Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Scotty018 schreef:
Ik blijf het grappig vinden hoe smaken zo kunnen verschillen :D Een paar van mijn vrienden kunnen hier dus ook helemaal niks meer terwijl ik niet veel vetter kan verzinnen dan dit.

Ik snap op mijn beurt dan weer niet wat iedereen heeft met Delete/Delete VIP. Als ik iets herrie vind is het dat wel.

Mooi die diversiteit :thumbsup:


Ik snap jouw vrienden 100% xd

En ik snap Scotty dan weer 100% ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind er geen een leuke track tussen zitten... Wat een lelijke kicks weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Deze man kan het wel, maar 't komt er nog niet 100 % uit.


Correctie: Deze man weet mij nog niet 100% van de tijd te pakken ;)

OT: Staat voor mij geen enkele plaat tussen die ik zo tof vind als high power/universe. Blijft voor mij ook een Russische roulette (waarbij van de 6 gaten er ongeveer 5 kogels inzitten :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apocalyptic Darkness Remix: Samen met de Attention remix mijn favoriete remix van de EP. Gewoon een lekker beukplaatje dit :bomb:
Menace Remix: Minste plaat van de EP imo. Mis hier voornamelijk de drive, die in de andere tracks wel zit. Heb de hele plaat door het gevoel alsof er wel 5 BPM bij mag. Ook niet van iedere kick gecharmeerd. Edit: Het ripje van deze track die ik heb is op een hoger BPM. Vandaar wss dat ik in het officiƫle sample drive mis.
High Power Remix: Toffe mid! Anti klinkt dik, maar vind de anti op het einde in het origineel nog een stuk dikker. Ben ook nog steeds niet gewend aan de variatie op de melodie in de climax.
Until It's Gone Remix: Op een enkele kick na, geslaagde remix imo. Al blijft mijn voorkeur wel uitgaan naar het origineel.
Attention Remix: Vond het origineel voor een raw plaat uit die tijd nog best aardig, maar deze remix... :drool:. Heel vet gedaan dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Mis hier voornamelijk de drive


Je mist de drive? In de break dan hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 19:54 
 
Hardtraxx Elite

Attention Remix klinkt wel heul dik
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle