Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Railion wrote:Even offtopic maar dit type vocal (die vrouwen stem) komt zo vaak terug in tracks, wie is zij en waarom geeft het zoveel tracks dat fijne "classic" hardstyle gevoel?

Misschien kraam ik nu echt bizarre onzin uit, zeg dat dan gerust.
Ik weet het niet zeker maar is dit niet ook het zusje van Diederik? Heeft al vaker vocals gedaan voor D-Block & S-te-Fan tracks.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Jordy wrote:
Railion wrote:Even offtopic maar dit type vocal (die vrouwen stem) komt zo vaak terug in tracks, wie is zij en waarom geeft het zoveel tracks dat fijne "classic" hardstyle gevoel?

Misschien kraam ik nu echt bizarre onzin uit, zeg dat dan gerust.
Ik weet het niet zeker maar is dit niet ook het zusje van Diederik? Heeft al vaker vocals gedaan voor D-Block & S-te-Fan tracks.
Klopt. Of Stefan. Weet niet wiens zus.
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Lijkt een beetje op deze qua stemgeluid, maar is het waarschijnlijk niet: View on YouTube
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
In The Ultimate Celebration is het juist wel Diederik's zus (zij zit ook in de videoclip).
Klinkt inderdaad niet hetzelfde dan in deze collab met Isaac al kan dat natuurlijk door een zooi effecten best anders lijken.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Een beetje zoals in deze plaat: View on YouTube
Ook zulk soort vocals, alsof ze beetje knijpt met d'r stem ofzo. En juist die toevoeging geeft zo fijn die oude feel.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Dat heeft er vooral mee te maken dat vroeger veel hardstyle platen vocal samples uit soul platen gebruikte. Over de jaren is dat een beetje vervangen geraakt door een meer 'pop' manier van zingen. Nu komt deze manier van vocalen een beetje terug.

Denk maar aan een I Will Growl ofzo, perfecte classic feelings met die soul vocalen.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Mark With A Tarrel wrote:Dat heeft er vooral mee te maken dat vroeger veel hardstyle platen vocal samples uit soul platen gebruikte. Over de jaren is dat een beetje vervangen geraakt door een meer 'pop' manier van zingen. Nu komt deze manier van vocalen een beetje terug.

Denk maar aan een I Will Growl ofzo, perfecte classic feelings met die soul vocalen.
Volgens mij ging het er hier om dat het woordje "hardstyle"wordt gezegd. Wat betekent dat het geen sample is, maar ingezongen/ingesproken. Wel leuk dat ze dat doen.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Een ingezongen/ingesproken stuk audio is ook gewoon een sample :P.

De manier van inzingen is gewoon meer vergelijkbaar met die van platen van vroeger dan die van de afgelopen jaren, probeer ik te zeggen, waardoor het wat meer oldschool klinkt.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Godskolere, dit is toch wat je wil horen in Hardstyle, wat ontzettend fijn weer zeg :loving: .
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Mark With A Tarrel wrote:Een ingezongen/ingesproken stuk audio is ook gewoon een sample :P.

De manier van inzingen is gewoon meer vergelijkbaar met die van platen van vroeger dan die van de afgelopen jaren, probeer ik te zeggen, waardoor het wat meer oldschool klinkt.
Maar je had het over 'samples uit soul' platen :D
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Geweldige plaat :loving:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Darknezz wrote:Godskolere, dit is toch wat je wil horen in Hardstyle, wat ontzettend fijn weer zeg :loving: .
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
wat een heerlijke plaat :loving: Mid intro die erop klapt en een super aanstekelijke melodie :D
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Heerlijke plaat :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Bowlingbal wrote:wat een heerlijke plaat :loving: Mid intro die erop klapt en een super aanstekelijke melodie :D
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Echt enorm verliefd op die melodie zeg :loving:
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Grote kans dat dit hét zomernummertje voor mij gaat worden dit jaar, echt alles klopt aan deze track. Hardstyle zoals het bedoeld is! :loving: :worship:
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
View on YouTube

:loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Lekkere plaat! :D
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
DBSTF, ongekend :worship:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pff dbstf en melodieën kan ook nooit fout gaan. Fantastisch weer zeg.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Heerlijk nummertje alleen bij de lyrics van het nummer denk ik gelijk aan een buitenlander die op facebook verteld dat we allemaal één familie zijn etc. etc. etc. :x