Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Vind alleen Drugs 'n Roll, Another Shit Track, Cryptology en Universe vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dakpan schreef:
Het waren de radio edits, en ondanks dat die niet op die site staat kan een particulier hem toch gewoon rippen en op zippy zetten?

Klopt kan, ik ga altijd uit van een scenerelease. Want zodra die te koop is dan wordt ie asap gescened, en dat is nu nog niet gebeurd dus ik heb mijn twijfels :P


Ik ga altijd uit van websites zoals TrackItDown, JunoDownload of een andere verkoopkanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 08:51 
 

Ik ben te arm om elke track te kopen die ik bezit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 09:46 
 

wat een album :love:
gruwelijk dik beukwerk! :bomb:
stuk voor stuk zieke platen, genieten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel veel positieve verhalen gehoord, dus ipv snel even door de tracks skippen heb ik dit album even een aandachtige luisterbeurt gegeven.
Ergens halverwege was ik het echter alweer zat want de variatie in dit album is echt ver te zoeken. Nu moet ik erbij zeggen dat Statement ook geen enorm gevarieerd album was en vooral vast hield aan één stijl. Dat doet dit album ook, alleen ongeveer de helft van de nummers op dit album is verre van bijzonder. En daardoor wordt het album als geheel een beetje saai.

De tracks zijn los wel stuk voor stuk prima platen, ook de nummers die ik minder bijzonder vind. Wel knap met 19 tracks.

Cryptology is tot nu toe het beste hardstyle-album van 2012 voor mij. Geen album wat ik in z'n geheel wil luisteren, maar wel een album met, los van elkaar gezien, 19 goed geproduceerde platen.

Cryptology en Drug N Roll zijn m'n favorieten.

En echt een shitload aan oude hardcore-vocals op dit album xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een bazen platen staan op dit album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:50 
 
Hardtraxxer

Misschien het album halen bij de Free Record shop. De previews klinken zeer vet maar weten me nog niet heel erg te overtuigen. Desniettemin ben ik een groot fan van Crypsis z'n stijltje. Nog even bedenken wat ik ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

UNIVERSEEEEEE :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een echt dik album! :love:
Kan zijn stijl echt waarderen, ondanks dat het soms wat hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:19 
 
Hardtraxxer

Zitten een paar knalles tussen zeg nondeknetter :love: ! Dat het niet zo uber raw en experimenteel is was te verwachten ivm thrillogy/dagjesmensen/massa etc. Desalniettemin goed album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg dik album. Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n hele grote Crypsis fan maar dit is wel erg gaaf om te luisteren. Zitten echt een paar tracks tussen die ik niet had verwacht van Crypsis (solo) te zijn. Dit album is een fijne afwisseling op hetgeen wat we al gehad hebben dit jaar. Ik heb hem nu op oordopjes geluisterd, moet hem nog in de auto beluisteren op een fatsoenlijk systeem dus kan nog niet echt oordelen over hoe hard de tracks doorgaan. Maar deze zal ik nog wel een aantal keren gaan beluisteren denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:32 
 
Hardtraxxer

Waar halen jullie het album eigelijk? Ik wou hem in de Free Record shop kopen maar op de site staat dat de release pas vanaf 1 november is en ik heb geen zin om voor niets naar de stad te fietsen met deze kou. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trapped vind ik persoonlijk de beste plaat van het album :loving:
Daarna Universe en Damned
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Universe duidelijk de beste, melodie is erg vet, kicks zijn enigszins wennen maar wel vet. Daarna vind ik No God en Lost In The Mist ook wel vet. Verder is het allemaal mwa... aardig maar niet speciaal. Ben benieuwd hoe het morgen klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Waar halen jullie het album eigelijk? Ik wou hem in de Free Record shop kopen maar op de site staat dat de release pas vanaf 1 november is en ik heb geen zin om voor niets naar de stad te fietsen met deze kou. :P


Dan fiets maar gerust richting FRS. Want daar heb ik hem gister ook weggehaald. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gadverdamme, wat een akelige kicks allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Waar halen jullie het album eigelijk? Ik wou hem in de Free Record shop kopen maar op de site staat dat de release pas vanaf 1 november is en ik heb geen zin om voor niets naar de stad te fietsen met deze kou. :P

Ik heb hem bij FRS besteld, dan maar ff tot de eerste wachten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het slaat echt helemaal nergens op hoe vet dit album is geworden!! Dat wordt de tent afbreken morgen op Thrillogy!!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ben echt niet overtuigd van dit album, had er best goede verwachtingen van gezien vele goede reacties (maar ook veel negatief). Maar het klinkt echt allemaal hetzelfde, kutkicks, "stoere-kijk-mij-eens-lijp-zijn-vocals"m en allemaal simpele melodietjes. Enige track wie me echt boeit is de collab met B-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette platen allemaal! Maar zoals eerder gezegd, soms gebreekt het een beetje aan variatie. Wel supervette platen dus om te combineren in setjes!

Hoor btw bijzonder weinig B-Front en Adaro terug in die collabs :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aardig album, aantal tracks die me niet kunnen bekoren maar ook aantal die erg vet zijn!
Geen zin in een lange review maar Universe, Trapped en Drug & Roll zijn voor mij beste tracks van het album.
The Demand (RR Remix), For your mind, The Main MF en Another Shit track kunnen er mee door. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Hoor btw bijzonder weinig B-Front en Adaro terug in die collabs :p



Ja indd :( heel erg jammer maar blijft toch een vette track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heb het album ff doorgeluisterd. Had er eerlijk gezegd wel veel meer van verwacht.
Zitten voor mij ook maar een paar exht goede tracks in. Album krijgt wel een voldoende.

1. The Machine - Substantial Machinery
2. Noisecontrollers - e=nc2
3. Crypsis - Cryptology
4 Zany - Planet Zany

Niet erg hoog dus. Ik verwacht ook dat het nutty t album boven die van crypsis komt terwijl ik maar weinig met hem heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Hoor btw bijzonder weinig B-Front en Adaro terug in die collabs :p


Beter luisteren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Hoor btw bijzonder weinig B-Front en Adaro terug in die collabs :p


:huh: Met name die track met Adaro, dat past echt wel in zijn stijltje hoor!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle