Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 17:34 
 
Hardtraxx Addict

Wat een fantastische melodie weer, dit stijltje gaat absoluut nog niet vervelen ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel me na al die positieve reacties eigenlijk behoorlijk tegen. Deze tipt qua sfeer en melodie voor mij bij lange na niet aan Twilight Zone en Fallen Souls. Vind de mid pas interessant worden op het moment dat die 2e kick er in komt. Melodie blijft wel direct hangen, maar dat heeft bij mij bij deze melodie niet zo'n positieve uitwerking. Hij blijft zo makkelijk hangen dat de plaat me bij de tweede keer luisteren al begon te vervelen. Krijg het gevoel alsof ik dit nummer al 38 keer geluisterd heb ipv van de nu 3 keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Viel me na al die positieve reacties eigenlijk behoorlijk tegen. Deze tipt qua sfeer en melodie voor mij bij lange na niet aan Twilight Zone en Fallen Souls. Vind de mid pas interessant worden op het moment dat die 2e kick er in komt. Melodie blijft wel direct hangen, maar dat heeft bij mij bij deze melodie niet zo'n positieve uitwerking. Hij blijft zo makkelijk hangen dat de plaat me bij de tweede keer luisteren al begon te vervelen. Krijg het gevoel alsof ik dit nummer al 38 keer geluisterd heb ipv van de nu 3 keer.

Snap je wel, maar Twilight Zone en Fallen Souls zijn meer vanuit het Ghost Stories perspectief geproduceerd. Zit veel meer een verhaal in die platen en geeft misschien dat tikkeltje sfeer extra. Meeste reguliere DBST tracks zijn echt dikke dancefloor killers, waaronder deze imo. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een belachelijk dikke plaat weer :loving: Knap om plaat na plaat op zo'n hoog niveau uit te blijven brengen! Helden
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle