Ik weet het niet zeker maar is dit niet ook het zusje van Diederik? Heeft al vaker vocals gedaan voor D-Block & S-te-Fan tracks.Railion wrote:Even offtopic maar dit type vocal (die vrouwen stem) komt zo vaak terug in tracks, wie is zij en waarom geeft het zoveel tracks dat fijne "classic" hardstyle gevoel?
Misschien kraam ik nu echt bizarre onzin uit, zeg dat dan gerust.
Related topics
- View the latest post: Isaac & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Klopt. Of Stefan. Weet niet wiens zus.Jordy wrote:Ik weet het niet zeker maar is dit niet ook het zusje van Diederik? Heeft al vaker vocals gedaan voor D-Block & S-te-Fan tracks.Railion wrote:Even offtopic maar dit type vocal (die vrouwen stem) komt zo vaak terug in tracks, wie is zij en waarom geeft het zoveel tracks dat fijne "classic" hardstyle gevoel?
Misschien kraam ik nu echt bizarre onzin uit, zeg dat dan gerust.
Lijkt een beetje op deze qua stemgeluid, maar is het waarschijnlijk niet: View on YouTube
In The Ultimate Celebration is het juist wel Diederik's zus (zij zit ook in de videoclip).
Klinkt inderdaad niet hetzelfde dan in deze collab met Isaac al kan dat natuurlijk door een zooi effecten best anders lijken.
Klinkt inderdaad niet hetzelfde dan in deze collab met Isaac al kan dat natuurlijk door een zooi effecten best anders lijken.
Een beetje zoals in deze plaat: View on YouTube
Ook zulk soort vocals, alsof ze beetje knijpt met d'r stem ofzo. En juist die toevoeging geeft zo fijn die oude feel.
Ook zulk soort vocals, alsof ze beetje knijpt met d'r stem ofzo. En juist die toevoeging geeft zo fijn die oude feel.
Dat heeft er vooral mee te maken dat vroeger veel hardstyle platen vocal samples uit soul platen gebruikte. Over de jaren is dat een beetje vervangen geraakt door een meer 'pop' manier van zingen. Nu komt deze manier van vocalen een beetje terug.
Denk maar aan een I Will Growl ofzo, perfecte classic feelings met die soul vocalen.
Denk maar aan een I Will Growl ofzo, perfecte classic feelings met die soul vocalen.
Volgens mij ging het er hier om dat het woordje "hardstyle"wordt gezegd. Wat betekent dat het geen sample is, maar ingezongen/ingesproken. Wel leuk dat ze dat doen.Mark With A Tarrel wrote:Dat heeft er vooral mee te maken dat vroeger veel hardstyle platen vocal samples uit soul platen gebruikte. Over de jaren is dat een beetje vervangen geraakt door een meer 'pop' manier van zingen. Nu komt deze manier van vocalen een beetje terug.
Een ingezongen/ingesproken stuk audio is ook gewoon een sample
.
De manier van inzingen is gewoon meer vergelijkbaar met die van platen van vroeger dan die van de afgelopen jaren, probeer ik te zeggen, waardoor het wat meer oldschool klinkt.
De manier van inzingen is gewoon meer vergelijkbaar met die van platen van vroeger dan die van de afgelopen jaren, probeer ik te zeggen, waardoor het wat meer oldschool klinkt.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Godskolere, dit is toch wat je wil horen in Hardstyle, wat ontzettend fijn weer zeg
.
Maar je had het over 'samples uit soul' platenMark With A Tarrel wrote:Een ingezongen/ingesproken stuk audio is ook gewoon een sample.
Darknezz wrote:Godskolere, dit is toch wat je wil horen in Hardstyle, wat ontzettend fijn weer zeg.
wat een heerlijke plaat
Mid intro die erop klapt en een super aanstekelijke melodie 
Bowlingbal wrote:wat een heerlijke plaatMid intro die erop klapt en een super aanstekelijke melodie
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Echt enorm verliefd op die melodie zeg 
Grote kans dat dit hét zomernummertje voor mij gaat worden dit jaar, echt alles klopt aan deze track. Hardstyle zoals het bedoeld is!

-
KHardtraxxer
- 331 posts member since 2014
- last seen 6 hours ago
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Pff dbstf en melodieën kan ook nooit fout gaan. Fantastisch weer zeg.