Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2022 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Ik vind tony junior maar een misselijkmakend persoon.

Eerder bracht hij een ''bootleg'' uit van Meau - Dat Heb Jij Gedaan. Maar in werkelijkheid was die bootleg al maanden eerder gemaakt door ene Risieboi op youtube.

Tony heeft toen die track geclaimed, de bootleg gejat, het op zijn eigen naam gezet en uitgebracht. Niks er verder aan veranderd.
En dan ook 0,0 credits naar de orginele remixer, namelijk Risieboi. En zelf maar met 'zijn eigen' remixje pronken en verdienen... :sick: :thumbdown:
.

Volgens mij is Riesieboi (Richard) een maat van Tony, dus daar zal vast wel wat over besproken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2022 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft zelfs 'Visstick gooi die kanker kick' van Natte Visstick geremixt :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt alles wat ik niet zoek in hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een trieste bedoeling. Heb je echt 3 artiesten nodig om een hardstyle nummertje te maken van een simpel melodietje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sterker nog, hier zitten dus 5 man in totaal over te brainstormen.

Dat je het dan nog doet als DJ tool zeg ik ok geinig, maar voor een officiële release is het toch wel aardig drama.

Maar goed in de feestzalen, schoolfeesten, schuurfeesten en zuiptenten zal die het ongetwijfeld goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, tuurlijk hebben ze niet zoveel man nodig voor een simpele bootleg. Is toch gewoon pure business :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Dat je het dan nog doet als DJ tool zeg ik ok geinig, maar voor een officiële release is het toch wel aardig drama.


Onzin. Tuurlijk wil je het op een streaming platform krijgen. En het liefst zo veel mogelijk van dit soort tracks want het is low effort en die streams tikken vaak toch wel aan. Daarmee:

makrooy schreef:
gewoon pure business


Citaat:
Maar goed in de feestzalen, schoolfeesten, schuurfeesten en zuiptenten zal die het ongetwijfeld goed doen.


Precies. En het zou me niet verbazen als daarmee dit soort muziek veel meer oren dan je gemiddelde hardstyle track bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Wat een trieste bedoeling. Heb je echt 3 artiesten nodig om een hardstyle nummertje te maken van een simpel melodietje?


Gister werd tijdens de Tweeka Livestream uitgelegd hoe het zit.
Sound Rush kwam met het idee om deze plaat te 'remixen' samen met Da Tweekaz. Da Tweekaz wilde dat alleen doen als Sound Rush de vocals kon 'clearen'. Dit lukte de twee echter niet.
Even later kwam Tony Junior met hetzelfde idee bij Da Tweekaz en hij kreeg de track wel 'gecleared' en had nieuwe vocals laten opnemen.
Da Tweekaz vond dit lullig tegenover Sound Rush en hebben hun er uiteindelijk weer bij betrokken. Zo is deze plaat als 5-tal tot stand gekomen.

(De stream staat nog niet online, maar dit is hoe ik het begreep)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Völser schreef:
FRArnold schreef:
Wat een trieste bedoeling. Heb je echt 3 artiesten nodig om een hardstyle nummertje te maken van een simpel melodietje?


Gister werd tijdens de Tweeka Livestream uitgelegd hoe het zit.
Sound Rush kwam met het idee om deze plaat te 'remixen' samen met Da Tweekaz. Da Tweekaz wilde dat alleen doen als Sound Rush de vocals kon 'clearen'. Dit lukte de twee echter niet.
Even later kwam Tony Junior met hetzelfde idee bij Da Tweekaz en hij kreeg de track wel 'gecleared' en had nieuwe vocals laten opnemen.
Da Tweekaz vond dit lullig tegenover Sound Rush en hebben hun er uiteindelijk weer bij betrokken. Zo is deze plaat als 5-tal tot stand gekomen.

(De stream staat nog niet online, maar dit is hoe ik het begreep)


Aa ok, geeft iig een iets andere kijk. Alsnog is het nummer een trieste bedoeling xd Maar ieder z'n smaak en ding eh. Laat dit lekker op je stickie staan voor carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Alsnog is het nummer een trieste bedoeling


Kwam deze net tegen: Dimitri Vegas & Like Mike x Brennan Heart x Tony Junior - The Scientist
Tony Junior houdt wel van grootste collabs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vind het ook erg bijzonder dat maar liefst vijf (!) mensen zich bezig houden met, imho, zo'n goedkoop flut remixje.


Echt hè :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Völser schreef:
FRArnold schreef:
Alsnog is het nummer een trieste bedoeling


Kwam deze net tegen: Dimitri Vegas & Like Mike x Brennan Heart x Tony Junior - The Scientist
Tony Junior houdt wel van grootste collabs :lol:


Hij legt gewoon grote bedragen neer om met de grootste artiesten te werken ipv zelf gewoon kwaliteit uit te brengen.
Typisch gevalletje kwantiteit over kwaliteit.
Want van wat ik kan horen voegt hij echt niks toe aan de nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Hij legt gewoon grote bedragen neer om met de grootste artiesten te werken ipv zelf gewoon kwaliteit uit te brengen.
Typisch gevalletje kwantiteit over kwaliteit.
Want van wat ik kan horen voegt hij echt niks toe aan de nummers...


Dit is toch precies hoe het anno 2022 werkt? Performers die producers betalen om platen voor hun te maken? Wat is daar nou mis mee?

Tony Junior lijkt mij iemand die achter de schermen zakelijk een heleboel muzikale touwtjes aan elkaar knoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 22:35 
 
Hardtraxx Newbie

Beste mensen!

Ik zie dat mijn naam hier genoemd is dus ik dacht: Ik maak even een accountje!

Even voor de opheldering:

Tony Junior heeft mij verteld dat hij de bootleg niet zelf gemaakt heeft.
Tony heeft mij gefacetimed met de vraag of ik het oké vond als hij dit nummer uit ging brengen.
Ik heb gezegd dat dit geen probleem is.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat hij een copyright claim heeft gemaakt op mijn nummer.
Nu staat zijn nummer onder mijn video op youtube!!!
Dit vind ik dan weer niet oké...
Als MEAU dit had gedaan had ik het begrepen.

Tony heeft NIETS met mijn remix te maken en heeft ook weinig te maken met zijn eigen productie omtrent het nummer.

Hopelijk geeft dit opheldering!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle