Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, vind dit echt een saaie plaat geworden.
Die melodie is heilig, en anders vond ik dat de originele kicks veel meer kracht hadden.
Dit zal waarschijnlijk een nietszeggend plaatje worden die in de vergetelheid raakt.
Benieuwd naar de nieuwe solo van DBSTF. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 12:37 
 
Hardtraxxer

2e climax :D fijne kicks. 1e climax doet me niet heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel nooit wat mee gehad. Deze eerste drop/climax/qlimax/anti-climax of hoe je het ook wil
noemen heb ik ook niks mee. Die tweede is wel nice vooral die laatste kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 13:48 
 
Hardtraxx Crew

Geert4r3nd schreef:
2e climax :D fijne kicks. 1e climax doet me niet heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 1e "climax" is toch gewoon de midintro?

(Om ff het climax verhaal weer op te rakelen!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

2e stuk :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet deze remix! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
pim__ schreef:
hmmm vind de climax vetter dan de anti-climax. Wat jullie? Ben eigenlijk wel een beetje anti-anti-climax


Nose exhale


Afbeelding

=
unlimited energy
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Ook geen fan van het eerste stuk. 2e deel is dik :worship: Maar denk toch dat ie snel gaat vervelen. Denk vooral omdat het sterkste deel van de track nog steeds de melodie is. En die kennen we al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Drops is imo een fijnere term, juist omdat ie universeel wordt gebruikt. Ik zie en hoor het gebruik van climax ook steeds minder overigens. Prima.


Is een drop niet dat stukje wat vaak voor een climax zit. Dat het geluid even helemaal wegvalt en daarna de climax er vol in klapt. Het is ook maar wat semantiek, dus het maakt allemaal niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Zitten wel een paar dikke kicks in, maar daar blijft het ook wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie vond ik het enige leuke aan het origineel. Deze is mooi intact gelaten dus dat is een pluspunt :). Ik vind het idee van de mid-intro/1e anti-climax leuk, maar de uitvoering wat minder lekker. Ik ben wel benieuwd hoe het klinkt als je er een Trap versie van maakt, dat kan wel eens interessant worden. De 2e anti-climax vind ik dan weer helemaal niks met die kicks en heeft tevens een te lange opbouw naar mijn mening.

Net als met Believe een plaat met wat plussen en minnen, al zijn het dit keer wat meer minpunten dan pluspunten, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die midintro pakt me op de een of andere manier heel erg, vind het echt heel leuk gedaan ^^ Ook die laatste climaxkicks zijn heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die echte 'drop' climax waar hij het zelf over had in het filmpje gaat het wel retedik doen op de dansvloer natuurlijk. Maar ik zou 'm thuis niet zo snel op zetten. Het is wel dik, maar toch mis ik een bepaalde energie. Vind het iig geen afbreuk doen aan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de plaat na meerdere keren luisteren toch weinig drive hebben. Mss omdat er evenlange opbouwmomenten in de plaat zitten als de anti's zelf. Waardoor ik voor het gevoel de helft van de tijd zit te 'wachten' en dat haalt veel energie weg. Maar de 2e anti maakt wel veel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf gebeurd er allemaal in deze track joh, totaal random en zwaar irritant al die super hippe switches. Ik kruip snel weer in m'n hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:

Is een drop niet dat stukje wat vaak voor een climax zit. Dat het geluid even helemaal wegvalt en daarna de climax er vol in klapt. Het is ook maar wat semantiek, dus het maakt allemaal niet uit.


Noemen de rawstylers dat niet een fake / false drop

EDIT: nee wacht dat is wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 00:26 
 
Hardtraxxer

Laten we ON TOPIC gaan aub... Wat vinden we van de plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 10:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kwalitatief erg sterke plaat! Ik vind de drops ook heel gaaf. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen climax achteraan zit. Verder lekker plaatje hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 11:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Zitten wel een paar dikke kicks in, maar daar blijft het ook wel bij.

Dit.

Midintro vind ik vervelend met al die verschillende stukken, de melodie is oke, maar dat was hij in het origineel ook wel. De opbouw naar de climax vind ik veel te lang, ondanks dat dat is om te hypen zoals uitgelegd in de video. Kicks in de tweede climax vind ik lekker, verder totaal niet spannend.

Kwalitatief vind ik dit ook niet geweldig om eerlijk te zijn. De sounds zijn natuurlijk prima, maar het steekt allemaal niet zo lekker in elkaar, dit valt mij het meeste op in de midintro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Magnetron schreef:
Vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Zitten wel een paar dikke kicks in, maar daar blijft het ook wel bij.

Dit.

Midintro vind ik vervelend met al die verschillende stukken, de melodie is oke, maar dat was hij in het origineel ook wel. De opbouw naar de climax vind ik veel te lang, ondanks dat dat is om te hypen zoals uitgelegd in de video. Kicks in de tweede climax vind ik lekker, verder totaal niet spannend.

Kwalitatief vind ik dit ook niet geweldig om eerlijk te zijn. De sounds zijn natuurlijk prima, maar het steekt allemaal niet zo lekker in elkaar, dit valt mij het meeste op in de midintro.


Helemaal mee eens. Ik was eigenlijk al helemaal blij dat dit soort tracks niet of nauwlijks meer gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, deze spreekt me totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar leuke kicks maar verder is 't allemaal veel te random.
Onsamenhangende troep en ik was idd ook blij dat dit soort tracks nauwelijks nog gemaakt werden maar helaas daar is isaac
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik was eigenlijk al helemaal blij dat dit soort tracks niet of nauwlijks meer gemaakt worden

Dit dus xd. Krijg weer helemaal de kriebels en instant flashbacks naar naar een aantal jaar gelden toen je al die vreselijk house/harddrop achtige platen had. Echt helemaal niks voor mij dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere Qlimax
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle