Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 22:38 
 
Hardtraxx Newbie

Da Tweekaz x Tony Junior x Sound Rush - Lambada (Your Love) (DWX1260)

Label: Dirty Workz
WEB release: 15/09/2022

Tracks:
Da Tweekaz x Tony Junior x Sound Rush - Lambada (Your Love)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt weer zo goedkoop, maar kan natuurlijk wel werken. Ik vind het toch vreemd dat als 3 verschillende artiesten een collab maken het heel vaak al een gebruikte sample of een bestaande melodie bevat, net als Battleborn, The Witcher, Das Boot. Vaak hoor je de meerwaarde van zo’n collab ook niet eens en had dit prima een Da Tweekaz Bootlegje kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook erg bijzonder dat maar liefst vijf (!) mensen zich bezig houden met, imho, zo'n goedkoop flut remixje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Tony Junior tegenwoordig ook Hardstyle DJ geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle djs kunnen ook zomaar house dj's worden dus ja, as easy as....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, dit is goedkoop scoren met je dj naam bij het grote publiek. Maar het werkt en daar gaat
het ze om.

Over de plaat zelf, niks meer dan simpel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

kan dit figuur alsjeblieft zo ver mogelijk wegblijven bij Hardstyle. Al die ID's ook, alleen maar van die klassiekers met een Hardstyle kickje eronder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush doen nu wel heel erg hun best om niet meer serieus genomen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Dit klinkt weer zo goedkoop, maar kan natuurlijk wel werken. Ik vind het toch vreemd dat als 3 verschillende artiesten een collab maken het heel vaak al een gebruikte sample of een bestaande melodie bevat, net als Battleborn, The Witcher, Das Boot. Vaak hoor je de meerwaarde van zo’n collab ook niet eens en had dit prima een Da Tweekaz Bootlegje kunnen zijn.


Precies dit. Als het een Da Tweekaz Remix/Bootleg zou zijn had ik het ook gelooft
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

HC4LMichaelRoza schreef:
FransBezig schreef:
Dit klinkt weer zo goedkoop, maar kan natuurlijk wel werken. Ik vind het toch vreemd dat als 3 verschillende artiesten een collab maken het heel vaak al een gebruikte sample of een bestaande melodie bevat, net als Battleborn, The Witcher, Das Boot. Vaak hoor je de meerwaarde van zo’n collab ook niet eens en had dit prima een Da Tweekaz Bootlegje kunnen zijn.


Precies dit. Als het een Da Tweekaz Remix/Bootleg zou zijn had ik het ook gelooft


En dat had hun eigen geloofwaardigheid eigenlijk nog beter gedaan ook, zoals ze meer funbootlegs hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OOO schreef:
Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed

Wat ik echt niet begrijp is dat fijne solo tracks worden gereleased met het tempo van een slak (of erger helemaal niet) , en dit soort prul wordt binnen no time uitgespuwd als release :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluisterd en alweer vergeten. Typische kwantiteit plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OOO schreef:
Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed

Mooi dat Hardwell zijn label dus ook te grabbel gooit.

Ik weet niet, ik vind Tony Junior best een sympathieke gozer gezien zijn vlogs, in The Bachelor (jaja moest 'verplicht' meekijken van de vrouw) en op zijn socials. Maar ik denk dat hij een beetje worstelt met zijn identiteit. Nu verbaasd het mij ook niet dat hij Da Tweekaz en Sound Rush benaderd heeft (of misschien zij hem wel) omdat het natuurlijk het hardstyle equivalent is van het Junior Songfestival. Nog even en ze staan op te treden bij Zapp kids.

Het wordt dan ook steeds lastiger om deze artiesten serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
OOO schreef:
Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed

Wat ik echt niet begrijp is dat fijne solo tracks worden gereleased met het tempo van een slak (of erger helemaal niet) , en dit soort prul wordt binnen no time uitgespuwd als release :x :/


Zal wel zo zijn dat Revealed schijt heeft en het er gewoon uitpompt. Het is nou niet echt een prioriteit release voor dat label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2022 15:06 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
OOO schreef:
Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed

Mooi dat Hardwell zijn label dus ook te grabbel gooit.

Ik weet niet, ik vind Tony Junior best een sympathieke gozer gezien zijn vlogs, in The Bachelor (jaja moest 'verplicht' meekijken van de vrouw) en op zijn socials. Maar ik denk dat hij een beetje worstelt met zijn identiteit. Nu verbaasd het mij ook niet dat hij Da Tweekaz en Sound Rush benaderd heeft (of misschien zij hem wel) omdat het natuurlijk het hardstyle equivalent is van het Junior Songfestival. Nog even en ze staan op te treden bij Zapp kids.

Het wordt dan ook steeds lastiger om deze artiesten serieus te nemen.


Of doen mee in de reclame van Albert Heijn


Oh wacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:14 
 
Hardtraxxer

Het is erg jammer dat hardstyle zo commercieel aan het worden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
Het is erg jammer dat hardstyle zo commercieel aan het worden is


"aan het worden"

Hebbie opgelet de afgelopen 10 jaar ouwe reus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleboy kom er maar in… oh wacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:41 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
5euroopjemuilgauw schreef:
Het is erg jammer dat hardstyle zo commercieel aan het worden is


"aan het worden"

Hebbie opgelet de afgelopen 10 jaar ouwe reus.


ja, heb het idee. dat het steeds extremer wordt.
Tuurlijk is er vanaf zeker 2010 (of mss nog wel eerder) een trend te zien.
Desalniettemin hoop ik dat dit ook weer afneemt. :slow:

Ik vond het vroegah op school (rond 2003) geweldig dat ik de enige was die er na luisterde.
Mensen die me raar aankeken ervoor , maar ja dat is tegenwoordig niet meer om de muziek :lol:
Sarcasm

Die tijd van het forum: addicted2warez bijvoorbeeld. dat was leuk!

OT: Echt geweldig! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind tony junior maar een misselijkmakend persoon.

Eerder bracht hij een ''bootleg'' uit van Meau - Dat Heb Jij Gedaan. Maar in werkelijkheid was die bootleg al maanden eerder gemaakt door ene Risieboi op youtube.

Tony heeft toen die track geclaimed, de bootleg gejat, het op zijn eigen naam gezet en uitgebracht. Niks er verder aan veranderd.
En dan ook 0,0 credits naar de orginele remixer, namelijk Risieboi. En zelf maar met 'zijn eigen' remixje pronken en verdienen... :sick: :thumbdown:

OT: Super saaie niks zeggende track waar hij niks aan toegevoegd heeft naar wat ik kan horen. Het had een Da tweekaz solo kunnen zijn en het was prima... Geen idee wat Sound Rush hier dan ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 22:02 
 
Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Ik vind tony junior maar een misselijkmakend persoon.

Eerder bracht hij een ''bootleg'' uit van Meau - Dat Heb Jij Gedaan. Maar in werkelijkheid was die bootleg al maanden eerder gemaakt door ene Risieboi op youtube.

Tony heeft toen die track geclaimed, de bootleg gejat, het op zijn eigen naam gezet en uitgebracht. Niks er verder aan veranderd.
En dan ook 0,0 credits naar de orginele remixer, namelijk Risieboi. En zelf maar met 'zijn eigen' remixje pronken en verdienen... :sick: :thumbdown:

OT: Super saaie niks zeggende track waar hij niks aan toegevoegd heeft naar wat ik kan horen. Het had een Da tweekaz solo kunnen zijn en het was prima... Geen idee wat Sound Rush hier dan ook doen.


Ja die Tony is een vreselijk ventje,
Hij staat er voor de gein bij.
Die qlimax kick is van sound rush
En voor de rest is het een da tweekaz plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zo cheesy as fuck, maar ik vind dit een hele lekkere zomerse plaat. :loving:
Enorm simpel, maar erg effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2022 09:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle