Briljante plaat 
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Dillytek ft. 360 - No Guts, No Glory! (Defqon.1 Australia Anthem 2015) (Q116)
- View the latest post: V.A - No Guts, No Glory EP (Q114)
- View the latest post: Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (Defqon.1 2015 Anthem) (Q113)
- View the latest post: D-Sturb & Sefa - Nothing Like The Oldschool (D-Sturb Edit)
- View the latest post: Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix / D-Sturb Level 3 'The Breakthrough' Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Imo de vetste D-Sturb plaat! Niet al te veel poespas met verschillende kicks die heen en weer vliegen, een ontzettend sterke melodie en een hele dikke anti! 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jaa, heerlijk plaatje weer van hem! 
Die midintro is echt heel gaaf zeg, veel fijnere kicks dan er normaal in D-Sturb platen zitten! Fijne sfeertje ook, voornamelijk door die vocals. Daarna begon die climax en was ik echt heel enthousiast dat er eindelijk een vette D-Sturb plaat voor mij uitkwam, komt die anti met dat kickgestuiter....... Gelukkig komt het wel in de tweede climax terug, maar toch vind ik hem zo velen malen minder.
Mid intro kicks zijn voor mij meteen het hoogtepuntje van de plaat 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Die laatste kicks in de midintro
Vind de anti deze keer wat minder gelukt, jammer. Toch blijf ik de stijl van D-Sturb echt ontzettend vet vinden! 
Melodie komt inderdaad wel aardig overeen
Kicks doen we af en toe denken aan Choppin Bodies, Don't Fuck With The Radical en Prostitute, maar dat is absoluut niet erg.
Vette plaat geworden.
Ik heb normaal een pleuris hekel aan een anti climax maar vind het hier erg goed gelukt, zeker omdat de melodie nog terugkomt. Die 2e kick in de mid is gruwelijk vet.
Dijk van een plaat!
Dijk van een plaat!
Vind de anti wat minder, maar verder wel een van de betere platen van deze man de afgelopen tijd. 2e climax

Die vocals zijn wel het kansloos level 100, maar verder is het wel een vette track geworden. Vind de anti echt heel nice, terwijl ik daar normaal niet zo van ben. Merk wel dat de synths die D-Sturb gebruik me een beetje beginnen te vervelen.