Intro is echt super gedaan. Die reversed in combinatie met dat gespeel met de vocal. Heel subtiel het Q-geluidje er in verwerkt. De break is opzich ook gaaf gedaan, die rap-vocalen in combinatie met die viool-achtige synth er onder. Melodie pakt me ook heel erg, maar die (pitchende) kicks klinken echt ontzettend lelijk. Had er fijne kicks onder gezet en je had echt een topnummer.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Die midintro! 
Zo'n lang rapstuk in het midden kun je toch niks mee? Of zijn er mensen die dit helemaal mee gaan rappen?
Ik ben hem al van buiten aan het leren.Chroman wrote:Zo'n lang rapstuk in het midden kun je toch niks mee? Of zijn er mensen die dit helemaal mee gaan rappen?
Ik van binnen, veel warmer.DL22 wrote:Ik ben hem al van buiten aan het leren.Chroman wrote:Zo'n lang rapstuk in het midden kun je toch niks mee? Of zijn er mensen die dit helemaal mee gaan rappen?
Het was toch vrij warm vandaag, ik doe het buiten.jaron123 wrote:Ik van binnen, veel warmer.DL22 wrote:Ik ben hem al van buiten aan het leren.Chroman wrote:Zo'n lang rapstuk in het midden kun je toch niks mee? Of zijn er mensen die dit helemaal mee gaan rappen?