RomanAnthony schreef:
Dit vooral. De beste man heeft (als ik fout zit moet iemand me maar even verbeteren) in 2017 een solo hardstyle release gehad en dit wordt zijn eerste in 2018. Daarnaast een enkele collab (met Nolz, heel de MiM crew en wat HC artiesten). Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).
Dit valt mij inderdaad ook al jaren op. Komt over alsof Cryp met een enorm writersblock zit, of gewoon geen zin meer heeft. Soit deze plaat neigt op sommige aspecten naar zijn eerdere werk, maar de andere delen weer totaal niet. Lijkt alsof Crypsis een opzetje heeft gemaakt en vervolgens iemand anders het maar afgemaakt heeft (met overigens alle gevolgen van dien).
Dit fenomeen zie of zag je trouwens ook bij Zany, Prophet, Deepack, Paul Elstak enzovoorts. Zitten oerdegelijke producties tussen en vervolgens wordt het afgewisseld met zulke onwaarschijnlijke zaad dat je vrij lastig kunt geloven dat het door dezelfde producer is gemaakt.
Ik zie ook iemand claimen dat dit is wat - iedereen - nu wilt. Ik geloof er geen fluit van. Half MiM is gebouwd op de populariteit van de oude MiM sound. Er is lange tijd ontzettend veel vraag geweest naar classic feesten en er worden op het moment juist weer veel tracks produceerd die meer neigen naar het oude stijltje dan naar dit gehannes.