Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Z
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2020
last seen Oct 2024
Da Tweekaz x Tony Junior x Sound Rush - Lambada (Your Love) (DWX1260)

Label: Dirty Workz
WEB release: 15/09/2022

Tracks:
Da Tweekaz x Tony Junior x Sound Rush - Lambada (Your Love)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Dit klinkt weer zo goedkoop, maar kan natuurlijk wel werken. Ik vind het toch vreemd dat als 3 verschillende artiesten een collab maken het heel vaak al een gebruikte sample of een bestaande melodie bevat, net als Battleborn, The Witcher, Das Boot. Vaak hoor je de meerwaarde van zo’n collab ook niet eens en had dit prima een Da Tweekaz Bootlegje kunnen zijn.
Last edited by FransBezig on 05 Jun 2022 20:40, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Vind het ook erg bijzonder dat maar liefst vijf (!) mensen zich bezig houden met, imho, zo'n goedkoop flut remixje.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Is Tony Junior tegenwoordig ook Hardstyle DJ geworden?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hardstyle djs kunnen ook zomaar house dj's worden dus ja, as easy as....
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Precies, dit is goedkoop scoren met je dj naam bij het grote publiek. Maar het werkt en daar gaat
het ze om.

Over de plaat zelf, niks meer dan simpel!
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
:sleep: :sleep:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
kan dit figuur alsjeblieft zo ver mogelijk wegblijven bij Hardstyle. Al die ID's ook, alleen maar van die klassiekers met een Hardstyle kickje eronder :lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Sound Rush doen nu wel heel erg hun best om niet meer serieus genomen te worden.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
FransBezig wrote:Dit klinkt weer zo goedkoop, maar kan natuurlijk wel werken. Ik vind het toch vreemd dat als 3 verschillende artiesten een collab maken het heel vaak al een gebruikte sample of een bestaande melodie bevat, net als Battleborn, The Witcher, Das Boot. Vaak hoor je de meerwaarde van zo’n collab ook niet eens en had dit prima een Da Tweekaz Bootlegje kunnen zijn.
Precies dit. Als het een Da Tweekaz Remix/Bootleg zou zijn had ik het ook gelooft
Hardtraxxer
66 posts member since 2018
last seen Aug 2024
Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed
Z
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2020
last seen Oct 2024
HC4LMichaelRoza wrote:
FransBezig wrote:Dit klinkt weer zo goedkoop, maar kan natuurlijk wel werken. Ik vind het toch vreemd dat als 3 verschillende artiesten een collab maken het heel vaak al een gebruikte sample of een bestaande melodie bevat, net als Battleborn, The Witcher, Das Boot. Vaak hoor je de meerwaarde van zo’n collab ook niet eens en had dit prima een Da Tweekaz Bootlegje kunnen zijn.
Precies dit. Als het een Da Tweekaz Remix/Bootleg zou zijn had ik het ook gelooft
En dat had hun eigen geloofwaardigheid eigenlijk nog beter gedaan ook, zoals ze meer funbootlegs hebben gedaan.
Hardtraxx Veteran
OOO wrote:Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed
Wat ik echt niet begrijp is dat fijne solo tracks worden gereleased met het tempo van een slak (of erger helemaal niet) , en dit soort prul wordt binnen no time uitgespuwd als release :x :/
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 22 days ago
Geluisterd en alweer vergeten. Typische kwantiteit plaat
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
OOO wrote:Titel is: Da Tweekaz & Tony Junior & Sound Rush - Lambada (Your Love) en wordt gereleased op revealed
Mooi dat Hardwell zijn label dus ook te grabbel gooit.

Ik weet niet, ik vind Tony Junior best een sympathieke gozer gezien zijn vlogs, in The Bachelor (jaja moest 'verplicht' meekijken van de vrouw) en op zijn socials. Maar ik denk dat hij een beetje worstelt met zijn identiteit. Nu verbaasd het mij ook niet dat hij Da Tweekaz en Sound Rush benaderd heeft (of misschien zij hem wel) omdat het natuurlijk het hardstyle equivalent is van het Junior Songfestival. Nog even en ze staan op te treden bij Zapp kids.

Het wordt dan ook steeds lastiger om deze artiesten serieus te nemen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
hurricane wrote:
Wat ik echt niet begrijp is dat fijne solo tracks worden gereleased met het tempo van een slak (of erger helemaal niet) , en dit soort prul wordt binnen no time uitgespuwd als release :x :/
Zal wel zo zijn dat Revealed schijt heeft en het er gewoon uitpompt. Het is nou niet echt een prioriteit release voor dat label.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 9 days ago
Revolting Against wrote:
Mooi dat Hardwell zijn label dus ook te grabbel gooit.

Ik weet niet, ik vind Tony Junior best een sympathieke gozer gezien zijn vlogs, in The Bachelor (jaja moest 'verplicht' meekijken van de vrouw) en op zijn socials. Maar ik denk dat hij een beetje worstelt met zijn identiteit. Nu verbaasd het mij ook niet dat hij Da Tweekaz en Sound Rush benaderd heeft (of misschien zij hem wel) omdat het natuurlijk het hardstyle equivalent is van het Junior Songfestival. Nog even en ze staan op te treden bij Zapp kids.

Het wordt dan ook steeds lastiger om deze artiesten serieus te nemen.
Of doen mee in de reclame van Albert Heijn

Oh wacht..
5
Hardtraxxer
93 posts member since 2021
last seen Jun 2023
Het is erg jammer dat hardstyle zo commercieel aan het worden is
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
5euroopjemuilgauw wrote:Het is erg jammer dat hardstyle zo commercieel aan het worden is
"aan het worden"

Hebbie opgelet de afgelopen 10 jaar ouwe reus.
Hardtraxx Veteran
Hardstyleboy kom er maar in… oh wacht
5
Hardtraxxer
93 posts member since 2021
last seen Jun 2023
Rickzel wrote:
5euroopjemuilgauw wrote:Het is erg jammer dat hardstyle zo commercieel aan het worden is
"aan het worden"

Hebbie opgelet de afgelopen 10 jaar ouwe reus.
ja, heb het idee. dat het steeds extremer wordt.
Tuurlijk is er vanaf zeker 2010 (of mss nog wel eerder) een trend te zien.
Desalniettemin hoop ik dat dit ook weer afneemt. :slow:

Ik vond het vroegah op school (rond 2003) geweldig dat ik de enige was die er na luisterde.
Mensen die me raar aankeken ervoor , maar ja dat is tegenwoordig niet meer om de muziek :lol:
Sarcasm

Die tijd van het forum: addicted2warez bijvoorbeeld. dat was leuk!

OT: Echt geweldig! :thumbdown:
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Ik vind tony junior maar een misselijkmakend persoon.

Eerder bracht hij een ''bootleg'' uit van Meau - Dat Heb Jij Gedaan. Maar in werkelijkheid was die bootleg al maanden eerder gemaakt door ene Risieboi op youtube.

Tony heeft toen die track geclaimed, de bootleg gejat, het op zijn eigen naam gezet en uitgebracht. Niks er verder aan veranderd.
En dan ook 0,0 credits naar de orginele remixer, namelijk Risieboi. En zelf maar met 'zijn eigen' remixje pronken en verdienen... :sick: :thumbdown:

OT: Super saaie niks zeggende track waar hij niks aan toegevoegd heeft naar wat ik kan horen. Het had een Da tweekaz solo kunnen zijn en het was prima... Geen idee wat Sound Rush hier dan ook doen.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Rubrix wrote:Ik vind tony junior maar een misselijkmakend persoon.

Eerder bracht hij een ''bootleg'' uit van Meau - Dat Heb Jij Gedaan. Maar in werkelijkheid was die bootleg al maanden eerder gemaakt door ene Risieboi op youtube.

Tony heeft toen die track geclaimed, de bootleg gejat, het op zijn eigen naam gezet en uitgebracht. Niks er verder aan veranderd.
En dan ook 0,0 credits naar de orginele remixer, namelijk Risieboi. En zelf maar met 'zijn eigen' remixje pronken en verdienen... :sick: :thumbdown:

OT: Super saaie niks zeggende track waar hij niks aan toegevoegd heeft naar wat ik kan horen. Het had een Da tweekaz solo kunnen zijn en het was prima... Geen idee wat Sound Rush hier dan ook doen.
Ja die Tony is een vreselijk ventje,
Hij staat er voor de gein bij.
Die qlimax kick is van sound rush
En voor de rest is het een da tweekaz plaat.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Het is zo cheesy as fuck, maar ik vind dit een hele lekkere zomerse plaat. :loving:
Enorm simpel, maar erg effectief.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst