Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Alles voor de melodie “oké leuk maar kom op er moet wat gebeuren”, dan komt die meldodie :surrender: en dan denk ik man wat zonde dat er weer teveel SZP in zit :/ Doe maar een DBFST edit :D
I
Hardtraxxer
160 posts member since 2013
last seen Feb 2021
Dit is toch niet meer normaal :worship: :loving:
H
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2018
last seen Jan 2021
ivo024 wrote:Dit is toch niet meer normaal :worship: :loving:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Zelfde trucje als altijd met SZP. Geen fan.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Klinkt alsof DBSTF alleen de vocalen en melodie aangeleverd hebben.
Als het een solo van DBSTF zou zijn, met die melodie en vocals had het een vervolg van Ghosts Stories kunnen zijn.. Wat zoveel beter zou uitpakken dan dit..
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
makrooy wrote:Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax :worship: :worship: :worship:
Dit :loving: was vannacht wel even een WTF momentje live
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Vind deze track juist vet door beide invloeden. Met die anti naar melo inderdaad :drool:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Dit nummer was voor mij de verrassing van de avond. Had er nog helemaal niks van gehoord, en hij klonk zo ontzettend vet :worship:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Vind de kicks hierin ook heeel vet! Klappen er flink op
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
makrooy wrote:Fucking vette plaat, hoe die anti overgaat in een normale climax :worship: :worship: :worship:
Zoooo hee dit inderdaad, dat viel mij ook op! Wat enorm vet gedaan.

Was even bang dat er geen melo-climax kwam maar toen bedacht ik me dat het ook een DBSTF plaat was, echt heel vet gedaan!
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
TOTY alles :loving: :loving:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Precies dit! Echt heel vet bedacht!

Mega dikke kick ook! :drool:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Belachelijk vette plaat ook, geslaagde samenwerking!
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ook ik was compleet verrast tijdes het terugkomen van de melodie in de 2e climax. In positieve zin natuurlijk :D Hitje dit :loving:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Geslaagde collab dit :worship: Eerste anti is echt dik en had wel zoiets verwacht, maar wat baalde ik toen de tweede ook zo begon, maar dat sloeg weer snel om toen het daarna weer een normale climax werd. Vet gedaan :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dikke plaat :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vette collab. Leuke kicks in de anti en bij de melodie gelukkig ook geen storende kicks.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Baas. :worship:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
:love: :love: :love:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Oei, deze is dik zeg. Zaterdag gemist omdat ik toen precies moest pissen, maar goeiendag :loving: .
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Dit was live zo vet, ik baalde al dat er weer een anti kwam. Komt die melodie ineens weer terug :surrender:
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Mwah, wel goeie combi van stijlen maar vind het weinig bijzonders verder, ik begin die SZP kicks ook een beetje zat te worden. Jammer dat ze hun eigen dingetje zo uitmelken.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Was gruuuuuwelijk gaaf live! Heerlijke vocalen en melodie. Maar die kicks (L) Ook een leuke verrassing dat de tweede climax overgaat van een anti in een gewone climax.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Koen wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Klinkt alsof DBSTF alleen de vocalen en melodie aangeleverd hebben.
Als het een solo van DBSTF zou zijn, met die melodie en vocals had het een vervolg van Ghosts Stories kunnen zijn.. Wat zoveel beter zou uitpakken dan dit..
Volgens mij is van deze track prima zelf een melodie edit te maken ;)