Chaser vind ik ECHT wel de beste. Komt miss ook omdat ik toch veel naar hardcore neig 
En dan die melo

En dan die melo
ik vind die vocals wel wat weghebben van Floorcrushers (HS alias van Angerfist) - Psycho stylezTekk wrote:Vind eigenlijk alleen Tuatara vet
Die Intro! Vocals zijn ook wel gaaf..
Crypsis is toch Floorcrushers?mr.harbipop wrote:ik vind die vocals wel wat weghebben van Floorcrushers (HS alias van Angerfist) - Psycho stylezTekk wrote:Vind eigenlijk alleen Tuatara vet
verder een dikke vinyl:D
Het klinkt ook allemaal hetzelfde en als daar een hele cd van gaat kome zal dat echt vervelenSunboom wrote:Oke, ik heb echt geen zin meer in dit album. Eerste vinyl was vet maar bij nader inzien niet zó vet als iedereen zei. En wat er daarna allemaal te hore is gekomen is echt weinig boeiends vergeleken met wat andere producers van zich laten horen zoals Pitcher, Noisecontrollers, Activator et cetera...
Zucht gaan we weer....Sjaak1 wrote:Crypsis is toch Floorcrushers?mr.harbipop wrote:ik vind die vocals wel wat weghebben van Floorcrushers (HS alias van Angerfist) - Psycho stylezTekk wrote:Vind eigenlijk alleen Tuatara vet
verder een dikke vinyl:D
Heb ik ergens gelezen..
Ohja, hier is het:
crypsis is een van de mensen die als ''angerfist live'' geboekt worden (zijn er in totaal 3 dacht ik)
als artiest heeft hj het nu dus al zwaaaaaar gemaakt
hij probeert nu gewoon in een andere style door te breken..
er komt nog een crypsisstatement @ MIM voordat het album gereleased wordt
btw, psycho stylez was ook afkomstig van die gozert (heeft dus echt al aardig lekkere tracks op zn naam staan)
ken jij polen?Sunboom wrote:Die foto op Partyflock ziet er ook wel héél anders uit dan die van het Q-Dance interview... Op Q-Dance zag je duidelijk dat het niet iemand was van Nederlandse afkomst.
Heb je wel gelijk in inderdaad, maar er zijn ook zeker wel Polen waarbij je wél verschil ziet, en op Q-Dance leek het op zo'n Pool.Ravenwood wrote:ken jij polen?Sunboom wrote:Die foto op Partyflock ziet er ook wel héél anders uit dan die van het Q-Dance interview... Op Q-Dance zag je duidelijk dat het niet iemand was van Nederlandse afkomst.
ik genoeg, en er zijn echt bijna geen verschillen met nederlanders en polen. alleen ze zijn ietje bleker. maar als je staat te draaien lijkt me ook wel dat een een rood hoofd hebt en zweet omdat je overal je koppie bij moet houden
DJ D'Railed wrote:Oftewel het is van oorsprong dus wel een pool Rudestylez =)