Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tof gedaan deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 21:43 
 
Hardtraxxer

Ik ben oprecht benieuwd naar mensen die zeggen dat SZP ''steeds hetzelfde trucje'' doen:

1) Hoeveel stront ze in hun oren hebben?
2) Op welke über speakers ze naar muziek luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Ik ben oprecht benieuwd naar mensen die zeggen dat SZP ''steeds hetzelfde trucje'' doen:

1) Hoeveel stront ze in hun oren hebben?
2) Op welke über speakers ze naar muziek luisteren?


Ben je over Mandy heen en nu voor SZP?

Waarschijnlijk denken de mensen die SZP vaak het zelfde truukje vinden doen (dus niet de zelfde plaat) van jou

1) Hoeveel stront heb je op je om zo diep in hun aars te zitten
2) Hoe fanboy jij bent

Ik snap prima dat mensen dit over SZP zeggen, bij mids altijd maar vagere kicks proberen en van die meezing melodieën met vaak de zelfde kick in de climax. Zelfs in de tijd van Funky Shit, Hit The Funk tot ze het omsloegen bij The Project waren hun platen enorm het zelfde.

Niet eens uitmakende dat veel mensen zeggen dat ze het alsnog tof vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet hier spontaan van poepen, brb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laat gaan joh BB, die vent komt weer ff wat self-made onzin op het forum kalken zonder enige tekst of uitleg. Over het paard getilde draak dat het is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:38 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Ik snap prima dat mensen dit over SZP zeggen, bij mids altijd maar vagere kicks proberen en van die meezing melodieën met vaak de zelfde kick in de climax. Zelfs in de tijd van Funky Shit, Hit The Funk tot ze het omsloegen bij The Project waren hun platen enorm het zelfde.

Niet eens uitmakende dat veel mensen zeggen dat ze het alsnog tof vinden :lol:


Verrek, ik heb ff willekeurig achter elkaar geluisterd:

Let The Pistol Go
Meltdown
The Project
Basstrain
Burn Remix
Stand Strong
Unity
Our Church
March of the Rebels
The XPRMNT
The Outbreak

Zijn indd, op een ander melodietje na, praktisch dezelfde tracks. Dus ik snap nu dat jullie dat een trucje noemen. Sorry Corry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 16:15 
 
Hardtraxxer

Nummer heet 'The Clock' bron: D-Block & S-te-Fan's Podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



@13:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
1) Hoeveel stront heb je op je om zo diep in hun aars te zitten
2) Hoe fanboy jij bent


De onwetendheid, prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 17:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
1) Hoeveel stront heb je op je om zo diep in hun aars te zitten
2) Hoe fanboy jij bent


De onwetendheid, prachtig.


Vertel meid, laat ons mee gaan in jouw denkwijze, ik snap natuurlijk dat wij niet waardig zijn maar probeer het nou gewoon.

The Z. schreef:
Niet eens uitmakende dat veel mensen zeggen dat ze het alsnog tof vinden :lol:

Verrek, ik heb ff willekeurig achter elkaar geluisterd:

Let The Pistol Go
Meltdown
The Project
Basstrain
Burn Remix
Stand Strong
Unity
Our Church
March of the Rebels
The XPRMNT
The Outbreak

Zijn indd, op een ander melodietje na, praktisch dezelfde tracks. Dus ik snap nu dat jullie dat een trucje noemen. Sorry Corry!


Geen probleem Corry, probeer het nog eens met een reeks platen uit de zelfde periode en niet over een tig aantal jaren. En niemand zegt wederom dat het exact de zelfde platen zijn. Wel grappig dat de verdedigende partij dat altijd gelijk roept dat de andere dit zegt.

Oh goh laten we zeggen. Funky Shit, Hit The Funk, The Wave Remix, Let The Pistol Go, Get Your Hands Up, Here Comes The Boom en Basstrain. Allemaal lompe anti's met de zelfde soort kicks. Top periode imo.

En daarna Unity, March Of The Rebels, Meltdown, The Game Changer, Hardstyle Disco Remix, The Project, The XPRMNT.
Allemaal experimentele kicks in de mid en vervolgens een melodieuze climax met de zelfde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
1) Hoeveel stront heb je op je om zo diep in hun aars te zitten
2) Hoe fanboy jij bent


De onwetendheid, prachtig.


Vertel meid, laat ons mee gaan in jouw denkwijze, ik snap natuurlijk dat wij niet waardig zijn maar probeer het nou gewoon.


Dat zou mijn inziens wat vertrouwelijkheid schaden dus dat laat ik mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub Zero Project momenteel: verschrikkelijk
D-Block & S-Te-Fan momenteel: verschrikkelijk

Deze plaat: Wauw. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat. Was op qlimax erg bang dat ze niks met de melodie zoidne doen nadat de tweede climax begonnen was. Juist het uitblijven van de melodie geeft het uiteindelijk zoveel energie mee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 01:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Sub Zero Project momenteel: verschrikkelijk
D-Block & S-Te-Fan momenteel: verschrikkelijk

Deze plaat: Wauw. (L)

Hoe dan? :/
Deze plaat is toch gewoon precies een combinatie van de huidige stijl van beiden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
G1LL schreef:
Sub Zero Project momenteel: verschrikkelijk
D-Block & S-Te-Fan momenteel: verschrikkelijk

Deze plaat: Wauw. (L)

Hoe dan? :/
Deze plaat is toch gewoon precies een combinatie van de huidige stijl van beiden...


Zo hoor ik het absoluut niet. Kicks neigen hier meer naar gated dan naar dat psy achtige stijltje. Dus is dit voor mij een stuk beter :woot: . 'T is minder geforceerd ofzo, weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 16:32 
 
Artiest

G1LL schreef:
Sub Zero Project momenteel: verschrikkelijk
D-Block & S-Te-Fan momenteel: verschrikkelijk

Deze plaat: Wauw. (L)


Due to all respect and I know everyone has a different opinion, but it is beyond my understanding how anyone could find DBSTF horrible right now. Imo they're in their best time after 2009. :huh: Pls explain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic schreef:
G1LL schreef:
Sub Zero Project momenteel: verschrikkelijk
D-Block & S-Te-Fan momenteel: verschrikkelijk

Deze plaat: Wauw. (L)


Due to all respect and I know everyone has a different opinion, but it is beyond my understanding how anyone could find DBSTF horrible right now. Imo they're in their best time after 2009. :huh: Pls explain.


I don't like the way they use kicks. Good examples are Louder and The Ultimate Celebration if you're looking to some recent tracks. Furthermore I don't like that high vocal use they're using a lot of times. They still make some good melodies, but euforic hardstyle is not my cup of tea the last few years.

But this track is very nice! The high vocal is something I don't like but the melodie and kicks are very nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe die melodie erin komt in na die anti... wtf :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 14:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Z. schreef:

Verrek, ik heb ff willekeurig achter elkaar geluisterd:

Let The Pistol Go
Meltdown
The Project
Basstrain
Burn Remix
Stand Strong
Unity
Our Church
March of the Rebels
The XPRMNT
The Outbreak

Zijn indd, op een ander melodietje na, praktisch dezelfde tracks. Dus ik snap nu dat jullie dat een trucje noemen. Sorry Corry!


Zou niet weten waarom je je zou moeten verontschuldigen. Er worden regelmatig artiesten gehyped die altijd hetzelfde trucje doen. Zolang het werkt, werkt het en ik denk dat deze heren genoeg kwaliteiten hebben om ook weer vernieuwend te zijn op het moment dat het nodig is. Het is al erg knap dat je je als artiest in de huidige tijd kunt onderscheiden met een eigen unieke sound. Overigens vind ik ze best gevarieerd produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind ze persoonlijk wel telkens het zelfde trucje uitvoeren.

Maar wat je zegt, als het werkt en je fanbase dicht het dan moet je er mee doorgaan, je kan niet iedereen pleasen, maar je kan er ook niet eeuwig op teren. Het is nogsteeds wel hun eigen stijl.

Ze hebben hun stijl mijn inziens toen al met The Project omgegooid nadat ze heel vaak platen als Funky Shit, Hit The Funk e.d. hadden gemaakt. Dat was veel het zelfde idee. Toen met The Project sloegen ze het compleet om.

Dus inderdaad, ze zouden zo iets anders kunnen doen als ze willen, twijfel ook zeker niet aan het kunnen van deze twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor diegene die willen

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:06 
 
Hardtraxx Crew

Word wss weer offline gehaald, is bij mij ook gebeurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet bij elke track dan perse het wiel opnieuw uitgevonden worden? Lijkt wel alsof er nu gezegd wordt dat "hetzelfde trucje" betekend dat er weer wat anders gedaan wordt. Beetje zeuren om het zeuren, imo.


Deze plaat klinkt fris, heeft dikke kicks en is weer anders dan eerder gehoord. Geslaagde collab. :thumbup:

Mark With A Tarrel schreef:
Dat zou mijn inziens wat vertrouwelijkheid schaden dus dat laat ik mooi.

Hahaha, denk dat ik weet wat/hoe je dit bedoelt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Moet bij elke track dan perse het wiel opnieuw uitgevonden worden? Lijkt wel alsof er nu gezegd wordt dat "hetzelfde trucje" betekend dat er weer wat anders gedaan wordt. Beetje zeuren om het zeuren, imo.


Zeker niet, maar het is wel het zelfde soort stijl/kicks al sinds The Project toen dat zo'n succes werd. Net als dat mensen aanmerken dat Delete, B-Front e.d. veel het zelfde doen. Het wiel opnieuw uitvinden om de 3 platen is overdreven, maar als ik bijvoorbeeld naar een Clockartz, Jack Of Sound oid kijk, die houden het redelijk vernieuwend zonder elke keer het wiel opnieuw uit te vinden.

Heb het idee dat men denkt dat ik zeg dat SZP geen eigen stijl hebben en elke keer hun plaat copy/pasten of dat ze niet creatief genoeg zijn, want dat zeg/bedoel ik zeker niet.

Als je terug kijkt naar de topics van platen als Hit The Funk, The Wave Remix de andere platen vlak voor The Project dan zien je dat ze soortgelijk commentaar kregen :P.

Je kan toch zat zijn van het zelfde trucje keer op keer, betekent zoals gezegd niet dat de plaat elke keer precies het zelfde is of dat je de plaat zelf gelijk kut vindt want:

Citaat:
Deze plaat klinkt fris, heeft dikke kicks en is weer anders dan eerder gehoord. Geslaagde collab. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het moment dat de melodie weer terugkomt na de anti.
Echt onwijs tof tedaan :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle