Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2020 15:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Brennan Heart & Tony Junior - What's Up? (IAH113)

Label: I AM HARDSTYLE
WEB release: 13/04/2023

Tracks:
Brennan Heart & Tony Junior - What's Up?

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

:sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Kvind em wel leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 12:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, dit is weer hetzelfde als altijd met Brennan Heart; de ene keer maakt die een plaat en denk je: goh nou het zit er toch nog in. En met dit denk ik weer; heeft hij één van zijn kinderen een keer laten hobby'en met zijn apparatuur.

Wat betreft Tony Junior, die is al een tijdje zijn identiteit kwijt volgens mij. Als je zijn sets van nu beluistert is 3/4 hardstyle. En dan vaak ook nog eens bootlegs van bekende melodieën/tracks.

Maar goed, bij de fanbase van beide heren zal het goed scoren, daar gaat het uiteindelijk om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een ontzettend saaie en ongeïnspireerde track zeg. Had ook niet beter verwacht van deze 2 namen, maar dan nog.

Die synth is ook niet al te best. Klinkt lelijk en vals :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 17:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb dit niet vaak, maar deze plaat zorgt er voor dat ik gewoon geen zin meer heb om muziek te luisteren. Het is niet alleen saai, maar werkt ook totaal demotiverend. Goedkope troep :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

slamfm tiener hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2023 15:55 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
slamfm tiener hardstyle


Ik als 15 jarige vind dit een afschuwelijke plaat! Zulke bekende “hardstyle artiesten” zoals tony junior en jebroer vind ik niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Triest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bagger... Tijdens de laatste podcast van IAH had Brennen Heart een heel relaas met Zany over hoe ze kippenvel krijgen van de oude hardstyle sound van vroeger en wel eens terug verlangen naar die tijd van toen, en dan met dit soort troep aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wat betreft Tony Junior, die is al een tijdje zijn identiteit kwijt volgens mij. Als je zijn sets van nu beluistert is 3/4 hardstyle. En dan vaak ook nog eens bootlegs van bekende melodieën/tracks.
.

Speaking of which; hij heeft onlangs op zijn Insta aangegeven dat hij een belangrijke stap in zijn carrière heeft gemaakt door te switchen naar hardstyle/de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Kvind em wel leuk :thumbsup:

Same, maar blijkbaar moet ik me kapot schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Wat een bagger... Tijdens de laatste podcast van IAH had Brennen Heart een heel relaas met Zany over hoe ze kippenvel krijgen van de oude hardstyle sound van vroeger en wel eens terug verlangen naar die tijd van toen, en dan met dit soort troep aankomen.


Spraken ze dan ook over een specifieke periode?
Op zich heeft Brennan Heart al veel eerder en vaker dit soort tracks gemaakt. Zie Don't Speak bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke meezinger :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms denk ik wel eens bij mezelf, hardstyle is ten dode opgeschreven en zo gek was Hardstyleboy nog niet :$
Bij het horen van dit soort meuk weet ik het soms echt niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 09:18 
 
Hardtraxxer

Doe mij de Hardstyle Bitches maar i.p.v. dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Myth schreef:
Wat een bagger... Tijdens de laatste podcast van IAH had Brennen Heart een heel relaas met Zany over hoe ze kippenvel krijgen van de oude hardstyle sound van vroeger en wel eens terug verlangen naar die tijd van toen, en dan met dit soort troep aankomen.


Spraken ze dan ook over een specifieke periode?
Op zich heeft Brennan Heart al veel eerder en vaker dit soort tracks gemaakt. Zie Don't Speak bijvoorbeeld.


Ze spraken onder andere over Zany's track Volt en de periode daar omheen. Verder wordt er niet letterlijk genoemd dat ze terug verlangen naar de tijd van toen zoals ik mij dacht te herrinneren, maar spreken ze wel heel positief over die tijd van toen. Beetje een 'vroeger was alles beter' gesprek ofzo. Verder geeft Zany ook aan de sound van tegenwoordig te hard / raw te vinden en het gevoel in de hedendaagse hardstyle mist.

Gesprek begint ongeveer hier: https://youtu.be/QKv5OyXRn80?t=6126
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Wat een bagger... Tijdens de laatste podcast van IAH had Brennen Heart een heel relaas met Zany over hoe ze kippenvel krijgen van de oude hardstyle sound van vroeger en wel eens terug verlangen naar die tijd van toen, en dan met dit soort troep aankomen.


Die 2 dingen staan toch gewoon los van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat klopt ook wel. Ik vind het persoonlijk alleen wat vreemd dat er enerzijds met een soort weemoed naar vroeger wordt teruggekeken en er tegelijkertijd muziek wordt uitgebracht die ik daar zeker niet bij vind passen. Dat ze er dan blijkbaar toch een soort vrede mee hebben dat de muziek van tegenwoordig een stuk minder in kwaliteit mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach ja, als artiest moet je het hebben van de harde ticketsales en als je dit soort spul blijft maken raken je zalen wel vol. Sad enough.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kids Top 20 met Kim-Lian van der Meij Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Kids Top 20


Zou je denken hé. Maar kijk ik in de Spotify Artist app voor dit soort nummertjes dan zit het gros van de luisteraars voor dit soort muziek (23%) toch tussen de 23 en 27. Daarna 28 - 34 met 20%.

Slechts 1% is onder de 18 (maar is denk ik voor een deel ook wat vertekend doordat veel jongere luisteraars meeliften op thuis abbonement / via abbonement van hun ouders luisteren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je Spotify analyse weer, Roy! Ik heb ze gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wenzel schreef:
Kids Top 20


Zou je denken hé. Maar kijk ik in de Spotify Artist app voor dit soort nummertjes dan zit het gros van de luisteraars voor dit soort muziek (23%) toch tussen de 23 en 27. Daarna 28 - 34 met 20%.

Slechts 1% is onder de 18 (maar is denk ik voor een deel ook wat vertekend doordat veel jongere luisteraars meeliften op thuis abbonement / via abbonement van hun ouders luisteren).


Hmm, dat had ik niet verwacht
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle