Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 18:52 
 
Hardtraxx Crew

D-Block & S-te-Fan - The Future (EVO081)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 16/11/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - The Future

Samples:



Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 22:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel gaaf, wat ze zelf al zeggen, een keer iets minder zaalgericht, dat is juist hetgeen wat mij altijd een beetje weghoudt bij DBSTF, het is zo gefocused op live, zeer weinig dynamiek in de platen, maar bij deze lijkt dat niet het geval, benieuwd naar de volledige track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 18:05 
 
Hardtraxx Crew

De breaks zijn vet, vette "finale" sfeer :D maar vind de climaxes een beetje leeg klinken, en verder ook niet heel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich een creatief plaatje maar doet me niet zoveel helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climaxes zijn inderdaad wat leeg/saai, maar kwalitatief steekt het toch weer goed in elkaar.

Imo "slechtste" solo plaat van het album en dan nog scoort hij een 7 kun je nagaan wat voor kwaliteit deze knapen afleveren! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie ligt me niet fijn in het gehoor. Ook veel te druk ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 20:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeer en melodie! Verder is weer standaard DBSTF en daardoor niet heel interessant voor mij.
Echter ga ik deze wel wat vaker opzetten door de melodie denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie en sfeer geven wel net iets extra´s aan deze plaat, want verder is hij niet heel interessant.
Maar zoals al eerder gezegd, ik zal hem ook wel vaker opzetten door die melodie en sfeer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
ik vind de kicks te hard


Miet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg leuke track dit.
Zoals ze zelf ook zeggen, is het inderdaad geen grote partytrack. Maar dat vind ik persoonlijk ook helemaal niet erg. Heerlijke hardstyle voor op de koptelefoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg een beetje Noisecontrollers-feels bij deze plaat. Geen grote fan van de kicks in deze, maar verder sterke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 01:51 
 
Hardtraxxer

Het had zo vet kunnen zijn, maar de plaat mist die extra lading die deze track belooft. JDX had er even bij mogen zitten om deze plaat dat grootse effect te geven, dat theatrale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 18:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Het had zo vet kunnen zijn, maar de plaat mist die extra lading die deze track belooft. JDX had er even bij mogen zitten om deze plaat dat grootse effect te geven, dat theatrale.

Ik heb hem nu wat vaker geluisterd en vind het zo ontzettend zonde dat dit weer zo'n vlakke harde plaat zonder enige dynamiek is. De lead is zo schel en past eigenlijk niet bij de sfeer en melodie in deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sfeer en melodie zijn echt top :loving: Vind de kicks er alleen niet helemaal bij passen, iets 'te hard' wat de sfeer niet ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 20:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave melodie en sfeeer :loving: Het is uiteindelijk echt een heel gaaf album geworden zeg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle