Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Enter Your Mind (EVO071)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 29/06/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Enter Your Mind

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 19:02 
 
Hardtraxx Crew

Heel benieuwd naar deze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarstraks bij Defqon stream gehoord, heel vet!
Enige minpuntje is die laatste kick in de mid-intro, trok m'n gezicht ff zuur van weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prachtplaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 04:31 
 
Hardtraxx Crew

https://whyp.it/t/dbstf-enter-your-mind-02608
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt weer zo goed. Die gasten maken je instant vrolijk met die nieuwe releases ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had wat anders verwacht toen ze het over 'hun meeste experimentele track' hadden. Vind hem niet zo interessant eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik had wat anders verwacht toen ze het over 'hun meeste experimentele track' hadden. Vind hem niet zo interessant eigenlijk.

Ze produceren technisch op een andere manier dan normaal door dingen te doen die ze anders niet hebben gedaan. Dat bedoelde ze er mee, experimenteel voor hun op basis van techniek en arrangement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 14:52 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
tomac schreef:
Ik had wat anders verwacht toen ze het over 'hun meeste experimentele track' hadden. Vind hem niet zo interessant eigenlijk.

Ze produceren technisch op een andere manier dan normaal door dingen te doen die ze anders niet hebben gedaan. Dat bedoelde ze er mee, experimenteel voor hun op basis van techniek en arrangement.

Ah, iets wat voor de normale luisteraar dus totaal niet interessant is. Aka 99% van de doelgroep.

OT: Ik vind de kicks echt om te janken, laat ik het daar ook maar bij houden. Echt helemaal niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend fijne plaat weer :worship: :loving: Heerlijke midintro en die melodie en vocalen zijn ook geweldig. Top dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro :sick:. Kicks gaan steeds debieler klinken. Mogen ze van mij wel mee ophouden. Krijg hier gewoon het gevoel van bepaalde raw namen bij die geforceerd aan het doen zijn met hun kicks. Vind de rest van de plaat ook weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mwah.. beetje een jammer gevoel na het luisteren van deze.

Was in eerste instantie wel enthousiast door de sfeer en het pingeltje wat de tijdens die 'Enter Your Mind' video's is te horen in de intro enzo.
Maar de kicks in de mid verpesten het al aardig.
En vind de rest eigenlijk ook niet veel aan.

Maar dat maakt dit dan de eerste track in jaren die ik wat minder vind van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 22:34 
 
Hardtraxxer

Waanzinnige plaat! Mid-intro ook erg vet, veel drive en sfeer gedurende de plaat. Ik vond het stukje in de intro van alle Enter Your Mind video's erg tof en had niet het idee dat je dat kon doortrekken in een plaat. Dat hebben ze gedaan en het heeft hetzelfde gevoel gehouden voor mij, dus aangenaam verrast daardoor!

Experimenteel vind ik hem echter niet en ik haat die plopjes en piepjes trend van dit moment. Die kicks zorgen ervoor dat ik hem niet zo vaak ga luisteren, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe plaat in zijn geheel, typisch DBSTF. Hier en daar toch wat elementjes die minder mijn smaak zijn zoals die wat hoge punches in de midintro en begin van de climax, maar dat is een mode dingetje in de hele scene momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een leuke plaat, maar zeker niet hun beste. Had eigenlijk wel wat meer verwacht na het "pingeltje" in de Enter Your Mind videos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zich een fijne plaat maar vind die eerste kick/bass/punch in de climax echt helemaal niks. Melodie is wel vet, intro en mid zijn gaaf. Al met al weg een prima plaat, maar zeker niet hun beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
mwah.. beetje een jammer gevoel na het luisteren van deze.

Was in eerste instantie wel enthousiast door de sfeer en het pingeltje wat de tijdens die 'Enter Your Mind' video's is te horen in de intro enzo.
Maar de kicks in de mid verpesten het al aardig.
En vind de rest eigenlijk ook niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind deze juist één van de betere solo's van afgelopen tijd. Leuke vocals en vooral de melodie is top :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de laatste kicks in de midintro, is dit echt een heerlijke plaat :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle