Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On Your Mark, Party At My Place en Obey zijn vet! Rest is echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Obey is echt vet! :worship: Be a bitch en Born to Rage had ie van mij achterwege mogen laten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind eigenlijk elke plaat wel vet! Born to Rage wel het minst, maar is wel ok.

Be A Bitch vind ik trouwens wel echt vet! Die melodie is echt heerlijk! Hij was nog beter geweest zonder de tweede anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On Your Mark: Vind dit nummer een heerlijke melodie hebben. Heel opzwepend en energiek. Alleen lijkt het alsof er een woord mist in de vocal. On your mark, ready, set. Let's get it (on). Vind de anti in dit nummer niet storend. Had gedacht dat het daar nog wel fout kon gaan, maar vind hem hier wel echt iets toevoegen. Agressieve felle screech die flink wat energie meegeeft.

Born To Rage: Hoe goed ik On Your Mark vind, zo beroerd vind ik dit klinken. Kan hier dus echt totaal niets mee. Kicks vind ik nergens naar klinken, veel kickrolls op elk willekeurig moment. Daar kan de melodie in de build-up naar de climax (of eigenlijk mid-outro) niets aan veranderen.

Party At My Place: Veel gepingpong in de mid-intro, dan haak ik eigenlijk al direct af. Smaak kwestie natuurlijk, maar voor mij werkt het volledig averechts. Hopelijk dat er dan wel een degelijke climax aan vast hangt met een goede melodie. Dat is gelukkig dan wel het geval. Maar zoals veel nummers van D-Sturb vind ik het ene gedeelte vet, en het andere kan me totaal niet bekoren. Outro weer hetzelfde als de midintro. Nee, ook niet voor mij dit.

Be A Bitch: Goede build-up wat helaas uitmondt in een anti waarbij de kicks weer alle kanten opvliegen. Daarna een 2e anti waarbij dit minder het geval is, maar liever had ik gezien dat de melodie doorgetrokken zou worden, wat daarna wel nog gebeurt. Als die eerste anti was weggelaten, was deze al een stuk beter te pruimen geweest.

Apocalyptic Darkness: Deze is al een tijd bekend. Valt ook totaal niet in het straatje wat ik vet vind. Vind de kicks maar raar klinken, kan er niet echt aan wennen helaas. De climax ga ik geen woorden aan vuil maken. Kicks die weer alle kanten uitvliegen. Ook dat meepitchen met de melodie vind ik nergens naar klinken. Next.

Obey: De laatste. Tot nu toe maar 1 nummer wat me echt heeft kunnen overtuigen. Hopen dat deze daar nog verandering in kan brengen. Kicks lijken me live wel aardig hard te gaan. Zonde dat het natuurlijk weer uitmondt in een anti. Hierna wel een climax met melodie maar die kan me ook niet overtuigen. Niet heel slecht, maar zal me verder ook niet bijblijven.

Conclusie: Had toch wel gehoopt dat er meer nummers op zouden staan die me zouden bevallen. Alleen On Your Mark zou ik wel vaker opzetten. Party At My Place, Be A Bitch en Obey vind ik vrij 13/12. Apocalyptic Darkness en Born To Rage laat ik maar helemaal aan me voorbij gaan. Hoopte D-Sturb eens een bezoek te brengen dit festival seizoen, maar dit mini album heeft me alleen overtuigt om dat maar niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
On Your Mark en Party At My Place zijn nog leuke platen, de rest toch beetje teleurstellend :/


Hier sluit ik mij bij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf gebeurd er af en toe in die platen man :huh: De potentie is er wel, maar de helft wordt verneukt door gare kicks en oorverdovend slechte en lelijke kickrolls. Overigens lijkt een uur van dit soort muziek me echt veel te veel van het goede en ontzettend eentonig, maar af en toe een plaatje tussendoor is nog wel leuk (zoals High Power op The Return of HHZ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
On Your Mark en Party At My Place zijn nog leuke platen, de rest toch beetje teleurstellend :/


Hier sluit ik mij inderdaad bij aan. Had toch echt meer verwacht van D-Sturb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Born To Rage en Apocalyptic Darkness hebben nogal een hoog ping pong gehalte, jammer genoeg totaal niet mijn ding.

Party At My Place heeft niet echt een geweldige anti naar mijn smaak, continu die korte pauze's vind ik erg hinderlijk. Lijkt me vooral live heel vervelend. De climax vind ik dan wel weer lekker, leuke melodie en lekkere drive.

Obey en Be a Bitch op zich grappige beuk platen voor op een feest, maar verder doet het me weinig. Ik zou ze niet zo snel aanzetten thuis. Er zijn ook al genoeg van dit soort platen dus brengt in mijn ogen weinig bijzonders.

Dan blijft On Your Mark als laatste over, de enige plaat die ik echt heel vet vind. Had het sfeertje en de style van deze plaat het liefst in meerdere platen terug gezien. Daarom niet echt aan bij besteed dit mini album, ik had persoonlijk andere verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dubbele post :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
On Your Mark en Party At My Place zijn nog leuke platen, de rest toch beetje teleurstellend :/

Kan me hier volledig in vinden!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle