Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax

Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Alles voor de melodie “oké leuk maar kom op er moet wat gebeuren”, dan komt die meldodie
en dan denk ik man wat zonde dat er weer teveel SZP in zit
Doe maar een DBFST edit 
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Dit is toch niet meer normaal

-
HHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2018
- last seen Jan 2021
ivo024 wrote:Dit is toch niet meer normaal![]()
Zelfde trucje als altijd met SZP. Geen fan.
Als het een solo van DBSTF zou zijn, met die melodie en vocals had het een vervolg van Ghosts Stories kunnen zijn.. Wat zoveel beter zou uitpakken dan dit..Mark With A Tarrel wrote:Klinkt alsof DBSTF alleen de vocalen en melodie aangeleverd hebben.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ditmakrooy wrote:Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax![]()
![]()
Vind deze track juist vet door beide invloeden. Met die anti naar melo inderdaad 
Dit nummer was voor mij de verrassing van de avond. Had er nog helemaal niks van gehoord, en hij klonk zo ontzettend vet 
Vind de kicks hierin ook heeel vet! Klappen er flink op
Zoooo hee dit inderdaad, dat viel mij ook op! Wat enorm vet gedaan.makrooy wrote:Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax![]()
![]()
Was even bang dat er geen melo-climax kwam maar toen bedacht ik me dat het ook een DBSTF plaat was, echt heel vet gedaan!
Precies dit! Echt heel vet bedacht!makrooy wrote:Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax![]()
![]()
Mega dikke kick ook!
Belachelijk vette plaat ook, geslaagde samenwerking!
Ook ik was compleet verrast tijdes het terugkomen van de melodie in de 2e climax. In positieve zin natuurlijk
Hitje dit 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Geslaagde collab dit
Eerste anti is echt dik en had wel zoiets verwacht, maar wat baalde ik toen de tweede ook zo begon, maar dat sloeg weer snel om toen het daarna weer een normale climax werd. Vet gedaan 
Vette collab. Leuke kicks in de anti en bij de melodie gelukkig ook geen storende kicks.
Oei, deze is dik zeg. Zaterdag gemist omdat ik toen precies moest pissen, maar goeiendag
.
Dit was live zo vet, ik baalde al dat er weer een anti kwam. Komt die melodie ineens weer terugmakrooy wrote:Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax![]()
![]()
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 23 days ago
Mwah, wel goeie combi van stijlen maar vind het weinig bijzonders verder, ik begin die SZP kicks ook een beetje zat te worden. Jammer dat ze hun eigen dingetje zo uitmelken.
Was gruuuuuwelijk gaaf live! Heerlijke vocalen en melodie. Maar die kicks
Ook een leuke verrassing dat de tweede climax overgaat van een anti in een gewone climax.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Volgens mij is van deze track prima zelf een melodie edit te makenKoen wrote:Als het een solo van DBSTF zou zijn, met die melodie en vocals had het een vervolg van Ghosts Stories kunnen zijn.. Wat zoveel beter zou uitpakken dan dit..Mark With A Tarrel wrote:Klinkt alsof DBSTF alleen de vocalen en melodie aangeleverd hebben.