Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Buiten Heal & Raise is er de laatste jaren sowieso niets interessant uit z'n studio gekomen. :sick: :sick:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Redman wrote::thumbsup: Ja dit is de crypsis die ik wil horen

nee toch niet
:lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Vincent_ wrote:Buiten Heal & Raise is er de laatste jaren sowieso niets interessant uit z'n studio gekomen. :sick: :sick:
nou nou..
Persoonlijk vond ik program hostile toch echt wel een vet album hoor
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Ik dacht yes eindelijk een nieuwe Crypsis plaat :yay: maar dit.... wat een bagger
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.
Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll is :lol:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Godver wat een hééééérlijke melodie helemaal naar de kl*te geholpen seg :(
Als je die videoclip ziet, kan het toch niet anders dan een troll zijn.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wtf is dit dan weer zeg. *Zet statement of intent album weer aan*
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Kassabliepjes on steroids. Wat een verschrikking dit, meer heb ik er niet over te zeggen
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 13 days ago
The Venator wrote:Kassabliepjes on steroids
Dit is zo on point :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
makrooy wrote:
Pommer wrote:Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.
Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll is :lol:
Nee ik volg al die shit niet. Maar oke, heel vreemd.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Janken dit
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Ah nice hij heeft het geluid van z'n parkeersensoren geremixt.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
"Als het voor Radical werkt, zal het voor mij ook wel werken." Wat een droefheid.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
makrooy wrote:
Basshunterzz wrote:
InfinI wrote:En dit heeft Strike gemaakt?

W
T
F
Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamen :lol:
Meh je hoort in dit nummer wel de invloeden van oude crypsis. Vooral de intro. Dat hij een nieuwe weg in slaat (hoe kut het ook is), vind ik geen reden voor zulke verdenkingen. Ook al maak je miss wel een semi-grapje.
Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Basshunterzz wrote:Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.
Dit vind ik ook zo opmerkelijk. Éen van de beste albums ooit gemaakt en de laatste jaren zie je maar weinig van die genialiteit qua nieuwe producties. Z'n mixwerk is wel erg lekker :p En hij draait nog redelijk wat classics setjes. Hij ziet toch dat die stijl best goed aanslaat, anders zou hij niet zo veel classics setjes draaien? Nja goed, niet dat al dit zeuren veel zin heeft. Baal er gewoon van dat het deze kant is opgegaan.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
:cry: :cry: Ik wil de oude crypsis terug

Of desnoods alleen gewoon kicks, want die zitten hier niet in :/
Als je het laag volledig wegdraait, verandert er dan uberhaupt iets aan de sound van deze plaat? :oh:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Zou Crypsis het niet gewoon leuker vinden om te dj'en en het verder allemaal wel prima vinden zo? Af en toe eens een release zodat hij nog relevant blijft. Dat idee heb ik de laatste jaren een beetje bij hem.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Hoor deze plaat nu pas. Die kicks :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
knap plaatje.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Lnka wrote:
Basshunterzz wrote:Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.
Dit vind ik ook zo opmerkelijk. Éen van de beste albums ooit gemaakt en de laatste jaren zie je maar weinig van die genialiteit qua nieuwe producties. Z'n mixwerk is wel erg lekker :p En hij draait nog redelijk wat classics setjes. Hij ziet toch dat die stijl best goed aanslaat, anders zou hij niet zo veel classics setjes draaien? Nja goed, niet dat al dit zeuren veel zin heeft. Baal er gewoon van dat het deze kant is opgegaan.
Ach, misschien kijk ik met een gekleurde bril, maar op "Program Hostile" stonden toch wel een aantal hele prima tracks (oa. Punish), zijn Qapital anthem was prima en "Back Again" vind ik ook best wel lekker.

Qua mixwerk ook meestal wel dikke prima: Niet standaard intro-outro en vaak wat verrassends ertussen.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Gisteren nog een post geplaatst onder een nieuwe Rejecta track, met name benoemd dat hij normale kicks gebruikt maar toch een eigen stijl heeft ontwikkeld die behoorlijk goed aanslaat. Je moet soms wel met de tijd mee, maar als je de oude Crypsis tracks pakt en je draait die op een feest dan hoor je gelijk het enthousiasme van het publiek. Vernieuwing en wat experimentele dingen proberen in tracks is prima en dat waardeer ik ook wel. Maar kom.. Dit is toch niks?

Die melodie is volledig Crypsis, ik las al de eerste reacties en ik was verbaasd, want het begon heerlijk. Tot die kicks kwamen, vooral dat ene rare schelle 'iets' in het begin wat moet functioneren als pitchkick, ofzo? Klinkt van geen meter. Verder klinkt het ook niet best afgemixt, alsof dit echt maar in een uurtje in elkaar is gezet en men dacht 'ehm, ja, dit wordt niet meer beter, finishen die hap'.

Je begint inderdaad te denken dat hij meer achter de schermen bezig is met ondersteuning van andere MiM artiesten of simpelweg geen zin meer heeft en/of een a-creatieve periode heeft. Dit is een beetje te vergelijken met de dalende lijn die Frontliner ingezet heeft.. Hopelijk klimt Crypsis er wel bovenop, net als Adaro die ook een periode niets presteerde en nu weer heerlijke platen weet uit te brengen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
makrooy wrote:
Ben echt ziek benieuwd wat een producers motivatie is om hier lyrisch over te zijn. @Djadaro @n-vitral??
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Melodie en vocals zijn echt typisch Crypsis en gewoon erg vet, maar de rest...
Al genoeg over gezegd denk ik zo. :$
D
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2018
last seen Mar 2019
Het begint zo veelbelovend, maar daarna..