Buiten Heal & Raise is er de laatste jaren sowieso niets interessant uit z'n studio gekomen.

Redman wrote:Ja dit is de crypsis die ik wil horen
nee toch niet
Redman wrote:Ja dit is de crypsis die ik wil horen
nee toch niet
nou nou..Vincent_ wrote:Buiten Heal & Raise is er de laatste jaren sowieso niets interessant uit z'n studio gekomen.![]()
Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll isPommer wrote:Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.
Dit is zo on pointThe Venator wrote:Kassabliepjes on steroids
Nee ik volg al die shit niet. Maar oke, heel vreemd.makrooy wrote:Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll isPommer wrote:Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.
Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.makrooy wrote:Meh je hoort in dit nummer wel de invloeden van oude crypsis. Vooral de intro. Dat hij een nieuwe weg in slaat (hoe kut het ook is), vind ik geen reden voor zulke verdenkingen. Ook al maak je miss wel een semi-grapje.Basshunterzz wrote:Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamenInfinI wrote:En dit heeft Strike gemaakt?
W
T
F
Dit vind ik ook zo opmerkelijk. Éen van de beste albums ooit gemaakt en de laatste jaren zie je maar weinig van die genialiteit qua nieuwe producties. Z'n mixwerk is wel erg lekker :p En hij draait nog redelijk wat classics setjes. Hij ziet toch dat die stijl best goed aanslaat, anders zou hij niet zo veel classics setjes draaien? Nja goed, niet dat al dit zeuren veel zin heeft. Baal er gewoon van dat het deze kant is opgegaan.Basshunterzz wrote:Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.
Ach, misschien kijk ik met een gekleurde bril, maar op "Program Hostile" stonden toch wel een aantal hele prima tracks (oa. Punish), zijn Qapital anthem was prima en "Back Again" vind ik ook best wel lekker.Lnka wrote:Dit vind ik ook zo opmerkelijk. Éen van de beste albums ooit gemaakt en de laatste jaren zie je maar weinig van die genialiteit qua nieuwe producties. Z'n mixwerk is wel erg lekker :p En hij draait nog redelijk wat classics setjes. Hij ziet toch dat die stijl best goed aanslaat, anders zou hij niet zo veel classics setjes draaien? Nja goed, niet dat al dit zeuren veel zin heeft. Baal er gewoon van dat het deze kant is opgegaan.Basshunterzz wrote:Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.
Ben echt ziek benieuwd wat een producers motivatie is om hier lyrisch over te zijn. @Djadaro @n-vitral??makrooy wrote:Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll isPommer wrote:Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.