Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe re-run in aantocht! Was weer aan het zoeken naar een leuke re-run om te doen en zodoende kwam ik terecht bij het feest Q-Dance pres Fusion The Next Level. En naast een aantal andere sets die in de toekomst komen vond ik deze leuk om als eerste te doen. Nitrouz heeft destijds een set gedraaid waarin hij alleen maar platen laat horen waar MC DV8 de vocalen voor gedaan heeft. Zo krijg je een leuke mengelmoes van verschillende soorten platen met allemaal zijn vocals. Vond het een leuke tracklist ook dus daarom heb ik deze gedaan :)

Heel veel luister plezier!



1. Zany & DV8 - The Anthem
2. Project Deviate - Not My Kind
3. Showtek & DV8 - Back 2 Reality
4. Zany & DV8 - Fever
5. Showtek & DV8 - Born 4 Thiz
6. Project Deviate - Flash
7. D-Block & S-te-Fan, Villain & DV8 - A Decade Of Dedication
8. Showtek & DV8 - Rockchild
9. Zany - Deep Inside
10.Showtek & DV8 - Hold Us Back
11.Zany & Tatanka feat. DV8 - Front 2 Back
12.Showtek & DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix)
13.Showtek & DV8 - Own The Night
14.Zany & DV8 - Nothing Else Matters
15.Showtek & DV8 - Electronic Stereo-Phonic
16.Zany & DV8 - Break Away
17.The Pitcher & DV8 - Shine
18.Zany & DV8 - Vision
19.Zany & DV8 - Scrambled Pt. 1
20.Donkey Rollers - Atrocity
21.Zany & DV8 - Distorted
22.Donkey Rollers - Justice 4 All
23.Tatanka & Zany feat. DV8 - Connection
24.Zany & DV8 - Wilde Gullie Bass
25.Mike NRG - Lost In Dreams (Masters Of Ceremony Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 11:20 
 
Hardtraxx Addict

Zondag een luisterbeurt gegeven, luisterde heerlijk weg! Totaal niet gestoord aan “te veel” DV8.
Voornamelijk oude Fusion met wat DMW, goude combi in mijn ogen, geslaagde mix. Mixwerk ansich heb ik niet echt op gelet, was nog met wat andere dingen bezig. Maar heerlijk, wordt nog vaker geluisterd denk ik. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Zondag een luisterbeurt gegeven, luisterde heerlijk weg! Totaal niet gestoord aan “te veel” DV8.
Voornamelijk oude Fusion met wat DMW, goude combi in mijn ogen, geslaagde mix. Mixwerk ansich heb ik niet echt op gelet, was nog met wat andere dingen bezig. Maar heerlijk, wordt nog vaker geluisterd denk ik. Thanks!


Bedankt voor het compliment! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 12:23 
 
Hardtraxxer

Was ook bang voor een overdaad aan DV8, maar dat viel reuze mee tijdens het luisteren. Heerlijk die oude sound en leuk idee voor een mix ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Was ook bang voor een overdaad aan DV8, maar dat viel reuze mee tijdens het luisteren. Heerlijk die oude sound en leuk idee voor een mix ook :worship:


Fijn om te horen dat hij je bevallen is. En dat had ik dus ook voordat ik deze ging opnemen, maar viel me onder het opnemen van de set zelf ook reuze mee. Blij dat meerdere mensen dit hebben :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle