel raar eigenlijk dat ze normaal 5 maanden nofig hebben en dat het nu in 2 weken kan :P

edit:Brt was me al voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raymond schreef:
Rossieking schreef:
Ben benieuwd wat voor cd ze versturen


Ik hoop op de liveset van Headhunterz tijdens DefQon.1!


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha vond ik op youtube :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is de Q-base cd pack met de 4 cd's

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hebbedingetje wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Jep, ik heb hem ook binnen. Tof album die van q-base, had hem nog niet. Leuk voor de collectie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wel raar eigenlijk dat ze normaal 5 maanden nofig hebben en dat het nu in 2 weken kan :P

edit:Brt was me al voor :P


En ik was Brt al voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Haha vond ik op youtube :P

LOL @ 6.58, die gozer heeft een Gele Triforce in z'n bek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:17 
 
Hardtraxxer

hier al wat meer bekend over die nieuwe live registration? ondertussen al 2 weken verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk krijgen we een cd omdat de 2 weken zijn verstreken >.<
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle