Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Beste Q-dancer,

Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de bonus DVD van Defqon.1 2012.
Hierop kun je de volgende items verwachten:
- Defqon.1 special, een overzicht van het festival.
- BLACK, het hardcore anthem van Evil Activities
- Your World of Madness, een uitgebreide documentaire met jullie visie op Defqon.1.

Daarnaast kun je een overzicht verwachten van 10 jaar Defqon.1, spraakmakende items door de jaren heen.

Deze bonus DVD maakt het Defqon.1 2012 digipack compleet en komt zo spoedig mogelijk jouw kant op!
Eind van de week ligt de DVD in de fabriek en zodra ze geperst zijn, worden ze verstuurd.

We willen je bedanken voor je geduld en alvast veel plezier met de bonus DVD.

Groetjes,
Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar kan je niet echt uit opmaken dat de BLUE area in beeld gaat komen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Daar kan je niet echt uit opmaken dat de BLUE area in beeld gaat komen....


Er staat 'Defqon.1 special, een overzicht van het festival'
Zal de Blue dan ook wel bij zitten ;)

Heb er niet veel vertrouwen in. Zal wel gewoon een half uurtje het hele feest zijn, waar je per area een soort van aftermovie hebt van 2/3 minuten.

We zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit weinig schot in deze zaak :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:30 
 
Hardtraxxer

Niemand dus nog wat ontvangen? Had hm opnieuw besteld bij Bol.com, zou eerst 9 november komen en dat werd ineens 23 november, ging er dus vanuit ivm de extra DVD. Nu ontving ik dus afgelopen week de normale dvd, zonder extra's.. Benieuwd of ze deze nog nasturen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:09 
 
Hardtraxxer

Ik had ook bij Bol.com besteld en inderdaad alleen maar de standaard-box gekregen.

Vervolgens heb ik Bol.com alle berichtgeving van Q-Dance laten zien over de bonus-disc. En wat bleek... ze waren niet op de hoogte gesteld door hun leverancier. Erger nog, de leverancier was niet van plan deze discs na te sturen! Maar Bol.com heeft het geregeld, lieten ze vandaag weten, de disc wordt spoedig alsnog nagestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Zo lekker dan!

Zoals bovenstaande heb ik een mail ontvangen. Kijk nu net ff op de twitter van Q-dance en tot mijn verbazing zeggen ze dat hij gister in productie is gegaan, het gaat om de dinsdag. Vanaf nu zal het niet lang meer duren. Terwijl ik op 21 nov. mail krijg met de melding dat hij eind die week in productie zou gaan. Toch weer 2 weken extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:07 
 
Hardtraxxer

Het mag onderhand wel dat ze er mee af gaan komen. Bovendien ben ik inmiddels ook wel erg nieuwsgierig geworden naar wat ze nu precies aan extra's samengesteld hebben.

P.S.: Bol.com heeft inmiddels de distributie van de standaard-box stop gezet om kosten te besparen in afwachting van die extra disc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:56 
 
Hardtraxx Newbie

heeft iemand al iets ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Athd schreef:
heeft iemand al iets ontvangen?

Nope. En Q-Dance reageert ook niet op tweets over hoe het staat met de dvd.

Edit:
Op hun facebook staat wel een reactie onder een vraag hoe het zit met de extra dvd.
"de DVD is vorige week in productie genomen en het kan nu niet lang meer duren!"

Reactie is gisteren gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Enkele weken geleden hebben we jullie laten weten druk bezig te zijn met een bonus Defqon.1 DVD. De DVD is binnen en iedereen die de digipack heeft besteld ontvangt deze zo snel mogelijk.

Op de bonus DVD staan de volgende items:
- Defqon.1 Special: een overzicht van het festival.
- BLACK, het hardcore anthem van Evil Activities.
- Your World of Madness: een uitgebreide documentaire met jullie visie op Defqon.1.
- 10 Years of Defqon.1: 10 jaar Defqon.1, spraakmakende items door de jaren heen.

De bonus DVD maakt het Defqon.1 2012 digipack compleet.

Wanneer je de Defqon.1 2012 digipack hebt gekocht bij de Q-dance Merchandise Store ontvang je automatisch de bonus DVD. Je hoeft hier verder niets voor te doen en met een beetje geluk kun jij dit weekend al genieten van de nieuwe beelden.

Heb je de Defqon.1 2012 digipack gekocht bij de Free Record Shop, Bol.com of andere (online) winkels? Stuur dan een mail naar [email protected] met het aankoopbewijs. Wij zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk je mail beantwoorden.

Heb jij nog geen exemplaar? Bestel dan hier de complete Defqon.1 2012 digipack, bestaande uit een Blu-ray, 2 DVD's en een CD. Wanneer je nu een order plaatst ontvang je het volledige pakket.

Bedankt voor je geduld en we wensen je veel kijkplezier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enkele weken geleden hebben we jullie laten weten druk bezig te zijn met een bonus Defqon.1 DVD. De DVD is binnen en iedereen die de digipack heeft besteld ontvangt deze zo snel mogelijk.

Op de bonus DVD staan de volgende items:
- Defqon.1 Special: een overzicht van het festival.
- BLACK, het hardcore anthem van Evil Activities.
- Your World of Madness: een uitgebreide documentaire met jullie visie op Defqon.1.
- 10 Years of Defqon.1: 10 jaar Defqon.1, spraakmakende items door de jaren heen.

De bonus DVD maakt het Defqon.1 2012 digipack compleet.

Wanneer je de Defqon.1 2012 digipack hebt gekocht bij de Q-dance Merchandise Store ontvang je automatisch de bonus DVD. Je hoeft hier verder niets voor te doen en met een beetje geluk kun jij dit weekend al genieten van de nieuwe beelden.

Heb je de Defqon.1 2012 digipack gekocht bij de Free Record Shop, Bol.com of andere (online) winkels? Stuur dan een mail naar [email protected] met het aankoopbewijs. Wij zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk je mail beantwoorden.

Heb jij nog geen exemplaar? Bestel dan hier de complete Defqon.1 2012 digipack, bestaande uit een Blu-ray, 2 DVD's en een CD. Wanneer je nu een order plaatst ontvang je het volledige pakket.

Bedankt voor je geduld en we wensen je veel kijkplezier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nja misschien wel tegelijk met decibel dvd dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m net bekeken. Valt me nog steeds beetje tegen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb hem ook binnen maar het is nou niet geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar weer een klacht sturen naar q-dance? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Documentaire is opzich wel nice, maar ik had toch wel een overzicht verwacht van alle area's,
gewoon net zoals vorig jaar :/
Blijkt maar weer dat daar geen ervaren mensen werken, omdat de opnames mislukt zijn vanwege de belichting :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Documentaire is opzich wel nice, maar ik had toch wel een overzicht verwacht van alle area's, gewoon net zoals vorig jaar :/ Blijkt maar weer dat daar geen ervaren mensen werken, omdat de opname mislukt zijn vanwege de belichting :')


denk niet dat q-dance de camera registratie voor eigen rekening neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Documentaire is opzich wel nice, maar ik had toch wel een overzicht verwacht van alle area's


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:



best wel leuke Documentary
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En weer de hele eindshow erop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb de nieuwe dvd nog steeds niet binnen gekregen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 04:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh man, net de registratie van HHZ gezien op youtube.

Wat een flut DVD is dit zeg :').

Misschien komt het omdat ik daarvoor de aftermovie van Mysteryland Chilie heb bekeken (wat natuurlijk ook maar moment opnames zijn) en ik weet dat de sfeer als je ertussen staat anders is, maar 80% van de beelden zijn mensen die stil staan of een beetje lafjes op en neer hoppen. Zit totaal geen pit in dat publiek. Konden ze beter de Blue tijdens Gunz 4 Hire filmen. Of Blue in het algemeen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle