On Your Mark 
Related topics
- View the latest post: D-Sturb - On Your Mark
- View the latest post: Scot Project & Mark Sherry - Acid Air Raid (Mark Sherry's Acidburst Mix) (OUT026)
- View the latest post: D-Sturb & Sefa - Nothing Like The Oldschool (D-Sturb Edit)
- View the latest post: Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix / D-Sturb Level 3 'The Breakthrough' Remix)
- View the latest post: Damian Ray feat. Mark Vayne - Control Your Mind (DT200)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Die melodie van On Your Mark
Tweede climax ook heeel dik! 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Prima plaatje hoor, On Your Mark
Kicks hadden iets minder hol gemogen, maar de rest van de plaat maakt dat meer dan goed 
Hele dikke plaat zeg! Die anti ook 
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Het worden in totaal 6 solotracks, vertelde hij in een interview.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Dikke melo en heerlijke volle lead. D-Sturb heeft zo ziek veel potentie en af en toe laat hij het zien!
Meestal raakt D-Sturb bij mij of een schot in de roos of de plank volledig mis. Deze plaat is er iig eentje van de eerste categorie, goed teken dus
benieuwd naar de rest.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008

Dit heb ik ookSL8492 wrote:Meestal raakt D-Sturb bij mij of een schot in de roos of de plank volledig mis.
Had niet misstaan op het nieuwe Rebelion album.
On Your Mark wel erg fijn!
On Your Mark wel erg fijn!
Wel een funny plaatje. Deze vocals zijn wel erg gaaf 
On Your Mark is echt toffe plaat, en dan dit....
1 april valt vroeg dit jaar.makrooy wrote:View on YouTube
Ik denk dat hij hier gewoon een live plaat van wou maken (mijn gok). Zal het live misschien nog wel leuk doen maar het klinkt nu behoorlijk saai.
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Verschrikkelijke plaat helaas
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Die kick

Jezus die kicks...
Wat een contrast met On Your Mark.
Wat een contrast met On Your Mark.
Ik vind dat hij wel leuk met de vocals heeft gespeeld, verder is die anti met deze kick gewoon om te huilen. Het is niet eens een hele heppiedepeppie melodie. Hij had deze best door kunnen trekken met een ietwat betere kick en het was een heel tof plaatje geweest. Niet bijzonder, maar gewoon gaaf. De drive die er in zit gaat er voor mij gewoon uit dankzij die saaie anti met slechte kicks.makrooy wrote:View on YouTube
Oké, Born To Rage is dus zo'n misgeslagen plankFranky wrote:Dit heb ik ookSL8492 wrote:Meestal raakt D-Sturb bij mij of een schot in de roos of de plank volledig mis.al is het wel vaker een schot in de roos dan een misgeslagen plank
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Born to Rage is duidelijk een plaat voor de dansvloer. Ik vind het als luisterplaat ook een toffe plaat, ik hou van die kicks 
Vet gedaan met die vocals, maar die kicks klinken echt ruk