Fuuucking hel wat een plaat
Die schelle synth is zo lekker!
Kicks ook 10/10
Kicks ook 10/10
En wat wil je hiermee bereiken?Jambekkieee wrote:Volgens mij is Sub Zero Project een van de namen geweest die de scene de hoognodige nieuwe boost heeft gegeven met die psy kicks van ze.
the fuck?Bryan_Hardstyle wrote:
En wat wil je hiermee bereiken?
Intersubjectieve realiteitzeke wrote:En wat wil je daarmee bereiken?
Bryan_Hardstyle wrote:En wat wil je hiermee bereiken?Jambekkieee wrote:Volgens mij is Sub Zero Project een van de namen geweest die de scene de hoognodige nieuwe boost heeft gegeven met die psy kicks van ze.
Oh, ik dacht al. Misschien kon je even quoten, het zorgde voor verwarring voor mij namelijk.Jambekkieee wrote:Bryan_Hardstyle wrote:En wat wil je hiermee bereiken?Jambekkieee wrote:Volgens mij is Sub Zero Project een van de namen geweest die de scene de hoognodige nieuwe boost heeft gegeven met die psy kicks van ze.
Discussie vorige pagina.
oops vergeten erbij te zettenzeke wrote:@ 33:17
Kan ook gewoon foutje van Q zijn, organisaties zijn over het algemeen niet zo goed met titels van tracks weten.
Denk niet dat diegene aandachtig naar de track heeft zitten luisteren en een naam heeft bedacht die hem het meest logisch leek.Pedaalemre wrote:Kan ook gewoon foutje van Q zijn, organisaties zijn over het algemeen niet zo goed met titels van tracks weten.
Dylan053 wrote:kingxxl wrote:Zo ontzettend goed dit