Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:03 
 
Hardtraxx Crew

D-Block & S-te-Fan - Enter Your Mind (SCCD018)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 30/11/2021

Tracks:
CD 1 - Solos
01. D-Block & S-te-Fan - Believe
02. D-Block & S-te-Fan - Diamond Hearts
03. D-Block & S-te-Fan - Enter Your Mind
04. D-Block & S-te-Fan - Gates of Paradise
05. D-Block & S-te-Fan - Harder Generation
06. D-Block & S-te-Fan - Fearless
07. D-Block & S-te-Fan - Losing Control
08. D-Block & S-te-Fan - The Future
09. D-Block & S-te-Fan - Enter Your Mind (Reggae Version)

CD 2 - Remixes
01. D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (KELTEK Remix)
02. D-Block & S-te-Fan - Fired Up (Wildstylez Remix)
03. D-Block & S-te-Fan - Promised Land (Phuture Noize Remix)
04. D-Block & S-te-Fan - Takin Off (DJ Isaac Remix)
05. D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone (Headhunterz Remix)
06. D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (JDX Remix)
07. D-Block & S-te-Fan and Villain - We Don't Stop (Lights Out) (Warface Remix)
08. D-Block & S-te-Fan - Kingdom (Sefa Remix)

Samples:


















Bron:
https://img.discogs.com/Pfn9xtLc7NlyvWjbzGghQZQc2Mg=/fit-in/600x600/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-21274975-1638977703-5283.jpeg.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CD is inmiddels uitverkocht, om 15:00 gaat er een soort van pre-order live voor een mogelijke vinyl uitgave. Als er genoeg aanmeldingen volgen zullen db&stf pas over gaan tot productie. Die zal overigens meerdere maanden duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch blijf ik het wel jammer vinden dat je dan 8 mensen vraagt om platen te remixen, en vervolgens driekwart van de platen die ze kiezen uit 2017 of 2018 komen. En dan te bedenken dat D-Block & S-Te-Fan zo'n vette discografie hebben. Buiten Isaac en Sefa om durft blijkbaar niemand zich te branden aan iets als Part Of The Hard, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Rebel, Total Eclipz etc. Zonde, want dit was nou echt een uitgelezen kans om wat nummers die langzaam vergeten beginnen te raken nieuw leven in te blazen. De meeste Antidote en Ghost Stories platen kunnen mijns inziens echt nog prima mee en hadden (nog) niet per se een remix nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van geen Shiverz (Sefa Remix)

Wel ingeschreven voor vinyl, want ziet er tof uit en meeste platen kunnen me wel bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Toch blijf ik het wel jammer vinden dat je dan 8 mensen vraagt om platen te remixen, en vervolgens driekwart van de platen die ze kiezen uit 2017 of 2018 komen. En dan te bedenken dat D-Block & S-Te-Fan zo'n vette discografie hebben. Buiten Isaac en Sefa om durft blijkbaar niemand zich te branden aan iets als Part Of The Hard, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Rebel, Total Eclipz etc. Zonde, want dit was nou echt een uitgelezen kans om wat nummers die langzaam vergeten beginnen te raken nieuw leven in te blazen. De meeste Antidote en Ghost Stories platen kunnen mijns inziens echt nog prima mee en hadden (nog) niet per se een remix nodig.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 14:44 
 
Hardtraxxer

De solo's zijn stuk voor stuk top, met Fearless als beste en The Future als minste plaat naar mijn mening. De remixen vind ik daarentegen wat tegenvallen. Wat hier boven gezegd wordt over recente platen klopt wel, de Angels & Demons remix en Ghost Stories remix zou ik beiden gewoon niet opzetten over het origineel. Vind de Promised Land en Lights Out remix hiervan het vetste, maar ik had op wat meer vette remixen gehoopt toen ze het concept aankondigden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al met al een erg vet album geworden imo :loving: Wél eens met dit over de remixen:

Pannenkoek schreef:
Toch blijf ik het wel jammer vinden dat je dan 8 mensen vraagt om platen te remixen, en vervolgens driekwart van de platen die ze kiezen uit 2017 of 2018 komen. En dan te bedenken dat D-Block & S-Te-Fan zo'n vette discografie hebben. Buiten Isaac en Sefa om durft blijkbaar niemand zich te branden aan iets als Part Of The Hard, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Rebel, Total Eclipz etc. Zonde, want dit was nou echt een uitgelezen kans om wat nummers die langzaam vergeten beginnen te raken nieuw leven in te blazen. De meeste Antidote en Ghost Stories platen kunnen mijns inziens echt nog prima mee en hadden (nog) niet per se een remix nodig.


Favorieten:
CD1: Gates of Paradise, Fearless & Believe
CD2: Promised Land (Phuture Noize Remix) & Ghost Stories (JDX Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Favo CD1: Fearless & Losing Control
Favo CD2: Isaac & Headhunterz Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk album :) Had er gezien mijn verwachtingen in het begin wel wat meer van verwacht.

Het gros van de DBSTF solo's zijn leuk maar is wel erg party-gericht. Nu is dat altijd wel bij deze heren en ben er altijd groot fan van geweest, maar toch weten de platen op dit album mij wat minder te pakken. Het zijn nog steeds prima plaatjes, maar ik mis toch wel een beetje het gevoel van dat ik direct enthousiast wordt bij het horen van een track wat ik bijvoorbeeld wel had bij eerdere platen als Inside My Head, Feel Inside, Twilight Zone, We Turn The Lights Out, Impaqt Anthem en Harder State Of Mind om er zo maar een paar te noemen.

Ik ben daarbij ook blij dat ze soms een beetje van de standaard module zijn afgeweken bij de solo plaatjes zoals ze gedaan hebben bij Diamond Hearts en Fearless :thumbsup: . Meteen mijn 2 favoriete solo plaatjes samen met Enter Your Mind. The Future is ook wel leuk maar daar had meer ingezeten wellicht.

Ook van de remixen had ik meer verwacht. Zoals eerder vermeld had ik gehoopt op remixen van klassiekers want nu zijn het vooral remixen van platen die ik eigenlijk al vaak genoeg gehoord heb afgelopen tijd. Bovendien vind ik de helft van de remixen buiten het punt dat ik net beschreef ook niet echt interessant.

Beoordeling in cijfers:

Believe: 6
Diamond Hearts:8
Enter Your Mind: 8,5, drive is echt heerlijk.
Gates Of Paradise: 6,5, beetje mindere versie van Harder State Of Mind.
Harder Generation: 5, Vind de vocals echt cringy en de rest ook niet veel soeps.
Fearless: 8,5
Losing Control: 6,5
The Future: 7

Angels & Demons (KELTEK Remix): 6
Fired Up (Wildstylez Remix): 7, leuke twist aan gegeven maar verder geen echte hoogvlieger
Promised Land (Phuture Noize Remix): 7, had >8 uit kunnen komen als het niet zo onsamenhangend was geweest.
Takin' Off (Isaac Remix): 3,5, één van de meest irritante platen uitgebracht dit jaar.
Twilight Zone (Headhunterz Remix): 5,5
Ghost Stories (JDX Remix): 7,5, epische sfeer maar het hardstyle gedeelte mist wat pit :(
We Don't Stop (Lights Out) (Warface Remix): 4,5
Kingdom (Sefa Remix): 7,5, verrassend lekker moet ik zeggen. Triplet deel ook prima geslaagd naar mijn mening.

Gemiddeld: 6,5

Kortom: beetje wisselvallig album, maar leuk genoeg om af en toe op te zetten. Heb vinyl ook besteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb het album gepre-orderd, alleen nog geen verzendbevestig ontvangen.
Meer mensen hier last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:25 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Heb het album gepre-orderd, alleen nog geen verzendbevestig ontvangen.
Meer mensen hier last van?

Ik heb ook nog niets. Scantraxx vertelde dat ze volgende week verstuurd worden, dus geen stress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2022 09:08 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand een bevestiging gekregen dat de Vinyl ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle