Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Inderdaad, vind dit echt een saaie plaat geworden.
Die melodie is heilig, en anders vond ik dat de originele kicks veel meer kracht hadden.
Dit zal waarschijnlijk een nietszeggend plaatje worden die in de vergetelheid raakt.
Benieuwd naar de nieuwe solo van DBSTF. :woot:
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
2e climax :D fijne kicks. 1e climax doet me niet heel veel.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Origineel nooit wat mee gehad. Deze eerste drop/climax/qlimax/anti-climax of hoe je het ook wil
noemen heb ik ook niks mee. Die tweede is wel nice vooral die laatste kicks
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Geert4r3nd wrote:2e climax :D fijne kicks. 1e climax doet me niet heel veel.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
De 1e "climax" is toch gewoon de midintro?

(Om ff het climax verhaal weer op te rakelen!!)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
2e stuk :worship: :drool:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Heel erg vet deze remix! :worship:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Anonymous wrote:
pim__ wrote:hmmm vind de climax vetter dan de anti-climax. Wat jullie? Ben eigenlijk wel een beetje anti-anti-climax
Nose exhale
Image

=
unlimited energy
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Ook geen fan van het eerste stuk. 2e deel is dik :worship: Maar denk toch dat ie snel gaat vervelen. Denk vooral omdat het sterkste deel van de track nog steeds de melodie is. En die kennen we al.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Mark With A Tarrel wrote: Drops is imo een fijnere term, juist omdat ie universeel wordt gebruikt. Ik zie en hoor het gebruik van climax ook steeds minder overigens. Prima.
Is een drop niet dat stukje wat vaak voor een climax zit. Dat het geluid even helemaal wegvalt en daarna de climax er vol in klapt. Het is ook maar wat semantiek, dus het maakt allemaal niet uit.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Zitten wel een paar dikke kicks in, maar daar blijft het ook wel bij.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Melodie vond ik het enige leuke aan het origineel. Deze is mooi intact gelaten dus dat is een pluspunt :). Ik vind het idee van de mid-intro/1e anti-climax leuk, maar de uitvoering wat minder lekker. Ik ben wel benieuwd hoe het klinkt als je er een Trap versie van maakt, dat kan wel eens interessant worden. De 2e anti-climax vind ik dan weer helemaal niks met die kicks en heeft tevens een te lange opbouw naar mijn mening.

Net als met Believe een plaat met wat plussen en minnen, al zijn het dit keer wat meer minpunten dan pluspunten, helaas.
Last edited by SL5963 on 19 May 2021 13:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Die midintro pakt me op de een of andere manier heel erg, vind het echt heel leuk gedaan ^^ Ook die laatste climaxkicks zijn heerlijk!
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Die echte 'drop' climax waar hij het zelf over had in het filmpje gaat het wel retedik doen op de dansvloer natuurlijk. Maar ik zou 'm thuis niet zo snel op zetten. Het is wel dik, maar toch mis ik een bepaalde energie. Vind het iig geen afbreuk doen aan het origineel.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik vind de plaat na meerdere keren luisteren toch weinig drive hebben. Mss omdat er evenlange opbouwmomenten in de plaat zitten als de anti's zelf. Waardoor ik voor het gevoel de helft van de tijd zit te 'wachten' en dat haalt veel energie weg. Maar de 2e anti maakt wel veel goed.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Wtf gebeurd er allemaal in deze track joh, totaal random en zwaar irritant al die super hippe switches. Ik kruip snel weer in m'n hol.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
tjakevladze wrote:
Is een drop niet dat stukje wat vaak voor een climax zit. Dat het geluid even helemaal wegvalt en daarna de climax er vol in klapt. Het is ook maar wat semantiek, dus het maakt allemaal niet uit.
Noemen de rawstylers dat niet een fake / false drop

EDIT: nee wacht dat is wat anders.
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 49 minutes ago
Laten we ON TOPIC gaan aub... Wat vinden we van de plaat?
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Kwalitatief erg sterke plaat! Ik vind de drops ook heel gaaf. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen climax achteraan zit. Verder lekker plaatje hoor. :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Magnetron wrote:Vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Zitten wel een paar dikke kicks in, maar daar blijft het ook wel bij.
Dit.

Midintro vind ik vervelend met al die verschillende stukken, de melodie is oke, maar dat was hij in het origineel ook wel. De opbouw naar de climax vind ik veel te lang, ondanks dat dat is om te hypen zoals uitgelegd in de video. Kicks in de tweede climax vind ik lekker, verder totaal niet spannend.

Kwalitatief vind ik dit ook niet geweldig om eerlijk te zijn. De sounds zijn natuurlijk prima, maar het steekt allemaal niet zo lekker in elkaar, dit valt mij het meeste op in de midintro.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
The Venator wrote:
Magnetron wrote:Vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Zitten wel een paar dikke kicks in, maar daar blijft het ook wel bij.
Dit.

Midintro vind ik vervelend met al die verschillende stukken, de melodie is oke, maar dat was hij in het origineel ook wel. De opbouw naar de climax vind ik veel te lang, ondanks dat dat is om te hypen zoals uitgelegd in de video. Kicks in de tweede climax vind ik lekker, verder totaal niet spannend.

Kwalitatief vind ik dit ook niet geweldig om eerlijk te zijn. De sounds zijn natuurlijk prima, maar het steekt allemaal niet zo lekker in elkaar, dit valt mij het meeste op in de midintro.
Helemaal mee eens. Ik was eigenlijk al helemaal blij dat dit soort tracks niet of nauwlijks meer gemaakt worden.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nee, deze spreekt me totaal niet aan.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Een paar leuke kicks maar verder is 't allemaal veel te random.
Onsamenhangende troep en ik was idd ook blij dat dit soort tracks nauwelijks nog gemaakt werden maar helaas daar is isaac
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
Nuracore wrote:Ik was eigenlijk al helemaal blij dat dit soort tracks niet of nauwlijks meer gemaakt worden
Dit dus xd. Krijg weer helemaal de kriebels en instant flashbacks naar naar een aantal jaar gelden toen je al die vreselijk house/harddrop achtige platen had. Echt helemaal niks voor mij dit :P
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Lekkere Qlimax