Oeh deze is lekker
Intro is ook heerlijk 
Komt dus 30 maart uit
Nog steeds mee eens na hem thuis te kunnen luisteren, briljante plaat. DBSTF op hun absolute top van hun kunnen.Khadber wrote:Super dansbaar, energiek, melodisch. Wat "lichter" misschien in vergelijking met andere platen, maar wel typisch hun sound. Heel goed!
Ja, weet ik. Maar omdat hij het hier zo benoemd, ging ik er even van uit dat het naar het forum refereerdePedaalemre wrote:Het internet is meer dan Hardtraxx he.
Nee, ik bedoelde het in het algemeenTHArdstyler wrote:Ja, weet ik. Maar omdat hij het hier zo benoemd, ging ik er even van uit dat het naar het forum refereerdePedaalemre wrote:Het internet is meer dan Hardtraxx he.
Mij maakt het ook geen zak uit, maar het viel me gewoon op dat als een wat meer bekendere naam iets doet het plots allemaal maar mag en kanJust88 wrote:De intro lijkt op flight 643 en de melodie op Mesto - Don't Worry, nou en? Voor mij is dit gewoon de plaat van het jaar door de arrangement en hoe die climax er de tweede keer in komt.Seratonin to the max
Denk dat het niet perse gaat om hoe groot de naam is, maar meer om het fanboy gehalte van sommige personenNuracore wrote: Mij maakt het ook geen zak uit, maar het viel me gewoon op dat als een wat meer bekendere naam iets doet het plots allemaal maar mag en kan